Żarówki, regulacja świateł.
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
Żarówki, regulacja świateł.
Cześć!!!
Mam dwa pytania do klubowiczów.
1. Niestety spaliła mi się żarówka w zegarku i nie wiem jakie tam jest napięcie, chce kupic nową i nie wiem gdzie taką kupić.
2. Druga sprawa to regulacja świateł przednich. Wiem ze jest pokrętło przy sliniczkach od spodu auta ale jak daje na maksa to sie te pokretło przekręca tak jak było.Źle mi światła świecą bo tuz przed autem chce je zrobic tak zeby mi świeciły dalej. Jak to zrobić...
Mam dwa pytania do klubowiczów.
1. Niestety spaliła mi się żarówka w zegarku i nie wiem jakie tam jest napięcie, chce kupic nową i nie wiem gdzie taką kupić.
2. Druga sprawa to regulacja świateł przednich. Wiem ze jest pokrętło przy sliniczkach od spodu auta ale jak daje na maksa to sie te pokretło przekręca tak jak było.Źle mi światła świecą bo tuz przed autem chce je zrobic tak zeby mi świeciły dalej. Jak to zrobić...
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
ad.1 zegarek trzeba podwazyc cienkim nozykiem,najlepiej w miejscu w ktorym jest malutkie wglebienie (na jego dolnej krawedzi miej wiecej 1/3 dlugosci od prawej strony)
ja 3 dni temu lekko go przerobilem.mialem akurat diode z zapalniczki i opornik wiec nie wiele myslac rozebralem skurczybyka na czesci,zamiast zielonego plastiku ktory tam jest wycialem taki sam kawalek bialego papieru i podlutowalem diode z opornikiem.roboty na 15 minut i zegareczek elegancko niebieski,a po wylaczeniu stacyjki w kolorze lekko dymionego szkla
migol:zdaje sie ze 60/55 to standart chyba ze masz 110/100 lub 100/90 to sie nie dziw ze mrugaja
ja 3 dni temu lekko go przerobilem.mialem akurat diode z zapalniczki i opornik wiec nie wiele myslac rozebralem skurczybyka na czesci,zamiast zielonego plastiku ktory tam jest wycialem taki sam kawalek bialego papieru i podlutowalem diode z opornikiem.roboty na 15 minut i zegareczek elegancko niebieski,a po wylaczeniu stacyjki w kolorze lekko dymionego szkla
migol:zdaje sie ze 60/55 to standart chyba ze masz 110/100 lub 100/90 to sie nie dziw ze mrugaja
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
ja wstawilem diode tzw.supermocna jak to swego czasu okreslali w sklepach tzn.diode z przezroczystego plastiku ktora swieci na niebiesko oraz zeszlifowalem papierem sciernym koncowke zeby ladnie rozpraszala swiatlo bo bez tego swiecilo koleczko w zegarku (dla ulatwienia dodam ze pochodzi ona z zapalniczki za 1,50 ) a wyglada to tak
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
nie sadze zeby sprzedawca mial pojecie jaka moc maja diody.bo raczej jest to dla zwyklych ludzi malo miarodajny parametr.jak pojdziesz do sklepu powiedzmy elektronicznego to popros sprzedawce zeby ci pokazal jak swieci.niech ja wtyknie w tester czy cus.jak cie troche oslepi to bedzie ok.w kazdym razie slabo bedzie swiecic dioda starego typu tzn.taka ktorej barwa swiecenia byla spowodowana kolorem plastiku z jakego ja odlano ale te juz coraz rzadziej mozna spotkac
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA
zbieram na 2.5v6...
zbieram na 2.5v6...
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
A gdzie i jaki opornik "na 12 v" wsadziłeś?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
W II gen jest tak samo???pelot pisze:ad.2
zdejmij plastik okalający lampe, na dole pod kloszem jest śrubka dzięki której możesz regulować lampą.
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Odkręciłem to wieczorem ale nie znalazłem tego pokrętła.
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade