Czy zwiększa się spalanie przy zastosowaniu zwężki ???

Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 953
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Gallery: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 2006-12-03 16:37

a mzoe ten wezyk gdzie masz zwezke jest gdzies pekniety i lapie lewe powietrze??;> albo przesadziles i odrazu ci odcina komp na 6 psi doladowanie:]
Obrazek

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2006-12-03 16:50

wezyk który wstawiłem jest na 100% dobry, a co do odcięcia to chyba powinno być jakieś szarpnięcie albo coś lub chociaż na chwile wskazówka doładowania by sie wychyliła poza 7psi, a tu nic, stoi na 7 psi jak wryta na każdym biegu
wydech - to zupełny brak tłumików, ale kat pozostał
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2006-12-03 18:33

Może masz turbinę uszkodzoną i nie chce napompować więcej?
Świszczy bardzo przy tych 7PSI?
BEAUTY...POWER...SOUL...

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2006-12-03 18:56

jak sa okna zamknięte to wcale jej nie słychac :? a przy otwartych to wedlug mnie nie ma nadmiernego swistu. Może obejmy na tym weżyku słabo trzymaja :?: , cholera sam nie wiem co jest, niby przy tych 2,5 tys. obrotów wciska w fotel, czuc tą turbinke ale czemu nie pokazuje wiecej niz 7 psi.
czy jest możliwe że przez filtr powietrza nie chce wiecej pompowac??, bo on z pewnościa super czysty nie jest
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Car: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY » 2006-12-03 18:57

A powiedz mi czy jak wkładałeś zwężkę, to ciężko wchodziła w wężyk?
Jeżeli lekko, to już znasz odpowiedź. :D Ja swoją ścisnąłem dodatkowo obejmą i dmucha jak szalona. :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2006-12-03 19:03

Oley domyslam sie że jeśli lekko by wchodziła to powietrze by bokami leciało, ale ta moja magiczna "zwężka" ma o wiele większą średnice niż seryjna, włożyłem za pierwszym razem zwężke zrobioną ze śruby o otworze 0,8 a teraz jest włożona dysza od kuchenki :wink: której otwór to równe 0,65 zaokrągliłem oczywiście główke i wcisnąłem w wąż tak że bokami powietrze nie ma prawa uciekać, na dodatek wchodziła dość ciasno
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Car: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY » 2006-12-03 19:42

Może być jeszcze tak jak u mnie. Po odpaleniu auta, zawsze jak przycisnę, to wskaźnik idzie poza skalę, ale drugi raz jak przycisnę, to wraca do ustawień fabrycznych. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu, znów mam kopyto, ale tylko jeden raz.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2006-12-03 20:32

tylko że u mnie nawet zaraz po odpaleniu wkaźnik nie idzie dalej jak na 7psi, jutro założe nowe zaciski, moze weżyk w miejscu łączenia przepuszcza ciśnienie i stąd więcej nie chce pompować, bo te obejmki samozaciskowe wedug mnie są do d..y
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Car: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY » 2006-12-03 20:52

Dokładnie. Ja też je wymieniłem na skręcane.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4158
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2006-12-03 22:25

Aby sie przekonać czy turbina będzie pompować więcej zaślep w ogóle wężyk i się przejedź jeśli będzie szło poza skalę i odcinało to znaczy ze turbinki nie obwiniaj tylko twojej zwężki. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2006-12-03 22:41

zaślepić to wejście u góry czy na dole bo troche sie zamotałem :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4158
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2006-12-03 23:08

Zrób tak aby przez wężyk nie popłynęła już najmniejsza ilość powietrza i go zamontuj do sprawdzenia ;)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2006-12-04 18:31

zrobiłem tak jak napisał bogdan 8)
tzn. zrobiłem nową zwężke 0,8, dałem nowe zaciski a w środek oprócz zwężki włożyłem troche taśmy izlolacyjnej żeby zatkać ojak najbardziej przepływ, a następnie były małe testy po wyjechaniu na droge okazalo sie że samochód "ciągnie" jak szalony pompuje na 12 psi jakby miał wkaźnik ukręcić 8) czasami odetnie na chwilke zapłon, ale gdy sie puści gaz i znowu przyciśnie to z powrotem wskakuje na 12psi. Po około 15 min. testu non stop z gazem w podłodze :wink: przyjechałem do domu, odczekałem pare minut by silnik schłodzić podnosze maske i widze że turbinka dosłownie czerwona... - czy taki coś jest normalne czy przesadziłem jednak ze zwężka....pytam, bo nie chciałbym zaraz turbiny zmieniać a chciałbym mieć pare kucy więcej
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Car: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY » 2006-12-04 18:37

Kurcze, ja do swojej nie zaglądam po takich ekscesach. Ciekawe czy też robi się czerwona. :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2006-12-04 18:40

hehe wiadomo ze jak sie normalnie jezdzi to caly czas turbinki sie nie uruchami wiec chyba by sie tak nie zagrzala a jak jechalem ja testowac :wink: to praktycznie na kazdym biegu uruchamialem turbawke;) az jeden gostek zaczal na mnie trabic jak go wyprzedzilem majac na liczniku 150 :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2006-12-04 18:50

daniel pisze:hehe wiadomo ze jak sie normalnie jezdzi to caly czas turbinki sie nie uruchami
Nie? :shock:
To chyba wiem, skąd moje wysokie spalanie... :twisted:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2006-12-04 19:03

normalnie tzn. jak w baku prawie pustka;) chociaż mi już zdażalo sie pare razy zamknąć budzik w mieści( oczywiście w godzinach nocnych) :lol:
to może robert po takiej ostrzejszej jeździe luknąłbyś na swoją turbine czy nie przybiera ciekawawych kolorów, bo nie wiem czy tak moje jeździć czy coś jest nie tak
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 953
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Gallery: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 2006-12-04 19:43

ja jak poszaleje to moja turbinka tez ladnie rozswietla na czerwono :twisted: :twisted: a ostatnio poszalalem troche w deszczyk... jak sie zatrzymalem to myslalem ze znowu mi pekl wezyk od chlodzenia turbiny, ale jednak okazalo sie ze tak mocno mi sie maska rozgrzala, ze jak padal deszyk to odrazu odparowywal z maski :P :P
Obrazek

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2006-12-04 19:44

hehe widać niezłe "efekty specjalne" są w naszych probkach
tzn. że z moja tubnka wszystko ok?
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4158
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2006-12-04 23:25

Nie wiadomo czy wszystko ok ale bynajmniej jeszcze jest na tyle dobra aby pompować większe ciśnienie. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2006-12-05 12:02

Kurcze, ja też nie patrzyłem w nocy pod maskę, a w dzień to widać fale gorąca jakie się unoszą nad turbiną i kolektorem wydechowym :D
BEAUTY...POWER...SOUL...

Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Gallery: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel » 2006-12-05 15:12

?? wiec pytanie za 100 punktów czy moge tak jeździć :?: odczucia z jazdy są o niebo lepsze 8) ale niechciałbym żeby zaraz sie turbinka posypala
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA

Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Car: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY » 2006-12-05 17:15

Wiem, że na 100% osłona kolektora żarzy się na czerwono, ale czy turbina też? Chyba sprawdzę to na najbliższym spocie. :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]

Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 953
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Gallery: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 2006-12-05 17:41

OLEY pisze:Wiem, że na 100% osłona kolektora żarzy się na czerwono, ale czy turbina też? Chyba sprawdzę to na najbliższym spocie. :D
ja wywalilem ta oslone :twisted: turbinka pieknie teraz wyglada i jak sie swieci ladnie po zmierzchu :twisted: :twisted:
Obrazek

Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Car: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś » 2006-12-05 17:51

o panowie słabo dajecie,
ja jak ostatnio wstawiłem mojej to tak rozgrzałem turbinę że od niej aż lewa tarcza hamulcowa (tylna) mi się razem z nią świeciła hahaha :twisted: :twisted:


spoko spoko, juz naprawione, ręczny stanął i klocki wyszły :oops:
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”