Rozpadające się sprzęgło...
Rozpadające się sprzęgło...
Trójmiiejscy użytkownicy Probków. Wołam o pomoc!!! Szukam na gwałt znawców w zakresie naszych autek. Znawców, nie koniecznie artystów bo ci drudzy są zazwyczaj mało przystępni cenowo.
Teraz wyłuszczę może problem. Od ponad pół roku nie ma mnie w kraju a zostawiłem tam mego Probka który jak sie zdaje zaczyna umierać (żona użytkownikiem)
Objawy jakie zaczęły wystepowac a ktore mi opisuje (olac orty!!!) sa niezwykle niepokojace. Na pewno do wymiany jest sprzeglo. To na dzien dobry. (podobno dostaje poslizgu tajemnego ). Dalej dzieje sie cos dziwnego z silnikiem. Mianowicie, podczas jazdy jak juz jest troche rozgrzany, zaczyna sie dlawic krztusic i tracic zupelnie moc. I tak potrafi zgasnac. Na zimno chodzi bez zarzutu. Jasne moze to byc:
1. Zasilanie w paliwo i wszystko co sie z tym wiaze
2. Zasilanie el., czyli: swiece, przewody, rozdzielacz etc.
Ale do k.......y nedzy nie ma mnie teraz w kraju, nie wiem kogo jej polecic.
Zalezy mi strasznie na czasie bo w Gdansku bede tylko na 10 dni w polowie listopada a wiadomo ze w takim czasie sam sie z tym nie uporam.
Jesli ktos litosciwy bylby w stanie udzielic mi pomocy w postaci info. badz konstruktywnych rad (jakies namiary, mechanicy w okolicach trojmiasta) bede wdzieczny z kazda odpowiedz.
A moze ktos wie o tanich sprzeglach do probkow, albo jeszcze lepiej o firmach regenerujacych je solidnie?
Pozdro dla wszystkich
Teraz wyłuszczę może problem. Od ponad pół roku nie ma mnie w kraju a zostawiłem tam mego Probka który jak sie zdaje zaczyna umierać (żona użytkownikiem)
Objawy jakie zaczęły wystepowac a ktore mi opisuje (olac orty!!!) sa niezwykle niepokojace. Na pewno do wymiany jest sprzeglo. To na dzien dobry. (podobno dostaje poslizgu tajemnego ). Dalej dzieje sie cos dziwnego z silnikiem. Mianowicie, podczas jazdy jak juz jest troche rozgrzany, zaczyna sie dlawic krztusic i tracic zupelnie moc. I tak potrafi zgasnac. Na zimno chodzi bez zarzutu. Jasne moze to byc:
1. Zasilanie w paliwo i wszystko co sie z tym wiaze
2. Zasilanie el., czyli: swiece, przewody, rozdzielacz etc.
Ale do k.......y nedzy nie ma mnie teraz w kraju, nie wiem kogo jej polecic.
Zalezy mi strasznie na czasie bo w Gdansku bede tylko na 10 dni w polowie listopada a wiadomo ze w takim czasie sam sie z tym nie uporam.
Jesli ktos litosciwy bylby w stanie udzielic mi pomocy w postaci info. badz konstruktywnych rad (jakies namiary, mechanicy w okolicach trojmiasta) bede wdzieczny z kazda odpowiedz.
A moze ktos wie o tanich sprzeglach do probkow, albo jeszcze lepiej o firmach regenerujacych je solidnie?
Pozdro dla wszystkich
Ostatnio zmieniony 2006-10-28 14:56 przez Yareck, łącznie zmieniany 2 razy.
II gen`98 2,5l
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
[ciach] - uwagi do tytułu nieaktualne...
Patrz też:
Sprzęgło Igen
Regeneracja sprzegla
oraz
Patrz też:
Sprzęgło Igen
Regeneracja sprzegla
oraz
Sqad pisze:Regeneracja sprzęgieł jak najbardziej jest sprawdzona www.sprzegla.com.pl.
Ostatnio zmieniony 2006-10-28 19:15 przez Robert, łącznie zmieniany 1 raz.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
W poniedziałek mogę spytać w warsztacie w Pruszczu, czy i kiedy mogliby zająć się naprawą (oczywiście jeśli nadal jesteś zainteresowany), chyba, że da się to jakoś załatwić w klubie. Goście nie biorą nowych samochodów, dopóki nie skończą bieżącej naprawy i chyba, jak na warsztat, są dość umiarkowani w cenach.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
2.2 GT 92 black
Nieeeeee, no ja się zabiję. Najgorzej obserwować poczynania bliskich w celu reanimacji (własnego) autka śledząc postępy z dystansu 2.5 tys km. Horror!
Wiecie co? Na moje polecenie żona wymieniła akumulator aby bujnąć się nim jutro do elektryka, i co zrobila? Założyła go odwrotnie Jaki był efekt każdy wie. Poszedł bezpiecznik główny. Ręce opadają.
Podobno przyfajczył się tak że nie można go wyciągnąć.
Teraz kilka pytań:
1.Gdzie takowy kupić. (Mam nadzieję że jest do zdobycia)
2.Czy ktoś może mi polecić trójmiejskiego elektryka którego darzy zaufaniem
Nie dziwcie sie pytaniom ale siedząc tutaj wyłazić już zacząłem ze skóry, dobija mnie moja niemoc
Wiecie co? Na moje polecenie żona wymieniła akumulator aby bujnąć się nim jutro do elektryka, i co zrobila? Założyła go odwrotnie Jaki był efekt każdy wie. Poszedł bezpiecznik główny. Ręce opadają.
Podobno przyfajczył się tak że nie można go wyciągnąć.
Teraz kilka pytań:
1.Gdzie takowy kupić. (Mam nadzieję że jest do zdobycia)
2.Czy ktoś może mi polecić trójmiejskiego elektryka którego darzy zaufaniem
Nie dziwcie sie pytaniom ale siedząc tutaj wyłazić już zacząłem ze skóry, dobija mnie moja niemoc
II gen`98 2,5l
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Yareck pisze:1.Gdzie takowy kupić. (Mam nadzieję że jest do zdobycia)
OLEY [i](ze Szczecina)[/i] pisze:Jakby coś,to mogę parę takich bezpieczników załatwić.
30A;60A i ten główny 80A.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Nawiedziłem dziś tenże warsztat. Zrobią wszystko co trzeba. Można do nich zadzwonić, powołać się na tego gościa (to ja) od Forda Probe i umówić się na naprawę. Tel. 0,58 682 37 29. Oni nie mają klientów z ulicy. Wszyscy są tradycyjnie lub z polecenia. Ja ze swej strony mogę pokazać, gdzie to jest i odwieźć do domu po zostawieniu autka w naprawie.
Pozdro
Pozdro
2.2 GT 92 black
Zadzwoń do nich Ty lub żona. Oni podadzą termin spotkania reanimacyjnego oraz czas trwania operacji. Myślę, że sprzęgło zajmie im 1 dzień, pod warunkiem, że będą przygotowani wcześniejszym anonsem, jak równierz posiadaniem tarczy sprzęgłowej, obojętnie czy przez Ciebie, czy przez nich.
Jakby co, to mój tel. masz na pw.
Pozdro
Jakby co, to mój tel. masz na pw.
Pozdro
2.2 GT 92 black
No to nie posiadam się ze szczęścia:D . Niestety dopiero w przyszłym tygodniu z gośćmi będę się mógł umówić bo teraz żona musi niestety wyjechać a będzie dopiero w sobotę. Szkopuł w tym że ja muszę się rozejrzeć ( niestety znowu przez neta) za bezpiecznikiem głównym, bo inaczej nigdzie nie dojedzie. Dziękuję Ci za zaangażowanie. Będę oczywiście w kontakcie.
Ps.Wiesz że mamy bliźniacze autka ?
Pozdrawiam
Ps.Wiesz że mamy bliźniacze autka ?
Pozdrawiam
II gen`98 2,5l
Nie ma sprawy. Wiem, że mamy jedyną słuszną i jakże wiele emocji wzbudzającą generację (zaraz nożyce się odezwą) .Jutro będę w Szczecinie, niestety pociągiem z kolegą. Jeśli uda Ci się załatwić bezpiecznik, to daj mi znać i nr tel. np. do Oley'a. Będę w tym pięknym, śledziowym (od spotkań pyrowo-śledziowych) mieście, między ok.12 a 14 godz.
Pozdro
Pozdro
2.2 GT 92 black
Hehehh, słusznie waść prawisz. Bo jakże dyskutować o estetyce w odniesieniu do II gen (poczekajmy na nożyce ) Moje poczucie takowej jest ugruntowane.miles pisze:Nie ma sprawy. Wiem, że mamy jedyną słuszną i jakże wiele emocji wzbudzającą generację (zaraz nożyce się odezwą) .Jutro będę w Szczecinie, niestety pociągiem z kolegą. Jeśli uda Ci się załatwić bezpiecznik, to daj mi znać i nr tel. np. do Oley'a. Będę w tym pięknym, śledziowym (od spotkań pyrowo-śledziowych) mieście, między ok.12 a 14 godz.
Pozdro
Mozesz dać mi na PW namiar tel?
pozdr
II gen`98 2,5l
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Wszystko jest napisane tu:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 842#125842
Ps. Yareck - napisz mi jeszcze raz ilości i wartości, a ja jutro wysyłam.
Edit:
Ten bezpiecznik jest przykręcany!!! Nie tak jak pozostałe. Jest przykręcony dwiema śrubami na klucz 10 do skrzynki.
Te mniejsze bezpieczniki są na wsuwki, a 80-tka ma nogi z otworami. Nie wyciągajcie go na siłę, bo cały popęka.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... 842#125842
Ps. Yareck - napisz mi jeszcze raz ilości i wartości, a ja jutro wysyłam.
Edit:
Błąd!Yareck pisze:Jaki był efekt każdy wie. Poszedł bezpiecznik główny. Ręce opadają.
Podobno przyfajczył się tak że nie można go wyciągnąć.
Ten bezpiecznik jest przykręcany!!! Nie tak jak pozostałe. Jest przykręcony dwiema śrubami na klucz 10 do skrzynki.
Te mniejsze bezpieczniki są na wsuwki, a 80-tka ma nogi z otworami. Nie wyciągajcie go na siłę, bo cały popęka.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Edit:
Yareck pisze:Jaki był efekt każdy wie. Poszedł bezpiecznik główny. Ręce opadają.
Podobno przyfajczył się tak że nie można go wyciągnąć.
Oleyku, oczywiscie wiem o tym doskonale czego powiedziec o mojej zonie jednak nijak nie mogeOley pisze:Błąd!
Ten bezpiecznik jest przykręcany!!! Nie tak jak pozostałe. Jest przykręcony dwiema śrubami na klucz 10 do skrzynki.
Te mniejsze bezpieczniki są na wsuwki, a 80-tka ma nogi z otworami. Nie wyciągajcie go na siłę, bo cały popęka.
II gen`98 2,5l