Temperatura oleju leci do góry już po przejechaniu 10 metrów

lukasowaty
Posty: 4
Rejestracja: 2006-05-14 12:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Ruda Śląska

Temperatura oleju leci do góry już po przejechaniu 10 metrów

Post autor: lukasowaty »

Witam wszystkich jestem na forum zaledwie kilka dni od razu pisze o co mi chodzi, mianowicie mój Probasek zachorował, czyli temperatura oleju leci do góry już po przejechaniu 10 metrów(prawie 90), a i po chwili temp cieczy chłodzącej wskakuje na niebezpieczną wysokość czyli prawie 260, przy czym traci na dynamice, płynów jest wszędzie idealnie, wiatrak chłodnicy kręci ale tylko chwilke i to o wiele za późno bo na literce N CZY zna ktoś jakiś sprawdzony warsztat okolice Ruda Śl. Zabrze Gliwice gdzie nie zepsują tylko naprawią mojego Probasa ('91 2.2 Turbo GT-ek)!!!
PANOWIE POMÓŻCIE PROSZE
Z GÓRY DZIEKI I POZDRO DLA PROBEMANIAKÓW!!!!!
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

10 metrów? :shock:
To co jest po 20?

Może regulator napięcia (jedyne co może pozorować taki wzrost)?

Ale ja się nie znam, więc się nie sugeruj... :cry:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Jesteś pewien, że temperatura a nie ciśnienie oleju? Co do wody to na początek sprawdź czy termostat Ci się otwiera (chłodnica się grzeje i obydwa węże są gorące). I nie pisz takimi kulfonami :D
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
lukasowaty
Posty: 4
Rejestracja: 2006-05-14 12:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: lukasowaty »

sory za te kulfony chciałem być zauważony:)czyli jak sie grzeją węże i chłodnica to sie nie otwiera a mi raczej chodzi o temp oleju to ten wskaźnik lewy dolny wędruje pod 90 a co do regulatora napięcia to jak to sprawdzić? dzieki za odp pozdrawiam!!!
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

Widzisz trzeba jeżdzić na spoty to byś miał już autko na chodzie
na pw masz wiadomość podjedziesz i obejrze
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

lukasowaty
sory za te kulfony chciałem być zauważony:)
Tak, zostales zauwazony.., przez moderatora.
Zapoznaj sie

Twoje kulfony przywrocilem do normalnych rozmiarow.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Re: Nowy Potrzebuje Pomocy

Post autor: Jedrek »

lukasowaty pisze:czyli temperatura oleju leci do góry już po przejechaniu 10 metrów(prawie 90), a i po chwili temp cieczy chłodzącej wskakuje na niebezpieczną wysokość czyli prawie 260, p
Nie ma takiej możliwości, żeby po paru minutach temperatura wody poszła tak wysoko.

Może masz padnięty czujnik temperatury. :wink:
Ostatnio zmieniony 2006-05-22 12:43 przez Jedrek, łącznie zmieniany 1 raz.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
skorik
Posty: 588
Rejestracja: 2005-10-15 08:27
Galeria: viewtopic.php?t=9986
Lokalizacja: Toruń

Post autor: skorik »

lukasowaty pisze:... mi raczej chodzi o temp oleju to ten wskaźnik lewy dolny wędruje pod 90 ...
to powinieneś się cieszyć bo to nie jest temperatura oleju tylko ciśnienie oleju i to na bardzo dobrym poziomie. Naprawdę... 8)
lukasowaty
Posty: 4
Rejestracja: 2006-05-14 12:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: lukasowaty »

Hej witam wszystkich zainteresowanych moim problemem, dzieki za podpowiedzi w piątek podskocze do "Piotrka" to może się czegoś więcej dowiem,jak bede wiedział co się staneło od razu pisze

P.S.Wingerman sori za kulfony :) Pozdrawiam chłopaki
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Nowy Potrzebuje Pomocy

Post autor: Robert »

Jedrek pisze:
lukasowaty pisze:czyli temperatura oleju leci do góry już po przejechaniu 10 metrów(prawie 90), a i po chwili temp cieczy chłodzącej wskakuje na niebezpieczną wysokość czyli prawie 260, p
Nie ma takiej możliwości, żeby po paru minutach temperatura wody poszła tak wysoko.
Ty wiesz coś więcej? On te 10 metrów pokonuje w parę minut? :lol: :cry: :wink:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
lukasowaty
Posty: 4
Rejestracja: 2006-05-14 12:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: lukasowaty »

No hej małe sprostowanie "10 metrów" to była taka metafora :lol: chodzi mi o to że o wiele za szybko silnik do staje takiej temp,sprawdzałem nawet z drugim probkiem i po takiej samej jeździe u niego ledwo na r wskoczyło a u mnie pod sufit, węże ciepłe chłodnica ciepła mam nadzieje że w piątek się czegoś dowiem:|o|: pozdro
Awatar użytkownika
J@cekW
Posty: 199
Rejestracja: 2006-03-28 01:49
Samochód: Toyota 4Runner i Ford Thunderbird 3.8 SC
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: J@cekW »

Stawiam na termostat. Też kiedyś tak miałem, zablokował się i temperatura wzrastała bardzo szybko!
...........................................................................
Był Ford Probe 2.2GT 1991r Czerwona Strzała
...........................................................................
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”