Gaśnie przy 3.5tys obrotów

Awatar użytkownika
TOMEK
Posty: 69
Rejestracja: 2005-01-08 10:05
Galeria: viewtopic.php?t=15028
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Gaśnie przy 3.5tys obrotów

Post autor: TOMEK »

Witam wszystkich KLUBOWICZÓW. Panowie mam problem z moim gt.kilka dni temu moja BESTIA zaczeła sie dziwnie zachowywac ,kiedy naciskam na gaz i obroty dochodza do 3.5 tys obr. auto zaczyna kichac i strzelac w wydech jeszcze na dodatek gasnie... oczywiscie [zero mocy] sprawdziłem kable , swiece ,paliwo,pompke paliwa, filtr paliwa wydech,rozrzad i nic. dziwne jest to ze kiedy na postoju depne na pedał to wchodzi na wysokie obroty bez problemu a pod obciazeniem stypa,,czy moze miec z tym cos wspulnego turbo?ktore pompuje tak ze az weze puchna?dziwi mnie jeszcze jedna rzecz bo kiedy wciskalem pedal gazu i turbo robi cisnienie to tak jakby to powietrze nie wchodzilo do silnika a po spuszczeniu z gazu jest az slychac jak to powietrze jest upuszczane przy kazdej zmianie biegu....moze ktos z was spotkal sie juz z takim przypadkiem?
Tomek- Ford-Probe- 2.2- TURBO -USA--Siła Marki--
Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3614
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Samochód: Corvette C4 LT1
Galeria: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Post autor: Lisiu »

wszystko wskazuje na nieszczelny dolot.
na samym początku sprawdź "gumowe" kolano na przepustnicy
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
Awatar użytkownika
TOMEK
Posty: 69
Rejestracja: 2005-01-08 10:05
Galeria: viewtopic.php?t=15028
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: TOMEK »

Guma jest ok. i wszystkie weze rowniez. to mi wyglada tak jakby on nie dostawal tego powietrza.....albo sie dlawil
Tomek- Ford-Probe- 2.2- TURBO -USA--Siła Marki--
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

A sprawdzałeś kody błędów sprawdz i napisz co wyszło
mnie to wygląda na przepływke (oczywiście mogę się mylić)
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
rosikowy
Posty: 7
Rejestracja: 2006-10-25 14:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Lublin

Post autor: rosikowy »

Ja mam podobny problem :( Zresztą jak wiele innych z moim probkiem. Wydarłem go złemu właścicielowi, który go w pokrzywy postawił.
1. Na gazie gaśnie jak wchodzi na 3,5 tyś., a czasami nawet na wolnych :( Na benzynie odpala, ale nie mogę wprowadzić go na wyższe obroty. Trochę stał więc przypuszczam, że pompa paliwa coś nie teges.
2. A filtr gazu i powietrza wymieniłem.
3. Czasami jest tak, że ładnie pracuje i mogę nim trochę pośmigać, ale po pewnym czasie coś mu odbija i szarpie nim, traci i odzyskuje moc, i nagle spadają obroty i znów się wstydzę jak ktoś musi mnie na pobocze spychać.
4. Później nie chce odpalić. Dopiero po pewnym czasie jak dam mu spokój to odpala i wtedy wielka niewiadoma, jak długo pochodzi.
Sorki za taki wywód, ale siwych włosów mi przybywa, a młody jeszcze jestem. Najgorsze, że trochę zielony w mechanice jestem, a u mnie mechanicy to rzeźnicy i partacze. HELP jeśli ktoś może...
PROBE 91r. USA 3.0 V6

Postaraj się, aby każdy dzień twojego życia był dniem najlepszym...
Awatar użytkownika
el_talerzos
Posty: 375
Rejestracja: 2005-08-09 20:05
Samochód: model wiadomy,94r 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=7985
Lokalizacja: Łódź - Bournemouth

Post autor: el_talerzos »

Miałem bardzo podobnie tylko że w II 2.0 - czasami wszystko chodziło gites a czasami podczas jazdy lubił sobie zgasnąć (albo się blokował i niezbędna była redukcja i palnik żeby odżył) - okazało się że kopułka miała jakieś przebicia - po wymianie już wszystko lata - takie małe spostrzeżenie
Probek 2.0 16V 94r. + sekwencja - granatowe dziecko (seria - już niedługo)
Azev 17" + eliptyczne montii
rosikowy
Posty: 7
Rejestracja: 2006-10-25 14:11
Samochód: brak
Lokalizacja: Lublin

Post autor: rosikowy »

el_talerzos pisze:Miałem bardzo podobnie tylko że w II 2.0 - czasami wszystko chodziło gites a czasami podczas jazdy lubił sobie zgasnąć (albo się blokował i niezbędna była redukcja i palnik żeby odżył) - okazało się że kopułka miała jakieś przebicia - po wymianie już wszystko lata - takie małe spostrzeżenie
Niestety po usilnych próbach zastosowania twojej sugestii nic :(
Boję się dalej odjechać autem bo mi może jakieś numery odstawić i muszę autobusem do pracy dojeżdżać :(
Zauważyłem, że jak zrestartuję kompa to przez jakiś czas jest ok. Pali jak oszalały i jakoś śmiga, ale jak trochę pojeżdżę to zaczyna swoje... EH
PROBE 91r. USA 3.0 V6

Postaraj się, aby każdy dzień twojego życia był dniem najlepszym...
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”