różnica miedzy wersjami amer. i euro 1-szej gen.??

Tematy powracające jak bumerang.
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

różnica miedzy wersjami amer. i euro 1-szej gen.??

Post autor: Gacek Wrocław »

hej!

Słyszałem jakis czas temu że podobno probe jedynka 91 2,2 gt w wersji amerykańskiej ma inne koło zamachowe niż wersja europejska wydaje mi się że to kit ale kto wie - słyszał ktoś coś na ten temat?

a i jeszcze jedno w oryginalnym folderze (strefa zrzutu) przyspieszenie do 100 jest podane 8,6 s. !!!! co to takiego?? zawsze byłem pewien ze 7,5s.
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Wiesz co...to co kojarrze on ma oryginalne przyspieszenie 8,6s ale z modyfikacja turbinki...schodzisz w granice 7s :lol: 8)
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

a może faktycznie to koło zamachowe - prospekt z tymi 6,5 s jest po niemiecku wiec pewnie wer euro.
Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Laki »

To jak w końcu 6,5 czy 7,5 bo też jestem ciekawy??
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

sorry nie 6,5 tylko 8,6 :cry:
w niemieckim katalogu jest 8,6
Gość

Post autor: Gość »

moj miał 7,5 do setki
Harry82STA
Posty: 12
Rejestracja: 2006-11-01 00:06
Samochód: 92 Probe 2.2 GT
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Harry82STA »

Ja wyczytałem w katalogach że 8.1 albo 7.9 seryjny.
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Hehe lepoiej późno niż wcale. :wink:
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
Awatar użytkownika
gorg
Posty: 9
Rejestracja: 2007-01-06 14:22
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Re: różnica miedzy wersjami amer. i euro 1-szej gen.??

Post autor: gorg »

Gacek Wrocław pisze:hej!

Słyszałem jakis czas temu że podobno probe jedynka 91 2,2 gt w wersji amerykańskiej ma inne koło zamachowe niż wersja europejska wydaje mi się że to kit ale kto wie - słyszał ktoś coś na ten temat?

a i jeszcze jedno w oryginalnym folderze (strefa zrzutu) przyspieszenie do 100 jest podane 8,6 s. !!!! co to takiego?? zawsze byłem pewien ze 7,5s.
Może coś w tym być mam chyba wszystkie katalogi z lat 1991-2001 :lol: i z katalogu 1991 na 1992 jest informacja że:
Probe GT wer. USA ma 7,6 211 Vmax 9,8 śr. spalanie ABS opcja
Probe Niemcy ma 8,6 220 Vmax 8,9 śr. spalanie i ABS standard
Wiem ze swojej strony że na każdy rynek są czasem różne wersje mocy ale regulowane tylko przy pomocy elektroniki BO RÓŻNE CŁO, NORMY CZYSTOŚCI, OPŁATY ITP. - tyle z mojej strony :P

A TAK PRZY OKAZJI JAKO NOWY POZDRAWIAM WSZYSTKICH KLUBOWICZÓW !!!
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

gorg
A TAK PRZY OKAZJI JAKO NOWY POZDRAWIAM WSZYSTKICH KLUBOWICZÓW !!!
Mam nadzieje, ze rowniez jako witsz tutaj a też zaponasz sie z naszymi zasadami bedziesz je sumiennie stosowal. :)
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
ODPOWIEDZ

Wróć do „F.A.Q.”