Wyciek oleju

Awatar użytkownika
mvr
Posty: 87
Rejestracja: 2007-03-23 16:17
Car: Probe 92r. 2.2 GT
Gallery: viewtopic.php?t=10984
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Wyciek oleju

Post autor: mvr » 2007-05-12 14:23

Witam.
Napisze od początku co i jak.
Gdy kupiłem samochód to miałem mały wyciek oleju, który po jakimś czasie tak jakby się sam zlikwidował bo przestało kapać.
Zrobiona była zwężka o ile się nie myle 1 mm i turbo pompowało 8 PSI ale czasami jak jej coś odwaliło to pompowała 12 PSI i wtedy odcinało.
Postanowiłem zrobić nowa zwężkę 0.7mm , założyłem ją zapompowało 12 PSI ale po chwili ciśnienie spadło znow do 8PSI.
Po ostygnięciu silnika do tego wężyka wsadziłem zwijke taśmy izolacyjnej po to żeby zatkać wężyk. Wtedy turbina pompowała bez przerwy 12 PSI ale nie odcinała ani razu. Potem przejechałem z dość dużą prędkością po koleinach poprzecznych i stojąc na światłach czułem że silnik pracuje inaczej niż wcześniej, a mianowicie robi większe wibracje. Po tym zdarzeniu wycieka mi olej w bardzo dużych ilościach ale nie wiem skąd.
Byłem u 2 mechaników , ale nie chca podjąć sie jego naprawy....
POMÓŻCIE !!!
Czy jazda z tak przytkanym wężykiem taśmą jest bezpieczna? (z tego co mi się wydaje to ona przepuszcza troszeczke powietrza bo nie odcina przy 12 PSI)
I 2 pytanie skąd może tak spier... olej?? i czy jest to wina wiekszego doładowania czy tego wpadnięcia w te koleiny??

Pomóżcie bo probe cierpi :(

Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 953
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Gallery: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 2007-05-12 14:25

widze, ze tam niezle przerobki masz w tym silniku... biedny on...
a co do wycieku oleju to moze ich byc pelno:] nie pozostaje nic innego jak umyc silnik dokladnie i zobaczyc po tym skad leci!!
Obrazek

Awatar użytkownika
mvr
Posty: 87
Rejestracja: 2007-03-23 16:17
Car: Probe 92r. 2.2 GT
Gallery: viewtopic.php?t=10984
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: mvr » 2007-05-12 14:34

a co do tej zwężki i przytkanego wężyka tą taśmą??
teoretycznie przepuszcza on ciut powietrza skoro nie odcina?

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4158
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2007-05-12 15:27

Zatkaj buziolkę taśmą i zobacz czy możesz oddychać :wink: :lol: :lol: :lol: Lepiej sam sie nie baw w tuning i powierz to komu innemu. Albo trochę o nim poczytaj a potem praktykuj. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2007-05-12 16:43

ja też mialem na starej turbawce problemy z ładowaniem, co zrobiłem zwężke to za mała była, potem ktoś mi polecił w celu sprawdzenia czy turbo więcej pompuje zatkanie tego wężyka na jakiś czas, ale że wtedy zaczęło więcej pompować i niezła zabawa była to tak sobie pojezdziłem z 3 miechy i turbawka do kosza :wink: , więc wywal to jak najszybciej
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

Awatar użytkownika
mvr
Posty: 87
Rejestracja: 2007-03-23 16:17
Car: Probe 92r. 2.2 GT
Gallery: viewtopic.php?t=10984
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: mvr » 2007-05-12 16:45

very funny . Czytałem o tym i to nie mało i szukałem przyczyny dlaczego przy zwężce 0.7 mm nie ładuje mi 12 PSI , a tu ciach wjechałem w koleiny i wyciek oleju ... stąd pytanie czy wyciek spowodowało wieksze doładowanie czy te turbulencje. Bogdan jak nie chcesz pomóc to nie utrudniaj :)

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2007-05-12 17:32

ale wbrew pozora Bogdan podał Tobie rozwiązanie :wink: , jak tak zrobisz to Sie dowiesz czy faktycznie ten wezyk przepuszcza choć troche powietrza....czy to juz koniec turbawki i więcej ona nie może wydolic :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”