Strona 1 z 1

Dławienie silnika

: 2014-04-02 10:30
autor: Bartek35PN
Witam kupiłem Forda Probe 1 silnik 2.2 Turbo GT, niby wszystko było ok ale po wymianie kabli, świec, filtra powietrza (na stożkowy) proboszcz zaczął sie dławić. Gaśnie po rozgrzaniu na wolnych obrotach, przebiera, nie pracuje, strasznie dławi sie i szarpie przy mocniejszym wciśnięciu gazu podczas jazdy. Nie mam juz pomysłów co może być, byłem już chyba u 5 mechaników i żaden nie potrafił określić przyczyny. Dodam, że przy wymianie kabli kopułkę i palec przeczyściłem. Cały czas swieci sie sprewdz silnik, POMOCY !!!!

Re: Dławienie silnika

: 2014-04-02 17:58
autor: Maxxum
Kolego - uspokój trochę emocje. Zapoznaj się dokładnie z tym tematem :arrow: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=2277

Nie dubluj tematów - w dodatku umieszczając je w złych działach.
O dławieniu silnika zapewne jest parę tematów, do których możesz się podpiąć z zapytaniem.

Kultura wymaga również, żebyś się najpierw przedstawił w odpowiednim miejscu, napisał coś o sobie, uzupełnił profil - skąd jesteś itd.

Wtedy wszystkie Twoje problemy się rozwiążą 8)

Re: Dławienie silnika

: 2014-04-04 18:43
autor: Bartek35PN
Podziękował za wyprostkę, jestem po prostu nowy i zielony. Dzieki

Re: Dławienie silnika

: 2014-04-05 13:27
autor: kicker
A jak podniesiesz mu prędkość obrotową pedałem gazu na 1500 to wtedy też jest problem?

Re: Dławienie silnika

: 2014-04-10 07:31
autor: Bartek35PN
nie, tylko podczas jazdy przy gwałtownym dociśnięciu pedału gazu. Poza tym pod pedałem czuć delikatny opór tak jak by składało się z dwóch etapów, że tak to nazwę. Teraz od znajomego dostałem informację, że to cewka ale moim zdaniem jest sprawna.

Re: Dławienie silnika

: 2014-04-10 15:17
autor: kicker
Co do pedału gazu to opór jest prawidłowy, uruchamia się wtedy cięgno sterujące drugą przepustnicą.
kurde, gdyby problem był tylko na ciepłym i wolnych obrotach to spokojnie można by było strzelać, że w dolocie ciągnie gdzieś lewe powietrze.

A jeśli przerywa po dociśnięciu gazu to widze dwie możliwości: pompa paliwowa albo układ zapłonowy, więc teza że to cewka nie jest zła.
Jesteś pewien że kable są dobrej jakości? o zmroku możesz popryskać je wodą odpalić silnik i szukać przebić, a jeśli jesteś masochistą dokładnie je wymacać :lol:

Od kiedy masz z tym problemy, po wymianie jakiejś części? dzisiaj nie ma gwarancji nawet na nowych częściach, założysz ucieszony a okazuje się że tu dupa.

Re: Dławienie silnika

: 2014-04-12 11:08
autor: Bartek35PN
problem pojawił sie po wymianie filtra powietrza na stożkowy, co dziwne gdy wróciłem do poprzedniego filtra w ramach sprawdzenia problem nadal istniał. Silnik pracuje dobrze po odpaleniu, po dobrym rozgrzaniu zaczyna gasnąć. Co do kabli, są nowe ale jakiej firmy to nie powiem.

Re: Dławienie silnika

: 2014-04-13 19:58
autor: Romas
przepływomierz albo czegoś nie podpiąłeś, ewentualnie źle podpięte? :roll: