Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
...
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
cynki chciałem trochę zboczyć z tematu ale piszesz że wszystko ci chodzi w porządku. Chciałem zapytać czy po gwałtownym przyśpieszeniu i włączeniu się turbinki nie przełącza ci się na benzynkę. Pytam bo mam tą samą instalkę i cuda już wymyślane były z regulacją ale dalej mam ten problem ,jeżeli możesz doradź coś. dzięki
2,2GT turbo USA 91r.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Za mała wydajność reduktora. Komputer dostał sygnał że nie dostaje wystarczającej ilości gazu, więc uznał że gaz się kończy w zbiorniku i przerzucił automatycznie na benzynę.Kay pisze: Chciałem zapytać czy po gwałtownym przyśpieszeniu i włączeniu się turbinki nie przełącza ci się na benzynkę. Pytam bo mam tą samą instalkę i cuda już wymyślane były z regulacją ale dalej mam ten problem ,jeżeli możesz doradź coś. dzięki
BEAUTY...POWER...SOUL...
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
a czy Twój reduktor jest dedykowany do silników turboKay pisze:cynki chciałem trochę zboczyć z tematu ale piszesz że wszystko ci chodzi w porządku. Chciałem zapytać czy po gwałtownym przyśpieszeniu i włączeniu się turbinki nie przełącza ci się na benzynkę. Pytam bo mam tą samą instalkę i cuda już wymyślane były z regulacją ale dalej mam ten problem ,jeżeli możesz doradź coś. dzięki
Też miałem taki problem, pojedz do gazoli i powiedz że nie pojedziesz od nich jak nie zrobią tego.To jest ich psi obowiązek żeby auto chodziło jak należy.
Niestety u mnie problem ten znikł a pojawiło się wiele innych, wafle co mi zakładami gaz przez rok czasu nie zestroili popranie auta
Pelot jeśli jedziesz do pierwszego lepszego warsztatu LPG i montujesz instalacje nie zasięgając opini, innych klientów warsztatu co mają tam zamontowane instalacje.Dajesz się nabrać na piekne gadki monterów ,to oni nie są wafle czy jak ich tam nazywasz.Tylko ty jesteś naiwnypelot pisze:a czy Twój reduktor jest dedykowany do silników turboKay pisze:cynki chciałem trochę zboczyć z tematu ale piszesz że wszystko ci chodzi w porządku. Chciałem zapytać czy po gwałtownym przyśpieszeniu i włączeniu się turbinki nie przełącza ci się na benzynkę. Pytam bo mam tą samą instalkę i cuda już wymyślane były z regulacją ale dalej mam ten problem ,jeżeli możesz doradź coś. dzięki
Też miałem taki problem, pojedz do gazoli i powiedz że nie pojedziesz od nich jak nie zrobią tego.To jest ich psi obowiązek żeby auto chodziło jak należy.
Niestety u mnie problem ten znikł a pojawiło się wiele innych, wafle co mi zakładami gaz przez rok czasu nie zestroili popranie auta
P.S Jeśli instalacja się nie sprawdza zawsze masz prawo demontażu tej instalacji.
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Jak myślicie sprawdzi się ten interface? Programik mam i chętnie podregulowałbym sobie samodzielnie swoją instalację.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Może być ciekawe, pytanie tylko czy będzie chodził. Swoją drogą, samo przejście z USB na RS232 jest chyba droższe.Maciucha pisze:Jak myślicie sprawdzi się ten interface? Programik mam i chętnie podregulowałbym sobie samodzielnie swoją instalację.
Kupujesz??
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Przejścia znalazłem nawet za 14złJedrek pisze:Może być ciekawe, pytanie tylko czy będzie chodził. Swoją drogą, samo przejście z USB na RS232 jest chyba droższe.Maciucha pisze:Jak myślicie sprawdzi się ten interface? Programik mam i chętnie podregulowałbym sobie samodzielnie swoją instalację.
Kupujesz??
Chyba się skuszę....
I się skusiłem. Rozpisywać za bardzo się nie będę. Sprzęcik porządnie wykonany i co najważniejsze działa. Dodatkowo łatwo z niego zrobić przejściówkę USB-RS232
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
Maciej, a nie wybierasz się jeszcze raz do Egiptu?chętnie podpiąłbym mojego Probka pod kompa i pobawił się z regulacjami....
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Może w przyszłym roku...enduro pisze:Maciej, a nie wybierasz się jeszcze raz do Egiptu?chętnie podpiąłbym mojego Probka pod kompa i pobawił się z regulacjami....
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>