Sterowanie dlugoscia kolektora dolot.(VRIS) . Lista na 1 str

Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

Są uklady są. Caly czas sie produkuja. Narazie problem stanowia konczace sie czesci na wolumenie. Ale mysle ze do konca miesiaca Vris Boxa bedzie mial kazdy z was. Juz niedlugo kolejna partia wiec szykowac sie.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Dziś zaliczona trasa około 200km.
Autko pięknie się sprawuje.
Przykład:
We Włocławku jest niewielki odcinek nowej obwodnicy,zawsze osiągałem tam prędkość około 160-165km/h, dziś było koło 180km/h i odpuściłem bo ciągle szedł bo ciagle szedł.

P.S. Kiedyś przy 3000 obrotów miałem nie całą 100, teraz mam 100 z kawalkiem,czy ta puszka może mieś wpływ na to??
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięx mbmaster :wink:
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Kędziorek pisze:P.S. Kiedyś przy 3000 obrotów miałem nie całą 100, teraz mam 100 z kawalkiem,czy ta puszka może mieś wpływ na to??
Nie (IMHO)
:arrow: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=8774
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

Niemam pojecia. Ale ciesze sie ze jestes zadowolony. Hihi a co wy tak powoli latacie ja czasem po 220 MX-em latalem i szedl dalej ale juz zaczynalem pekac bo droga do takich rekordow nienajlepsza
Obrazek
luki55
Posty: 100
Rejestracja: 2006-08-06 14:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: luki55 »

witam sprawdzałem dziś u siebie czy otwierają się oba vrisy i okazało się że
otwiera mi się tylko jeden ten koło przepustnicy stoi i otworzyłem go na stałe i powie wam że czuć poprawe moje pytanie brzmi; czy ten vris może być otwarty na stałe czy nic sie nie stanie???
Awatar użytkownika
KITT
Posty: 885
Rejestracja: 2005-06-26 19:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Sin City

Post autor: KITT »

Looknij na wykresik:

Obrazek

Fabryka tak to zrobiła że najbardziej efektywna linia momentu to jest ta, gdzie oba są zamknięte do 3250 obrotów. :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

luki55 pisze:witam sprawdzałem dziś u siebie czy otwierają się oba vrisy i okazało się że
otwiera mi się tylko jeden ten koło przepustnicy stoi i otworzyłem go na stałe i powie wam że czuć poprawe moje pytanie brzmi; czy ten vris może być otwarty na stałe czy nic sie nie stanie???
Sprawdzałeś na zimnym czy rozgrzanym silniku??
luki55
Posty: 100
Rejestracja: 2006-08-06 14:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: luki55 »

kurcze nie pamiętam już ale chyba nie był zimny bo zazwyczaj nie kręce silnika jak jest zimny a to ma jakieś znaczenie ?? ale jak go otworzyłem na stałe to była znaczna różnica na wysokich obrotach szedł jak szalony:)
Awatar użytkownika
KITT
Posty: 885
Rejestracja: 2005-06-26 19:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Sin City

Post autor: KITT »

No bo w górnych partiach obrotów, dokładnie od 4250, :P jak otworzysz oba to właśnie masz pryrost momentu. Jeszcze raz odsyłam do wykresiku. :roll:
Obrazek
luki55
Posty: 100
Rejestracja: 2006-08-06 14:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: luki55 »

KITT pisze:No bo w górnych partiach obrotów, dokładnie od 4250, :P jak otworzysz oba to właśnie masz pryrost momentu. Jeszcze raz odsyłam do wykresiku. :roll:
chodziło mi o to czy ma to znaczenie czy sprawdzałem to na zimnym silniku czy ciepłym pozdro
Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

Temp silnika nie powinna miec wplywu. Co do pytania czy jak na stale zostawisz Vris 2 nic sie nie stanie to jest tak... na 99% nic sie nie stanie poza zwiekszonym apetytem na paliwo oraz zamuleniem silnika przy obrotach do 4250.

Niewiem czy to wazne ale zanim zdecydujecie sie na uklad poponowalbym maly tescik solenoidow czyli odpinamy kostke od przepystnicy (ta szeroka) i Jesli solenoidy sa sprawne Vrisy smigaja na postoju jak trzeba. Niezapominajcie ze czasem solenoidy wam siadaja ze starosci wiec warto je sprawdzic bo komp moze dzialac ale same przepustnice Vrisow nie.

Pozdro
Obrazek
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Tylko najlepiej wcisnąć do bólu bo nie zawsze chcą się otworzyć bo tps musi mieć prawidłowy odczyt bodaj 85% otwarcia przepustnicy.
Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

Po dopiecu kostki od przepustnicy komputer pomija TPS i mozna sobie powolutku wkrecac na oborty i dokladnie ogladac. Ale nie polecam dlugo sie tak bawic.
Obrazek
luki55
Posty: 100
Rejestracja: 2006-08-06 14:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: luki55 »

czyli mam znaleść kostkę od przepustnicy i ją odłączyć i wtedy sprawdzić czy sie otwierają vrisy???
luki55
Posty: 100
Rejestracja: 2006-08-06 14:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: luki55 »

zrobiłem jak mówiłeś odłączyłem kostkę od przepustnicy i pogazowałem troszke i niedziałający vris działał z odłączoną kostką a jak ją podłącze to lipa nie działa czemu tak jest???
Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

hehe gdybym wiedzial to by tego tematu niebylo :P
Obrazek
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Heja

Luki55 bież układzik, tak jak autko Ci szło powyżej 4000, będzie Ci szedł już od zera, byłem zaskoczony aż taką zmianą

Pozdro
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

Witam od jutra rusza akcja "wymiana kondensatorka" Jutro ojciec zrobi instrukcje wymiany ktora jest banalna. W sumie od was tylko 3 albo 4 osoby musza wymienic i do nich wysle poczta kondziorki. Instrukcje zamieszcze w strefie zrzutu i dam tutaj linka jak bedzie gotowa. Pozdro
Obrazek
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

No i stał się problem...
po pierwsze mam jakiś dziwny komp, jakis KLE4 :shock:
po drugie aby się do niego dobrać musze przejść przez jakąś blache, która broni dostepu do tego kompa.. a przykręcona jest śrubami, które muszę chyba boschem upierd...c...
Wy tez tak macie?? bo na opisie, było sciagamy konsole i mamy kompa na wierchu a u mnie KATASTROFA.
Najbardziej mnie martwi ten komputer czy aby do niego mozna podpiąć to urzadzonko i nie stanie się jeden wielki zonk..
Na opisie mbmastera, sa opisane wtyczki kompa i rozumiem ,że liczy się te wtyczki od lewej tak?? i piny na wtyczkach tak samo??
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

Ta instrukcja i tak w wiekszosci do twego kompa nie pasuje. Blache mieli prawie wszyscy z probe i pewnie napisza Ci jak ja odkrecic.
Obrazek
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Ada, jak masz możliwość to zapodaj fotkę miejsca gdzie dobierasz się do tego kompa lub dokładny opis którędy do niego chcesz się dostać.
Jedyne co mi w tym momencie przychodzi do głowy i jest osłonięte blachą i przykręcone tak, że trzeba zrywać lub ciąć śruby, to immo.
Komp po zdjęciu środkowej konsoli osłaniającej radio i nawiewy jest dosłownie na wierzchu.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

Ta blacha to w sumie nic, bo wezmę i śruby odetnę boschem, a blacha ta bezpośrednio zabezpiecza właśnie wejście wtyczek do kompa. cała rzecz w tym, że te śruby mają okragłe główki i nijak je odkrecić, ale z tym spox.
Najgorsza sprawa z tym co napisał mbmaster.. że opis podłączeń nie pasuje do mojego kompa :1111_placz: :1111_placz: KATASTROFA....
Voodoo napewno dostałem się do kompa bo odczytałem nazwę kompa czyli KLE4..
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Czyli zostaje czekać na kogoś kto będzie miał swrvisówkę od tego rocznika i zapoda dokładny opis wyprowadzeń. Niestety ja posiadam od roczników 93-94.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
mbmaster
Posty: 275
Rejestracja: 2006-05-14 00:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mbmaster »

Nie calkiem mozna sprobowac na dziko. Kable od vrisow mozna zlokalizowac po kolorze Widac je przy silniku. +mamy w tym samym miejscu - iminus tez :lol: Teraz tylko Tacho i TPS a obstawiam ze masz takie samo podlaczenia jak Goncia i Indii i Kędziorek. Oni tez USA maja wiec pewnie duzej roznicy nie bedzie. Nie pękajcie na robocie 8)
Obrazek
totmes (gonciu)
Posty: 379
Rejestracja: 2005-09-30 16:45
Galeria: viewtopic.php?t=10331
Lokalizacja: Radomsko

Post autor: totmes (gonciu) »

moge pomuc, tylko to cięzko tak przez gg wytłumaczyć, moze jutro z do południa bede to moze komus pomoge , :)
Obrazek
nowe fele 17' opony235/45 i tył 255/40
i po hamowni-prawie 200
nowy kolektor wydechowy
http://tommyjnia.eu.interia.pl/
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”