Słabe osiągi GT 2.2 T :(

Awatar użytkownika
ralf
Posty: 10
Rejestracja: 2005-03-10 19:32
Samochód: brak
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: ralf »

Dalej mnie jednak meczy ten katalizator. Chyba pojade do innego mechanika. Tamten odkrecil mi katalizator i pokazal od go strony kolektora, siatka jak nowa, i mowi, ze szkoda wywalac (mial mi zalozyc strumienice, nie wiem czy dobrze), auto moze wiecej palic, glosniejsze bedzie, itp. No ale co dalej w srodku kata moze byc?? Uklad wydechowy mam raczej nie ruszany od nowosci. Na tlumiku jeszcze pisze 07 92 :)
Gość

Post autor: Gość »

No to wywal te tłumiki, struminicy nie ma co pchać bo w turbinach nic nie daje, a tylko kase wywalisz. W kacie ani za katem nie ma żadnych sond, jedynie w kolektorze siedzi.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

A sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach?
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Gość

Post autor: Gość »

He he fakt najprostrza rzecz do zrobienia. Potrzebne ci jest takie małe urządzonko, kurde zapomniałem jak się nazywa. Można to zrobić z tego do mierzenia ciśnienia w kołach. Wykręcasz świece wtykasz to "cuś" i kręcisz silnikiem i patrzysz co pokazuje.

Tylko jeśli będziesz mierzył to urządzeniem do kół to jest ono mało precyzyjne. Najlepiej na maszyne pojechać gdzie dostaniesz wydruk elektroniczny z poszczególnych cylindrów.
Awatar użytkownika
ralf
Posty: 10
Rejestracja: 2005-03-10 19:32
Samochód: brak
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: ralf »

Naprawde przepraszam, ze odgrzebuje temat ale musze to napisac bo cala sprawa sie wyjasnila :)
Wiec problem z moimi osiagami polegal na tym, ze po prostu jednak licznik mi oszukiwal :D Wszystko w aucie dzialalo i dziala OK. Bylem zalamany, zeby troche poprawic osiagi zalozylem zwezke 0,7 mm. Cisnienie 12 PSI, i wedlug moich pomiarow juz 9-9,5 do setki. Wczoraj bylem na zlocie i akurat qmpel mial G-techa. Spodziewalem sie 9.xx, a tu w 2 osoby pod lekka gorke, G-tech pokazal 7,48 sec do 96 km/h :D Wiec teraz juz wiem, zeby nie ufac licznikom, jak licznik pokazuje 87 km/h to mam naprawde 100 km/h :) I stad sie braly bledy. Probe super chodzi teraz :)
Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Wojtecki »

noo gratki... wzorcowe osiagi... ale... gtechowi mierzac pod gorke tez nie ufaj za bardzo :-(
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl
Gość

Post autor: Gość »

Zweżka 0,7 strasznie mała, zmień filtr powietrza bo pewnie tam już torebki foliowe można znaleźć, i wywal kata bo pewnie ostro przytyka.

G-tech, nie jest precyzyjny, ale ma poftarzalność czyli pomaga np po modyfikacjach będzie pokazywał poprawe a nie precyzyjny wynik rzeczywisty.
Awatar użytkownika
ralf
Posty: 10
Rejestracja: 2005-03-10 19:32
Samochód: brak
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: ralf »

Znowu musze odgrzebac temat. Mam maly problem, byl on widoczny juz przed zalozeniem zwezki, ale teraz staje sie to uciazliwe. Za kazdym razem mam inne cisnienie turbo. Raz mam 12 PSi i to nawet jak butuje przez pol godziny, a pozniej nagle spada do 5-6 PSi :( Czasami jak odpale auto mam wlasnie 5-6 PSi, a nagle wzrasta na 10, albo na 12 :) Jak nie mialem zwezki bylo tak samo, tyle, ze maxymalne cisniennie to 8-9 PSI. Dlaczego tak sie dzieje, czy turbo juz siada czy to jakas nieszczelnosc?? Docisnalem przewod ze zwezka mocniej nowa obejma ale to nie pomaga :(
Gość

Post autor: Gość »

Możliwe że filtr powietrza ciągnie ci po pewnym czasie, jak pod maską zrobi się ciepło, ciepłe powietrze, a ciepłe powietrze to złe powietrze.
Jak turbina miała by padać to by ogólnie gorzej chodził a nie raz tak raz tak.
Awatar użytkownika
ralf
Posty: 10
Rejestracja: 2005-03-10 19:32
Samochód: brak
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: ralf »

Czyli sprobowac zrobic rure dolotowa do filtra z zewnatrz, tak jak jest na www.performanceprobe.pl ??
Gość

Post autor: Gość »

To jako dodatek, sprawdź dokładnie dolot powietrza i obudowe od filtra.

i co się da czyli kable WN, świece, filtr paliwa, filt powietrza, może pompa paliwa szwankuje.
Awatar użytkownika
+MarCin+
Posty: 9
Rejestracja: 2005-05-10 19:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: +MarCin+ »

A co proponujecie zrobic na poczatek..co by troche powera dodac???

tlumik juz mam nowy... niestety z katem.... no i zmienilem filtr powietrza :D
Gość

Post autor: Gość »

Na szybkiego to zwężka, ale to już było i to nie raz.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Naklejka na szybę www.fordprobe.pl daje na początek kilka koników więcej :twisted:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Gość

Post autor: Gość »

Robert pisze:Naklejka na szybę www.fordprobe.pl daje na początek kilka koników więcej :twisted:
Po 5 koni na strone.
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

No i nie zapomnijcie o stroboskopach, ale nie wiem czy to czasem nie dodaje mocy tylko w Tigrach. :lol: :twisted: :lol: :D
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

voodoo-doll pisze:No i nie zapomnijcie o stroboskopach, ale nie wiem czy to czasem nie dodaje mocy tylko w Tigrach. :lol: :twisted: :lol: :D
to tylko tigry "fruwają" ze stroboskopami :D
I like Mx-3

Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Przekłamanie licznika

Post autor: pene_czw »

Chodzi o to ze na trasie z Człuchowa do Piły jadąc probe spod domu pod szkołe licznik pokazuje 85,5km, a jak jechałem Nissanem Almerą to pokazało 80,5km...dziwne nie? Sie zastanawiam czy profil opony ma jakieś znaczenie?
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
K4mil
Posty: 357
Rejestracja: 2008-12-13 11:10
Samochód: 1.8 mk3 VW Golf
Galeria: viewtopic.php?t=15213
Lokalizacja: Legnica/Głogów

Re: Przekłamanie licznika

Post autor: K4mil »

Profil opony jak najbardziej ma znaczenie, im większe koło tym szybciej auto jedzie a co za tym idzie przekłamuje kilometry :roll:
Był 2.2L Turbo 91' RED, 2.2L Turbo 91' BLACK
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED :wink:
Awatar użytkownika
Ambrozy
Posty: 294
Rejestracja: 2008-01-04 22:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Małkinia Górna

Re: Przekłamanie licznika

Post autor: Ambrozy »

Albo, która marka ma większe przekłamanie :lol:

pzdr!
93'EuroProbe 2 i 1/2
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Re: Słabe osiągi GT 2.2 T :(

Post autor: Pelot »

sprawdź na googlarce odległość, później bym proponował sprawdzić na automapie5, i wtedy będziesz miał obraz sytuacji.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”