za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji

Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

Drzymek pisze:
Maxxum pisze:To może i ja się podepnę pod temat...
W tym tygodniu również wystąpiły u mnie problemy ze zbyt niskimi obrotami na biegu jałowym. Jadę sobie na jakimś biegu, włączam na luz i obroty spadają do 500 obr./min, silnik przez 1-2 sekundy nierówno pracuje a potem obroty wchodzą na normalny poziom, czyli jakieś 750 obr./min
Stary, dokładnie mam tak samo od tygodnia. Jadę, wrzucam na luz, sekundę go przydusi i znowu jest normalnie. Może to zapchany filtr paliwa? :roll:
ja tak mam od kiedy tylko mam probka, filtr nowiutki, świece i kable też, dolot szczelny. Nie mam pojęcia co to powoduje... :roll:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Eli »

silniczek krokowy... najlepiej go wyjac i wyczyscic.. nie ma najczesciej sensu wymieniac
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Też myślałem nad filtrem paliwa - to by nawet miało sens, bo objawy wystąpiły po zatankowaniu nowego paliwa, może poszedł jakiś syfek na filtr. Trzeba będzie to oblukać. :roll:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Panowie to jest jakaś paranoja .U mnie jest to samo nie moge obrotów zwiększyć i jak wcisne sprzegło to jest tak 500 i dopiero potem sie podnosi :evil: :evil:
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
_KrISS_
Posty: 107
Rejestracja: 2006-08-14 11:08
Samochód: Peugeot 607
Galeria: viewtopic.php?t=10599
Lokalizacja: Bray (ie), Szczecin (pl)

Post autor: _KrISS_ »

Ja mam to samo. Podkręciłem trochę na przepustnicy i jest lepiej ale do ideału sporo brakuje.
Jest Czarny Peugeot 407 Coupe 2.2 16v '07
Był Szary Peugeot 607 2.2 16v '01
Był Niebieski Ford Probe SE '95
Był Biały Ford Probe GT '90
Był Zielony Citroen BX 19 TZI '91
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

A ja właśnie uporałem się z problemem. Sprawdźcie sobie gumowe kolanko łączące przepływomierz z plastikową rurą łączącą przepływomierz z turbiną. Na tym gumowym kolanku występują duże drgania od silnika i niestety od starości pęka guma i wylatują dziury. Pęknięcie powoduje zasysanie lewego powietrza i dzieją się cuda.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

ZENiTH pisze:A ja właśnie uporałem się z problemem. Sprawdźcie sobie gumowe kolanko łączące przepływomierz z plastikową rurą łączącą przepływomierz z turbiną. Na tym gumowym kolanku występują duże drgania od silnika i niestety od starości pęka guma i wylatują dziury. Pęknięcie powoduje zasysanie lewego powietrza i dzieją się cuda.
Ja nie mam tego kolanka, bo mam wszystko zastąpione łącznikami tuningowanymi a i tak mam taką dolegliwość.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Drzymek pisze:
ZENiTH pisze:A ja właśnie uporałem się z problemem. Sprawdźcie sobie gumowe kolanko łączące przepływomierz z plastikową rurą łączącą przepływomierz z turbiną. Na tym gumowym kolanku występują duże drgania od silnika i niestety od starości pęka guma i wylatują dziury. Pęknięcie powoduje zasysanie lewego powietrza i dzieją się cuda.
Ja nie mam tego kolanka, bo mam wszystko zastąpione łącznikami tuningowanymi a i tak mam taką dolegliwość.
a może one są nie szczelne...
Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Chłopaki mam to samo z tym ze u mnie czasem nawet potrafi zgasnąć :evil: I teraz nie wiem co robić ale tak łatwo mu nie odpuszczę :twisted: Ewentualnie pomocnik 10 kilowy stoi w garażu. :twisted:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

jedno mogę powiedzieć - wymieniłem filtr paliwa - nie pomogło :?
Zagadka nadal nie rozwiązana...
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Mam jeszcze jedną propozycję rozebrać przepustnice i wyczyścić całość benzyną w szczególności taką małą dyszę w BAC. Trzeba sprawdzić całą drogę zasysania powietrza od filtra do przepustnicy. Gdzieś może być nie szczelność
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

U mnie była czyszczona przepustnica nic nie pomogło :(
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

u mnie też przepustnica była czyszczona jakiś rok temu...
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

No to może ten silniczek krokowy... :roll:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

A umnie to juz mu całkiem odpier*** przedtem spadały teraz pojawił sie błąd nr 25 i obroty sa tak na 1400 i nie wiem co juz robić :cry: :cry: :cry:
Zaczyna mnie to denerwować
:evil: :evil: czy ten (włąsnie jak to nazwac , temat jest poruszany ) ma jakiś wpływ na ogół działania ???
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Panowie, dopiero teraz się jorgnąłem że u nas nie ma żadnego silniczka krokowego, tylko mechaniczna przepustnica :lol: :lol: :lol:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Drzymek pisze:Panowie, dopiero teraz się jorgnąłem że u nas nie ma żadnego silniczka krokowego, tylko mechaniczna przepustnica :lol: :lol: :lol:
I co w związku z tym ??? w czym nam to pomoże ,masz jakieś propozycje ???
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Eli »

Drzymek pisze:Panowie, dopiero teraz się jorgnąłem że u nas nie ma żadnego silniczka krokowego, tylko mechaniczna przepustnica :lol: :lol: :lol:
http://nubira.autokacik.pl/porady/silni ... czekk.html

przeczytaj uwaznie i pomysl czy mozna nie wyposazyc PRoba w silniczek krokowy :wink:
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Eli pisze: http://nubira.autokacik.pl/porady/silni ... czekk.html

przeczytaj uwaznie i pomysl czy mozna nie wyposazyc PRoba w silniczek krokowy :wink:
Sorki, zasugerowałem się wypowiedzią MiH`a w tym temacie:

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ht=krokowy
:oops: :oops: :oops:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Jestem załamany cos sie poj** znów .
Panowie sytuacia wygląda następująco ,
silnik gdy jest zimny warjuje , obroty skacza od 400 do 1500 albo stoja na 1500 , gdy sie nagrzeje wszystko w porządku autko wymiata ale na zimnym to litosci .
Nie czaje tego co mu może być, jak jest zimny to nawet gasnie , może to filtr paliwa (tak nawiasem to ile on kosztuje ).
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

filtr paliwa to sa jakies grosze powaznie, a z tym wariowaniem :? sprawdzałeś kody błędów??, jak ja miałem uszkodzony zaworek od odmy i czujnik temp to podobnie było :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

filtr paliwa ~ 50zl
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

york pisze:filtr paliwa ~ 50zl
ja dałem 30zł.
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Czujnik temp. jest koło termostatu tak???
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

tam masz 2 czujniki koło termostatu, jeden co "steruje" wentylatorem i 2-gi bliżej pokrywy zaworów ( taki gruby) co niesie informacje do kompa :wink: , od tego czujnika dość wiele zależy, jak ja miałem go uszkodzone, to gdy na dworze było tylko +1 to dosłownie za 10-tym razem samochód odpalał, wymieniłem czujnik i gdy było -10 samochód stał 2 dni, przyszedłem i bez gazu go odpaliłem :lol: więc różnica kolosalna
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”