Turboproblem...

Awatar użytkownika
Ostry
Posty: 148
Rejestracja: 2004-10-23 16:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Grudziądz Olsztyn Paris

Post autor: Ostry »

Bogdan9999 pisze:Człowieku jak znajdziesz większe turbo za małą kasę no to jaki problem przerobić trochę kolektora ?? Jedziesz kto ma migomata 6 godzin roboty i zrobione !!!!!!! :D :D :D :D
dlatego pytam...i jak na mój problem oczekuję ciekawych odpowiedzi... bo uważam, że temat wymiany turbiny jest ciekawym rozwiazaniem! tylko trzeba się w to wgłębić... bo regeneracja turbiny za 1500PLN mnie bynajmniej sie "nie uśmiecha"! a może i ktoś jeszcze kto bedzie miał problem z turbo skorzysta z tych pionierskich info o większym turbo w silniku F2!
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

To coś dużo ja wysłałem emila do jednego z firm która zajmuje się regeneracją i sprzedażą nowych i dostałem taka odpowiedzi.


Szanowne Panstwo,
Turbosprezarka o ktora Pan ( i ) pyta kosztuje 750,00 euro plus podatek
(16%MWst.) oraz koszt przesylki w wysokosci 25,00 euro. Istnieje rowniez
druga mozliwosc regeneracji starej turbosprezarki a koszt wynosi od 250
euro (jezeli zadna z glownych czesci nie jest uszkodzona np. wirnik, obudowa
lozysk, kolo sprezajace itd.) plus podatek (16% MWst.) oraz koszt przesylki
w wysokosci 25,00 euro.
Bardzo wazne jest sprawdzenie numeru turbosprezarki z numerem podanym
przez nas.
Jezeli maja Panstwo jakies dodatkowe pytania to prosze o kolejnego E-maila
lub kontakt telefoniczny. Rozmawiamy rowniez po polsku.
Nr. tel. 0049(0)2681-989605.
Nasz adres:
STK Turbo Technik
Wiedstr. 52
57610 Altenkirchen

Z powazaniem
Mariusz Podlipny


A to ta strona http://www.turbolader.net
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Gość

Post autor: Gość »

A to przepraszam w probe nie jest przypadkiem kolektor wydechowy z żeliwa?? Kto to pospawa??
Awatar użytkownika
Ostry
Posty: 148
Rejestracja: 2004-10-23 16:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Grudziądz Olsztyn Paris

Post autor: Ostry »

Sqad pisze:A to przepraszam w probe nie jest przypadkiem kolektor wydechowy z żeliwa?? Kto to pospawa??
no własnie...ale nie byłem pewny tej informacji i nie chciałem "gafy" walnąć! sa możliwości spawania żeliwa, ale to kosztowny interes! lepiej byłoby kolektor pod zamówienie zrobic!
Awatar użytkownika
Ostry
Posty: 148
Rejestracja: 2004-10-23 16:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Grudziądz Olsztyn Paris

Post autor: Ostry »

gdzieś, kiedyś obiło mi sie o uszy w TVN Turbo, przy okazji emisji programu jak koleś do wolnossącej Supry zakładał turbo i dał zrobić cały kolektor za ok.700zł. (zaznaczam, ze to tylko obiło mi sie o uszy, nie jestem pewny) Do naszych 4 garnków pewnie taniej by było... (sfera marzeń???) plus dobre, większe turbo (POZNAŃ-GIEŁDA :wink: ) i może by sie udało! źle pisze... wyprowadzcie mnie z błędu! heee...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A i ja wam powiem że są elektrody do spawania żeliwa co prawda elektroda kosztuje około 6 zł ale zawsze taniej niż 700 !!! A wiem że są bo sam kupowałem !!! Spawałem wtedy nimi żeliwne koło od aparatów wiążących w prasie !!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Ostry
Posty: 148
Rejestracja: 2004-10-23 16:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Grudziądz Olsztyn Paris

Post autor: Ostry »

Bogdan9999 pisze:A i ja wam powiem że są elektrody do spawania żeliwa co prawda elektroda kosztuje około 6 zł ale zawsze taniej niż 700 !!! A wiem że są bo sam kupowałem !!! Spawałem wtedy nimi żeliwne koło od aparatów wiążących w prasie !!!
skoro tak...to bardzo dobrze! trzeba było by się spiąć i gotowe!

a sama turbina (przyjmijmy Garrett T28) ma podobną strukurę do naszej IHI? naprzykład bedzie co zrobić z tym weżykiem gdzie są "nasze" zwężki? (sorry za tak laickie pytania, ale dopiero oswajam się z tym tematem...)
Gość

Post autor: Gość »

Elektrody do żeliwa są, ale kto bedzie obrabiał żeliwo toć to rzemieślnicza praca. Do tego nasz kolektor ma za małą objętość i dość felerną konstrukcje - spaliny nie osiągają dużego ciśnienia, łatwej będzie wyspawać kolektor z kwasówki, o większym przekroju.
Awatar użytkownika
biker
Posty: 46
Rejestracja: 2005-03-13 01:09
Samochód: brak
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: biker »

Pewnie masz rację sqad ale koszt jest nie porównywalny.
2,2 GT 89r.
Awatar użytkownika
Ostry
Posty: 148
Rejestracja: 2004-10-23 16:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Grudziądz Olsztyn Paris

Post autor: Ostry »

biker pisze:Pewnie masz rację sqad ale koszt jest nie porównywalny.
ale za to jak bedzie sie prezentowac... :lol:
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Z kwasówki to jest niezły pomysł walnąć jeszcze na to ocynk i zaje fajnie to wygląda ale takiego czegoś np. ja już bym nie zrobił u siebie w warsztacie a dlatego że nie mam migomata i wyginarki do rur a to już do takiej roboty jest potrzebna i bez tego się nie obędzie !!! A jak to bym miał to myślę że dał bym sobie z tym radę oczywiście jeśli gra by była warta świeczki !!! :D :D :D :D :D :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Ostry
Posty: 148
Rejestracja: 2004-10-23 16:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Grudziądz Olsztyn Paris

Post autor: Ostry »

no gra jest warta świeczki... większe TURBO i wiecej mocy...heee...
Gość

Post autor: Gość »

Kwasówki się nie maluje, a ocynk zaraz odpadnie przy takiej temperaturze, no chyba że wygrzewany w piecu (1000 stopni) Mi farba na osłonie kolektora nie wytrzymała, a jest przewidziana do 800 stopni.
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Squad ma calkowita racje ludzie blachy nierdezwnej sie nie maluje ani nie pokrywa ocynkiem bo i po co po pierwsze nie maluje sie jej gdyz malowanie ma za zadanie ochrone materialu przed rdzewieniem a blacha niredzewna jak samam nzawa wskzuje nie rdzewieje wiec nie ma sensu jej malowac po drogie blache nirdzewna dobrze jest wypolerowac co daje zmniejszenie oporow przeplywu
Co do spawania zeliwa to nie ma z tym problemu i wcale nie ejst to takie drogie ale rzeczywiscie lepiej wykonac kolektor z nierdzewki gdyz mozemy dzieki temu zwiekszyc energie spalin co jest potzrebne przy zwiekszaniu gabarytow turbiny. Jelsi ktos chce wieksza turbine radze poszukac turbiny hybrydowej t3/t4 co pozwoli na zwiekszenie ilosci gazow pompowanych przy zachowaniu ilosci spalin potzrebnych do zasilania turbiny
Pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

rozmawialem ostatnio z Tomim.
byl niby na chamowni i wyszlo ze ma 223 kuce. teraz ma wymieniony silnik wiec pewnie wiecej jest.
pytalem skad tyle tego bydla mu sie narobilo, powiedzial ze ma zalozone wieksze wtryski (nie pamietam ile ccm) i turbawke od chyba nowego eclipse? nie pamietam dokladnie ale chyba tak.
wiadomo dolot wydech, a no i chipa ma przelutownego sciagal z niemiec.

mi turbawka zaczyna dymic chyba. jutro jade na spr cisnienia w cylindrach bo moze to nie turbawa tylko piercienie albo co. sam nie wiem co lepsze.
dodam tylko dbam o turbinke, o rozgrzanie silnika i stygniecie po ostrej jezdzie.
ale moze ktory s poprzednich wlascicieli nie dbal?
rure od turbo ta co idzie do kolanka zebrowanego mam cala w oleju. chyba mi sie konczy czynni PSI. powoli ale pompuje 6-10 psi ciagle.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Jak masz całą w oleju to niestety ale turbinka pada !!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
raven
Posty: 643
Rejestracja: 2004-11-12 10:22
Galeria: viewtopic.php?t=5775
Lokalizacja: Okonek

Post autor: raven »

kupie turbinke.
kto ma dla mnie?
na pw prosze pisac.
jak zwykle mam wazna legitymacje studencka wiec ze znizka prosze.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
Awatar użytkownika
Ostry
Posty: 148
Rejestracja: 2004-10-23 16:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Grudziądz Olsztyn Paris

Post autor: Ostry »

villani pisze:kupie turbinke.
kto ma dla mnie?
na pw prosze pisac.
jak zwykle mam wazna legitymacje studencka wiec ze znizka prosze.
ja ostatnio zasiadlem nad tematem regeneracji...bo dorabianie kolektora mnie troche wystaszylo!!! moze w przyszlosci... :wink:

jest firma w Ilawie...tylko nie ta, ktora wszyscy znaja MOTO-REMO tylko AutoTrans... pogadaj z nimi...moja rozsianych swoich mechanikow po calej Polsce, z ktorymi wspolpracuja i oni by Ci mogli zdiagnozowac co jest nie tak!!! ceny, tak jak mi pisali od 500 do 800! wiec nie sa odstraszajace...

http://www.autotrans.prv.pl/
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Mam do was pytanie włożyłem znowu trochę miiejszą zwężkę no i niestety odcina mi zapłon i teraz mam do was pytanie odnośnie komputrea gdzie on jest i który chip odpowiada za odcięcie zapłonu ??? Bo juz to mnie zaczyna wkużać 3000 obrotów i bach i tak w kółko a już niechce wkładać większej bo mi o.5 mm bardzo podoba :lol: :lol: :lol: :lol: A z tym kompem bym trochę poprubował :? :? :? :?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Bogdan9999 pisze: Bo juz to mnie zaczyna wkużać 3000 obrotów i bach i tak w kółko a już niechce wkładać większej bo mi o.5 mm bardzo podoba :lol: :lol: :lol: :lol: A z tym kompem bym trochę poprubował :? :? :? :?
Ja bym na Twoim miejscu opanował się troszkę z tymi zwężkami.
0.5 mm i częsta ostra jazda - hmmm....
Uważaj,bo dni silnika mogą być powoli liczone.Na ile Ci wchodzi PSI?
Co do chipa,to skontaktuj się z Cynkim.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Gość

Post autor: Gość »

0.5 hmm to strasznie mała :?
Awatar użytkownika
Ostry
Posty: 148
Rejestracja: 2004-10-23 16:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Grudziądz Olsztyn Paris

Post autor: Ostry »

0.5 mm... rzeznik!!!
Gość

Post autor: Gość »

a 0,8 mi odcina i to ostro a co dopiero by było na 0,5 :shock:
Awatar użytkownika
Ostry
Posty: 148
Rejestracja: 2004-10-23 16:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Grudziądz Olsztyn Paris

Post autor: Ostry »

mnie tez odcinalo na 0.8...i do tego mialem jeszcze jakis dziwny dzwiek przy tym, ktory opisywalem w jakims poscie!!!
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Tak mnie zbesztaliście że włożyłem zwężkę 0,7 mm i czasem mi odcina no nawet często ale pytałem się was gdzie jest ten zasrany komputer odpowiedzialny za odcięcie zapłonu ????i Wogule ma może ktoś dokładny opis i schemat tego czujnika który mierzy ciśnienie ???? Jak coś to walcie wszystko na pw bo chcę się w tym trochę pobawić !!!!!!! A wiecie co spotkałem w moim małym miasteczku zielonego forda probe rocznik 90 przynajmniej tak wynikało z przodka albo 89. Ale niestety uciekł mi bo się mineliśmy i już go nie znalazłem a w nocy na dysku spotkałem siwą 2 i akurat znam gościa co ją ma poinformowałem go o klubie :D :D :D :D Może wpadnie kiedyś a on ma 2.0 probka !!! :D :D :D Wszyscy zaczeli kupywać proby jak zobaczyli mojego no i wcale się nie dziwię bo z tego co słyszałem to w mieście mówią ten gościu w czarnym fordzie to tak cytuje "popierdala że szok". Niezłą reklamę zrobiłem :D :D :D :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”