Stożek kontra wkład

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Jak go nie podłączysz nic się nie stanie. Tylko go nie zaślepiaj :wink:
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
crupek
Posty: 636
Rejestracja: 2006-07-21 20:45
Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
Galeria: viewtopic.php?t=9043
Lokalizacja: Głogów Wrocław

Post autor: crupek »

Ronin pisze:Jak go nie podłączysz nic się nie stanie. Tylko go nie zaślepiaj :wink:
Chodzi o ten czujnik z gwintem co idzie do przepływki?? co sie stanie jak sie zaślepi tą dziurkę ??
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Ja miałem na myśli wężyk w V6. Nie wiem jak to wygląda w R4.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
pablos11
Posty: 92
Rejestracja: 2006-09-07 16:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Paniówki(okolice Gliwic)

Post autor: pablos11 »

No faktycznie nic sie nie dzieje jak sie go nie podłączy, ale ja juz troszke przebudowałem dolocik i wygenerowałem miejsce do podłączenia i jest juz wszystko tak jak powinno być.No i oczywiście ten piękny sssyk tez jest 8)
Ford probe 2.5V6 94r.
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Stożek kontra wkład

Post autor: MechanikCzasu »

Czyli mam dobrze rozumieć że wywalamy oryginalna puche od filtra podłączamy się do rezonatora rura aluminiowa podłączamy do niej te 2 czujniki idziemy w dół i na samym końcu podłączamy stożek za 200PLN i to daje nam efekt który zadowoli mnie w moim 2.0
?
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Stożek kontra wkład

Post autor: mysz »

Nie. Chyba, ze chcesz miec spadek mocy ;)
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Stożek kontra wkład

Post autor: MechanikCzasu »

To w jako sposób się to robi? I czy wgl się oplaca czy lepiej zostawić tak jak jest?
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Stożek kontra wkład

Post autor: KrecioPL »

No dobra, zacznijmy od innej kwestii:

Kolego MechanikCzasu: załóż galerię, pokaż nam swoje auto, zobaczymy w CZYM chcesz rzeźbić :mrgreen:

A co do "dolotu": Tu też trzeba "myśleć" nad tym co się robi: źle poprowadzony dolot, jego pojemność, temp. zasysanego powietrza i wiele innych składowych może wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na osiągi.
Jeśli ma być to Twój chałupniczy "homemade" - odpuść sobie. Jedź gdzieś, gdzie doradzą Ci naprawdę jak to zbudować, aby miało to ręce i nogi :)
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Stożek kontra wkład

Post autor: MechanikCzasu »

Oki to założę galerie mojej pracy i dam znać co chce osiągnąć :) myślałem że jest już projekt zbudowany rury odlotowe
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Stożek kontra wkład

Post autor: mysz »

MechanikCzasu pisze:To w jako sposób się to robi? I czy wgl się oplaca czy lepiej zostawić tak jak jest?
Popatrz sobie jak ludzie robią CAI w fsach. Jeśli planujesz dać rury metalowe to od razu kupuj bandaż termiczny. Dodatkowo dolot musi miec odpowiednia długość, średnicę, odległość filtra od przeplywki
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Stożek kontra wkład

Post autor: MechanikCzasu »

-- oryginalny post 2016-04-04 12:15 --

A robiłeś to? Bo ogólnie jeśli masz chce wymienić się doświadczeniami to jestem chętny ponieważ niedługo będę wystawiał cały kolektor wydechowy z nierdzewki. Więc odlot też by się przydał a jeśli jesteś chętny na pomoc to proszę o nią! :)

-- dodano 2016-04-04 12:15 --

A robiłeś to? Bo ogólnie jeśli masz chce wymienić się doświadczeniami to jestem chętny ponieważ niedługo będę wystawiał cały kolektor wydechowy z nierdzewki. Więc odlot też by się przydał a jeśli jesteś chętny na pomoc to proszę o nią! :)
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Stożek kontra wkład

Post autor: mysz »

Chyba łatwiej byłoby powiedzieć czego nie robiłem ;) Dolotow przerobiłem z 4, konfiguracji wydechu nie chce już nawet liczyć. Wymieniane było wszystko. Tak, żeby był zadowalający efekt.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
MechanikCzasu
Posty: 175
Rejestracja: 2016-02-04 14:07
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
Galeria: viewtopic.php?t=23400
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Stożek kontra wkład

Post autor: MechanikCzasu »

Kurcze a mogę prosić o pomoc z dolotem i wydechem?
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Stożek kontra wkład

Post autor: KrecioPL »

Moja rada - przyjedź na zlot to pogadamy.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: Stożek kontra wkład

Post autor: infernoblade »

Aż chciało by się powiedzieć "Pełen odlot" :wink:
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”