Bov nieszczelny...

Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 953
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Gallery: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Bov nieszczelny...

Post autor: pytlar » 2006-11-30 20:18

mam pytanko: czy idzie jakos tak na szybkiego zrobic cos z seryjnym Bovem, zeby jakos go uszczelnic?? bo mi dosyc znacznie juz przepuszcza powietrze przez co nie mam pelnego doladowania... :roll: a czuc to, a raczej znacznie slychac ze jak jade i przy dodaniu gazu to slychac ten odglos poszczania powietrza zpowrotem przed turbine.... :roll: mam nadzieje, ze wiecie o co chodzi z mojego niezbyt precyzyjnego opisu :P
Poprostu nie mam narazie zbednych 300 na nowego Bova z allegro... :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Car: Mazda RX8 Renesis '06
Gallery: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad » 2006-12-01 10:59

A skąd diagnoza że to Bov?? Jeszcze nie słyszałem żeby takowy sie posypał. Możesz go na razie wywalić całkowicie, i pozaślepiać otwory, ale długo bym tak nie jeździł (to tak na szybkiego)

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2006-12-01 11:05

A może pękła obudowa turbiny?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
kosa_ol
Posty: 52
Rejestracja: 2006-08-08 16:19
Car: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: kosa_ol » 2006-12-01 11:09

Wydaje mi się że u mnie też jest nieszczelność bo cały jest obsmarowany i mokry. Ale nie wiem dokładnie w którym miejscu puszcza. Uszczelniłem silikonem na tej flanszy trochę pomogło ale nadal coś nie tak bo mokry jest.

Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Car: F4
Gallery: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot » 2006-12-01 11:12

a mi się wydaje że masz gdzie indziej nieszczelność.
A jeżeli to jest już bov to kup jakiś dobry silikon albo poxipol na szybko, tylko musi być odtłuszczone w przeciwnym razie szybko puści
Obrazek

Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 953
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Gallery: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 2006-12-01 13:03

ale to nie jest tak ze nagle calkiem puszcza cisnienie!! poprostu slychac, ze jednak troche puszcza i mimo iz mam doladowanie na przeszlo 10psi to czuc ze czegos mu brak!! i nie mam nieszczelnego dolotu!! sprawdzalem!! wiem poprostu ze to ten bov, bo jak mam stozek to slychac kiedy puszcza nadmiar cisnienia... wogole 15 letni tloczek, czy co tam jest w koncu ma prawo chyba przepuszczac i sie wyrobic.... :roll: :roll:
Obrazek

Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Car: F4
Gallery: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot » 2006-12-01 13:19

za pare złociszy mogę ci takiego odsprzedać
Obrazek

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2006-12-01 13:20

Ja też mam swojego na sprzedaż jest w idealnym stanie i za 100 pójdzie razem z plastikowym łącznikiem gumowych rur.
BEAUTY...POWER...SOUL...

Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Car: F4
Gallery: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot » 2006-12-01 13:29

Drzymek pisze:Ja też mam swojego na sprzedaż jest w idealnym stanie i za 100 pójdzie razem z plastikowym łącznikiem gumowych rur.
człowieku Ty chyba z kosmosu zes sie urwał :lol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2006-12-01 13:32

pelot pisze: człowieku Ty chyba z kosmosu zes sie urwał :lol:
Ja nie widzę w tym nic nadzwyczajnego. Za nowego dałem 350zeta+70 za trójnik, to myślę że stary bov niech mi się chociaż w malutkim procencie zwróci.
BEAUTY...POWER...SOUL...

Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Car: F4
Gallery: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot » 2006-12-01 13:35

to sprzedaj sobie go za 100 :lol: albo i nawet 1000 :lol: co mnie to interesuje :shock:
Obrazek

Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Car: Mazda RX8 Renesis '06
Gallery: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad » 2006-12-01 15:51

Drzymek pisze:Ja też mam swojego na sprzedaż jest w idealnym stanie i za 100 pójdzie razem z plastikowym łącznikiem gumowych rur.
Jak to seryjny bov to z choinki sie urwałeś, jak zawór hydrauliczny to też z choinki sie urwałeś :)

Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Car: F4
Gallery: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot » 2006-12-01 20:03

Sqad pisze:
Drzymek pisze:Ja też mam swojego na sprzedaż jest w idealnym stanie i za 100 pójdzie razem z plastikowym łącznikiem gumowych rur.
Jak to seryjny bov to z choinki sie urwałeś, jak zawór hydrauliczny to też z choinki sie urwałeś :)
Sqad ja to już mu napisałem :lol: on ma na myłi bez zaworka :wink:
Obrazek

KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Gallery: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI » 2006-12-01 20:48

Jeżeli seryjny to tak na ( ) :arrow: By pass. A nie bov.

Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 953
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Gallery: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar » 2006-12-01 21:15

KALII pisze: :arrow: By pass. A nie bov.
tak myslalem, ze to pewnie nie nazywa sie bov:P
Obrazek

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2006-12-01 22:07

To się nazywa bypass (zawór recylkulacyjny), tylko od początku tematu nazywaliście go bov, więc nie chciałem wprowadzać zamieszania i się wymądrzać.
BEAUTY...POWER...SOUL...

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha » 2006-12-01 23:53

Drzymek pisze:To się nazywa bypass (zawór recylkulacyjny), tylko od początku tematu nazywaliście go bov, więc nie chciałem wprowadzać zamieszania i się wymądrzać.
No i nie dokońca prawidłowo, a nawet błędnie. Zawór recyrkulacyjny to zupełnie inna bajka. Przez większość z nas znana jako EGR.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2006-12-02 08:53

Maciucha pisze: No i nie dokońca prawidłowo, a nawet błędnie. Zawór recyrkulacyjny to zupełnie inna bajka. Przez większość z nas znana jako EGR.
No i nie do końca prawda, bo to o czym mówisz, to zawór recylkulacji spalin (też nazywany zaworem recylkulacyjnym), a ja mówię o zaworze recylkulacyjnym ciśnienia w dolocie (może teraz prawidłowo?)
:lol: :wink:
Pozdrawiam!
BEAUTY...POWER...SOUL...

Awatar użytkownika
MARCO
Posty: 76
Rejestracja: 2005-03-15 13:39
Car: brak
Lokalizacja: Wolin

Post autor: MARCO » 2006-12-03 01:36

Zawór seryjny w 1 GT to zawór DV (jak się nie myle) i jego charakterystyką jest to że jest zawsze lekko otwarty.
PROBE GT TURBO prawie MUSTANG COBRA

Moc jest Bogiem,prędkość nałogiem,maszyna moją miłością,turbo koniecznością !!!

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Car: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk » 2006-12-04 12:14

:)


Miła dywagacja, bardzo miła.... No to tak na zakończenie jeśli potrzebujesz by passa mój kosztowałby Cię 25pln plus koszty przesyłki (wybierasz sobie sam)

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”