klucz do swiec

Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Car: No Probe
Gallery: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: klucz do swiec

Post autor: CBR » 2009-08-31 19:15

Jeszcze nie wiem :)
Ale wydaje mi się że tak 8)
Wczoraj patrzyłem i oglądałem i oglądałem i oglądałem i wydaje mi się że się uda :twisted:

Wszystko zależy od klucza :?

Raczej skorzystam z rady arko
arko pisze:ja podjechałem pod sklep i dobrałem taki jak trzeba :lol: .pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2009-09-23 21:46 przez CBR, łącznie zmieniany 1 raz.
No Probe no problem. Ufff...Obrazek

Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Car: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Gallery: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: klucz do swiec

Post autor: arko » 2009-08-31 20:01

TYGRYSEX pisze:A da się je wykręcić bez zdjęcia kolektora ?
oczywiście że się da :D ja kupiłem klucz który ma około 20cm. nie mierzyłem go ale nie ma większego problemy z odkęceniem świec pozdrawiam
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA

Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Car: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: klucz do swiec

Post autor: 2Ya » 2009-09-01 00:04

CBR900 pisze: Pomyśl proszę :wink:

Nie trzeba prosić - tak dziwnie jakoś pechowofuksowo wychodzi,iż zawsze myślę :P :wink:

Luz,zczaiłem o co ci biega - problemu z wykreceniem nie ma żadnego - tylko klucz nasadkowy + 2 przedłużki długie lub jedna krótka,a druga długa + grzechotka lub stały i odkręcasz i wykręcasz ;)

Aha są równiez takie klucze 16" z magnesem.

Rady z życia wzięte tak przy okazji :

W kluczu/nasadce powinna byc gumka,która obejmie porcelankę świecy dzięki czemu będziesz mógł łatwo ja wyciągnąć.
Gdyby takowej nie było lub zepsuła się (co się zdarza),mozna obciać końcówkę izolacyjną (ta gumowa) ze starego przewodu WN i wcisnąć w klucz.
Lub po prostu można wcisnąć aktualny lub lepiej jakiś stary przewód WN na świecę i wyciągnąć ową swiecę z komory - najlepiej jakby była ciut wkręcona czyli nie wykręcona do samego końca ,wciskasz przewód na nią,robisz pół obrotu czy tam 1 lub 2 w zależności od upodobań i chwili,wykręcasz i wyciagasz .

Pozdro.
Obrazek

Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Car: No Probe
Gallery: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: klucz do swiec

Post autor: CBR » 2009-09-01 17:50

Dzięki 2Ya za podpowiedzi :)

Pozdrawiam :)
No Probe no problem. Ufff...Obrazek

Awatar użytkownika
SzwedV6
Posty: 64
Rejestracja: 2008-09-08 19:45
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

Re: klucz do swiec

Post autor: SzwedV6 » 2009-09-12 22:43

Czasem przydaje się również "klucz" naprędce wystrugany z kawałka pręta* .... tak na wypadek, gdyby dziwnym trafem gwint świecy oderwał się od reszty został w głowicy(urywa się cała górna część i wychodzi razem z elektrodą środkową)

*Pręt o średnicy ok 10mm szlifujemy na jednym końcu w dowolną figurę geometryczną (polecam kwadrat :D ), po czym delikatnie wbijamy w pozostałość świecy. Za pręcik łapiemy żabką i wykręcamy.
Metoda sprawdzona :D
Probe '93 2.5 V6

Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Car: No Probe
Gallery: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: klucz do swiec

Post autor: CBR » 2009-09-13 21:33

To dopiero druciarstwo, rzekłby jeden z naszych kolegów :mrgreen: :wink:
No Probe no problem. Ufff...Obrazek

Awatar użytkownika
SzwedV6
Posty: 64
Rejestracja: 2008-09-08 19:45
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

Re: klucz do swiec

Post autor: SzwedV6 » 2009-09-13 23:08

Jak powszechnie wiadomo, prowizorka działa najlepiej :D
Probe '93 2.5 V6

kocurro
Posty: 484
Rejestracja: 2007-03-25 18:50
Car: była skoda superb
Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce

Re: klucz do swiec

Post autor: kocurro » 2009-09-22 09:04

ja dorobiłem klucz w kilka minut i nie mam problemu a żeby wyciągnąć świece to mam akurat takie sprytne długie szczypce firmy MASTERCRAFT. kilka minut i świece wymienione
wszyscy mają PROBE. miałem i ja:(:( 2.0 16v,94r.

Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Car: No Probe
Gallery: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: klucz do swiec

Post autor: CBR » 2009-09-22 18:21

Między 2,0 a 2,5 jest mała różnica :wink: To jakieś dwie świece :mrgreen:

Przy 2,5 gary od strony ściany grodziowej są trochę bardziej utrudnione :|
Klucz z norauto świetnie pasował i był niedrogi :)

Co do wyciągnięcia świecy z ''komory'' to najlepiej nacisnąć na nią stary przewód i już jest nasza :)
Ostatnio zmieniony 2009-09-23 21:47 przez CBR, łącznie zmieniany 1 raz.
No Probe no problem. Ufff...Obrazek

Awatar użytkownika
arko
Klubowicz
Posty: 585
Rejestracja: 2009-04-19 23:32
Car: II Gen. 95r EURO 2,5 V6 24V
Gallery: viewtopic.php?t=16280
Lokalizacja: Łódź

Re: klucz do swiec

Post autor: arko » 2009-09-22 21:34

wymieniałem świece u siebie czyli w 2,5 i nie było żadnego problemu . prosty klucz i po zawodach
CBR900 pisze:Co do wyciągnięcia świecy z ''komory'' to najlepiej nacisnąć na nią stary przewód i już jest nasza
ja właśnie tak zrobiłem :D
JEST Ford Probe II gen. 2,5 V6 24V 95r.euro.
Jest Alfa Romeo 156 1,6 TS 1998r
Wcześniej Był I gen. 2,2 automat 91r.USA

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”