...

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

...

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2008-04-27 19:24 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Na wyraźną prośbę Cynkiego, temat został wysprzątany (ale fart, że pierwszy post jest na temat, bo miałem już wszystko skasować ;))
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Kay »

cynki chciałem trochę zboczyć z tematu ale piszesz że wszystko ci chodzi w porządku. Chciałem zapytać czy po gwałtownym przyśpieszeniu i włączeniu się turbinki nie przełącza ci się na benzynkę. Pytam bo mam tą samą instalkę i cuda już wymyślane były z regulacją ale dalej mam ten problem ,jeżeli możesz doradź coś. dzięki :wink:
2,2GT turbo USA 91r.
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Kay pisze: Chciałem zapytać czy po gwałtownym przyśpieszeniu i włączeniu się turbinki nie przełącza ci się na benzynkę. Pytam bo mam tą samą instalkę i cuda już wymyślane były z regulacją ale dalej mam ten problem ,jeżeli możesz doradź coś. dzięki :wink:
Za mała wydajność reduktora. Komputer dostał sygnał że nie dostaje wystarczającej ilości gazu, więc uznał że gaz się kończy w zbiorniku i przerzucił automatycznie na benzynę.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Kay pisze:cynki chciałem trochę zboczyć z tematu ale piszesz że wszystko ci chodzi w porządku. Chciałem zapytać czy po gwałtownym przyśpieszeniu i włączeniu się turbinki nie przełącza ci się na benzynkę. Pytam bo mam tą samą instalkę i cuda już wymyślane były z regulacją ale dalej mam ten problem ,jeżeli możesz doradź coś. dzięki :wink:
a czy Twój reduktor jest dedykowany do silników turbo :roll:


Też miałem taki problem, pojedz do gazoli i powiedz że nie pojedziesz od nich jak nie zrobią tego.To jest ich psi obowiązek żeby auto chodziło jak należy.

Niestety u mnie problem ten znikł a pojawiło się wiele innych, wafle co mi zakładami gaz przez rok czasu nie zestroili popranie auta :cry:
Obrazek
Awatar użytkownika
maciej
Posty: 148
Rejestracja: 2006-01-27 11:50

Post autor: maciej »

pelot pisze:
Kay pisze:cynki chciałem trochę zboczyć z tematu ale piszesz że wszystko ci chodzi w porządku. Chciałem zapytać czy po gwałtownym przyśpieszeniu i włączeniu się turbinki nie przełącza ci się na benzynkę. Pytam bo mam tą samą instalkę i cuda już wymyślane były z regulacją ale dalej mam ten problem ,jeżeli możesz doradź coś. dzięki :wink:
a czy Twój reduktor jest dedykowany do silników turbo :roll:


Też miałem taki problem, pojedz do gazoli i powiedz że nie pojedziesz od nich jak nie zrobią tego.To jest ich psi obowiązek żeby auto chodziło jak należy.

Niestety u mnie problem ten znikł a pojawiło się wiele innych, wafle co mi zakładami gaz przez rok czasu nie zestroili popranie auta :cry:
Pelot jeśli jedziesz do pierwszego lepszego warsztatu LPG i montujesz instalacje nie zasięgając opini, innych klientów warsztatu co mają tam zamontowane instalacje.Dajesz się nabrać na piekne gadki monterów ,to oni nie są wafle czy jak ich tam nazywasz.Tylko ty jesteś naiwny
P.S Jeśli instalacja się nie sprawdza zawsze masz prawo demontażu tej instalacji.
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2008-04-27 19:25 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Jak myślicie :arrow: sprawdzi się ten interface? Programik mam i chętnie podregulowałbym sobie samodzielnie swoją instalację.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Maciucha pisze:Jak myślicie :arrow: sprawdzi się ten interface? Programik mam i chętnie podregulowałbym sobie samodzielnie swoją instalację.
Może być ciekawe, pytanie tylko czy będzie chodził. Swoją drogą, samo przejście z USB na RS232 jest chyba droższe.

Kupujesz??
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Jedrek pisze:
Maciucha pisze:Jak myślicie :arrow: sprawdzi się ten interface? Programik mam i chętnie podregulowałbym sobie samodzielnie swoją instalację.
Może być ciekawe, pytanie tylko czy będzie chodził. Swoją drogą, samo przejście z USB na RS232 jest chyba droższe.

Kupujesz??
Przejścia znalazłem nawet za 14zł :D
Chyba się skuszę....


I się skusiłem. Rozpisywać za bardzo się nie będę. Sprzęcik porządnie wykonany i co najważniejsze działa. Dodatkowo łatwo z niego zrobić przejściówkę USB-RS232
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
enduro
Posty: 510
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: enduro »

Maciej, a nie wybierasz się jeszcze raz do Egiptu?chętnie podpiąłbym mojego Probka pod kompa i pobawił się z regulacjami.... :lol: :lol: :lol:
Ford Probe 2.2GT - szary metalic
Ford Probe 2.0 - czerwony
Ford Probe 2.2GL - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - czerwony - był
Ford Probe 2.2GT - żółtek- rozbity :(
Ford Probe 2.0 automat - granat metalic -był
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

enduro pisze:Maciej, a nie wybierasz się jeszcze raz do Egiptu?chętnie podpiąłbym mojego Probka pod kompa i pobawił się z regulacjami.... :lol: :lol: :lol:
Może w przyszłym roku...
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”