Strona 1 z 1

Bov nieszczelny...

: 2006-11-30 20:18
autor: pytlar
mam pytanko: czy idzie jakos tak na szybkiego zrobic cos z seryjnym Bovem, zeby jakos go uszczelnic?? bo mi dosyc znacznie juz przepuszcza powietrze przez co nie mam pelnego doladowania... :roll: a czuc to, a raczej znacznie slychac ze jak jade i przy dodaniu gazu to slychac ten odglos poszczania powietrza zpowrotem przed turbine.... :roll: mam nadzieje, ze wiecie o co chodzi z mojego niezbyt precyzyjnego opisu :P
Poprostu nie mam narazie zbednych 300 na nowego Bova z allegro... :roll:

: 2006-12-01 10:59
autor: Sqad
A skąd diagnoza że to Bov?? Jeszcze nie słyszałem żeby takowy sie posypał. Możesz go na razie wywalić całkowicie, i pozaślepiać otwory, ale długo bym tak nie jeździł (to tak na szybkiego)

: 2006-12-01 11:05
autor: Robert
A może pękła obudowa turbiny?

: 2006-12-01 11:09
autor: kosa_ol
Wydaje mi się że u mnie też jest nieszczelność bo cały jest obsmarowany i mokry. Ale nie wiem dokładnie w którym miejscu puszcza. Uszczelniłem silikonem na tej flanszy trochę pomogło ale nadal coś nie tak bo mokry jest.

: 2006-12-01 11:12
autor: Pelot
a mi się wydaje że masz gdzie indziej nieszczelność.
A jeżeli to jest już bov to kup jakiś dobry silikon albo poxipol na szybko, tylko musi być odtłuszczone w przeciwnym razie szybko puści

: 2006-12-01 13:03
autor: pytlar
ale to nie jest tak ze nagle calkiem puszcza cisnienie!! poprostu slychac, ze jednak troche puszcza i mimo iz mam doladowanie na przeszlo 10psi to czuc ze czegos mu brak!! i nie mam nieszczelnego dolotu!! sprawdzalem!! wiem poprostu ze to ten bov, bo jak mam stozek to slychac kiedy puszcza nadmiar cisnienia... wogole 15 letni tloczek, czy co tam jest w koncu ma prawo chyba przepuszczac i sie wyrobic.... :roll: :roll:

: 2006-12-01 13:19
autor: Pelot
za pare złociszy mogę ci takiego odsprzedać

: 2006-12-01 13:20
autor: Drzymek
Ja też mam swojego na sprzedaż jest w idealnym stanie i za 100 pójdzie razem z plastikowym łącznikiem gumowych rur.

: 2006-12-01 13:29
autor: Pelot
Drzymek pisze:Ja też mam swojego na sprzedaż jest w idealnym stanie i za 100 pójdzie razem z plastikowym łącznikiem gumowych rur.
człowieku Ty chyba z kosmosu zes sie urwał :lol:

: 2006-12-01 13:32
autor: Drzymek
pelot pisze: człowieku Ty chyba z kosmosu zes sie urwał :lol:
Ja nie widzę w tym nic nadzwyczajnego. Za nowego dałem 350zeta+70 za trójnik, to myślę że stary bov niech mi się chociaż w malutkim procencie zwróci.

: 2006-12-01 13:35
autor: Pelot
to sprzedaj sobie go za 100 :lol: albo i nawet 1000 :lol: co mnie to interesuje :shock:

: 2006-12-01 15:51
autor: Sqad
Drzymek pisze:Ja też mam swojego na sprzedaż jest w idealnym stanie i za 100 pójdzie razem z plastikowym łącznikiem gumowych rur.
Jak to seryjny bov to z choinki sie urwałeś, jak zawór hydrauliczny to też z choinki sie urwałeś :)

: 2006-12-01 20:03
autor: Pelot
Sqad pisze:
Drzymek pisze:Ja też mam swojego na sprzedaż jest w idealnym stanie i za 100 pójdzie razem z plastikowym łącznikiem gumowych rur.
Jak to seryjny bov to z choinki sie urwałeś, jak zawór hydrauliczny to też z choinki sie urwałeś :)
Sqad ja to już mu napisałem :lol: on ma na myłi bez zaworka :wink:

: 2006-12-01 20:48
autor: KALI
Jeżeli seryjny to tak na ( ) :arrow: By pass. A nie bov.

: 2006-12-01 21:15
autor: pytlar
KALII pisze: :arrow: By pass. A nie bov.
tak myslalem, ze to pewnie nie nazywa sie bov:P

: 2006-12-01 22:07
autor: Drzymek
To się nazywa bypass (zawór recylkulacyjny), tylko od początku tematu nazywaliście go bov, więc nie chciałem wprowadzać zamieszania i się wymądrzać.

: 2006-12-01 23:53
autor: Maciucha
Drzymek pisze:To się nazywa bypass (zawór recylkulacyjny), tylko od początku tematu nazywaliście go bov, więc nie chciałem wprowadzać zamieszania i się wymądrzać.
No i nie dokońca prawidłowo, a nawet błędnie. Zawór recyrkulacyjny to zupełnie inna bajka. Przez większość z nas znana jako EGR.

: 2006-12-02 08:53
autor: Drzymek
Maciucha pisze: No i nie dokońca prawidłowo, a nawet błędnie. Zawór recyrkulacyjny to zupełnie inna bajka. Przez większość z nas znana jako EGR.
No i nie do końca prawda, bo to o czym mówisz, to zawór recylkulacji spalin (też nazywany zaworem recylkulacyjnym), a ja mówię o zaworze recylkulacyjnym ciśnienia w dolocie (może teraz prawidłowo?)
:lol: :wink:
Pozdrawiam!

: 2006-12-03 01:36
autor: MARCO
Zawór seryjny w 1 GT to zawór DV (jak się nie myle) i jego charakterystyką jest to że jest zawsze lekko otwarty.

: 2006-12-04 12:14
autor: Mr. Cynk
:)


Miła dywagacja, bardzo miła.... No to tak na zakończenie jeśli potrzebujesz by passa mój kosztowałby Cię 25pln plus koszty przesyłki (wybierasz sobie sam)