Gdzie jest bączek od klaksona?
Gdzie jest bączek od klaksona?
Kupiłem w niemczech PROBE 92 GT i niedziała w nim klakson bezpieczniki są ok wie ktoś gzie znajduje się bączek od klaksonu,może go mi wykręcili?
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Prosta sprawa - zdejmujesz koło, odkręcasz dwie śrubki, którymi jest przytwierdzony ten plastik chroniący nadkole, odegnij go i zobaczysz klakson. Odkręć go, przeczyść styki i w tym ślimaku na obudowie jest taka śrubka - spróbuj ją trochę pokręcić, np. wkręć ją kilka obrotów. Zapewne nie będzie łatwo, ale WD-40 i powinno ruszyć - u mnie to pomogło i to w obydwu bączkach ...
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Bez przesady, skręć tylko koła.Maxxum pisze:Prosta sprawa - zdejmujesz koło,
Komplet 2 tonowych to koszt około 60PLN
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
fajnie ze o tym skrecie koła dopiero teraz przeczytalem;/
w sumie najpierw zdjalem prawe kolo wyjałem baczek i pozniej to samo z lewym;/ ale sie nameczylem bo srubki strasznie zardzewiale;/ na szczescie byl wd40 pod reka okej
zardzewiale sa potęznie, ale podpiolem je do zasilacza sprawdzic czy dzialaja, bo mozliwe ze nie dochodzil do nich prad, kuz zdziwieniu z jednego slychac takie lekkie pierdniecia to czy mozliwe by bylo iz tam nie dochodzil prad, czy poprostu ten slimak jest na koncowym wycienczeniu
w sumie najpierw zdjalem prawe kolo wyjałem baczek i pozniej to samo z lewym;/ ale sie nameczylem bo srubki strasznie zardzewiale;/ na szczescie byl wd40 pod reka okej
zardzewiale sa potęznie, ale podpiolem je do zasilacza sprawdzic czy dzialaja, bo mozliwe ze nie dochodzil do nich prad, kuz zdziwieniu z jednego slychac takie lekkie pierdniecia to czy mozliwe by bylo iz tam nie dochodzil prad, czy poprostu ten slimak jest na koncowym wycienczeniu
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
- ADTOM
- Posty: 318
- Rejestracja: 2006-03-20 15:54
- Galeria: viewtopic.php?t=8925
- Lokalizacja: Bielsko - Biała
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
No tak Jedrek - oczywiście że można, ale zdjęcie koła nie jest specjalnie trudną sprawą a dostęp jest o wiele lepszy i nie trzeba się gimnastykować Chyba że się ma zardzewiałe śrubki Ale i tu są plusy...Teraz się namęczyłeś KoNdRoN a za pół roku mógłbyś w ogóle ich nie odkręcićJedrek pisze:Bez przesady, skręć tylko koła.Maxxum pisze:Prosta sprawa - zdejmujesz koło,
Komplet 2 tonowych to koszt około 60PLN
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)