Probe gaśnie na benzynie
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Witajcie!
KOLEJNY NOWY OBJAW !!! Auto gaśnie będąc na biegu!!! Zgasło mi raptownie, gdy miałem na 3, aż mną szarpeneło w samochodzie!!! Tragedia
Pompy paliwa nie brałem pod uwagę, we wtorek/środę oddaje auto w celu sprawdzenia imbobilaizera (zimne luty itp.), a na piątek ma zostać sprowadzony elektrozawór magnetyczny układu dolotowego. Każę sprawdzić i przeczyścic silniczek krokowy, a jeśli to nie pomoże wówczas, będzie to chyba faktycznie pompa paliwa, ale tego póki co to nie wiem
Co na ten temat sądzicie?
A tak na marginesie to orientujecie się ile taka "zabawka" może kosztować?
KOLEJNY NOWY OBJAW !!! Auto gaśnie będąc na biegu!!! Zgasło mi raptownie, gdy miałem na 3, aż mną szarpeneło w samochodzie!!! Tragedia
Pompy paliwa nie brałem pod uwagę, we wtorek/środę oddaje auto w celu sprawdzenia imbobilaizera (zimne luty itp.), a na piątek ma zostać sprowadzony elektrozawór magnetyczny układu dolotowego. Każę sprawdzić i przeczyścic silniczek krokowy, a jeśli to nie pomoże wówczas, będzie to chyba faktycznie pompa paliwa, ale tego póki co to nie wiem
Co na ten temat sądzicie?
A tak na marginesie to orientujecie się ile taka "zabawka" może kosztować?
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- Bartekk
- Posty: 141
- Rejestracja: 2004-10-17 15:13
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10629
- Lokalizacja: Tarnów/Mullingar, Irlandia
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
AAAAAA , więc jednak co nieco kojarzę Bo tak też myśałem, ale nie byłem pewny Więc wymiana samego modułu powinna wystarczyć,tak? Nie trzeba wymieniać całego aparatu zapłonowego?
Jeszcze ku upewnieniu-dodam, że na diagnostyce silnika żadnej usterki nie wykazuje:) I tak po ost.wizycie u mechanika przejeździłem blisko dwa tygodnie bez objawu gaśnięcia silnika:) Natomiast wczoraj na odcinku 10km zgasł mi chyba z 3 razy, z czego raz nawet, po krótkim postoju nie mogłem odpalić:( Udało mi sie za chyba 6 razem:( Tak więc chyba to będzie usterka owego modułu, który z podstępu atakuje w najmniej pożądanych i oczekiwnych chwilach:(
Jeszcze ku upewnieniu-dodam, że na diagnostyce silnika żadnej usterki nie wykazuje:) I tak po ost.wizycie u mechanika przejeździłem blisko dwa tygodnie bez objawu gaśnięcia silnika:) Natomiast wczoraj na odcinku 10km zgasł mi chyba z 3 razy, z czego raz nawet, po krótkim postoju nie mogłem odpalić:( Udało mi sie za chyba 6 razem:( Tak więc chyba to będzie usterka owego modułu, który z podstępu atakuje w najmniej pożądanych i oczekiwnych chwilach:(
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
- Flyke
- Posty: 712
- Rejestracja: 2006-10-18 22:00
- Galeria: viewtopic.php?t=10424
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Witaj!
Uwierz z Wielką Ochotą Zawitałbym do Borka, ale niestety sprawy słuzbowe nie pozwalają:(
Poza tym nie wybrałbym się już moim autkiem na taką trasę z obawy, że nie dojadę Wczoraj auto na odcinku (znowu:( ) 7km zgasło mi z 3 razy, miałem problemy z odpaleniem
Dzisjaj zdemontowałem cały aparat ( ciekawe jak ja to teraz złoże ???) , więc auto jest uziemione i czeka na zastępczą cześć, której skrycie teraz poszukuję
Jeśli chodzi o Pozytywny Gest Kolegi to niestety nie pomoże mi chyba, bo on dysponuje modułem do jednostki 2,0 a ja mam 2,5 V6
Uwierz z Wielką Ochotą Zawitałbym do Borka, ale niestety sprawy słuzbowe nie pozwalają:(
Poza tym nie wybrałbym się już moim autkiem na taką trasę z obawy, że nie dojadę Wczoraj auto na odcinku (znowu:( ) 7km zgasło mi z 3 razy, miałem problemy z odpaleniem
Dzisjaj zdemontowałem cały aparat ( ciekawe jak ja to teraz złoże ???) , więc auto jest uziemione i czeka na zastępczą cześć, której skrycie teraz poszukuję
Jeśli chodzi o Pozytywny Gest Kolegi to niestety nie pomoże mi chyba, bo on dysponuje modułem do jednostki 2,0 a ja mam 2,5 V6
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Damian, Ty lepiej zerknij tutaj http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42 i się niczym nie martw. Działa tak samo w 2.0 jak i 2.5
Ford Probe 2.0 '94r.
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- Basf_Wrocław
- Posty: 956
- Rejestracja: 2004-08-26 11:44
- Samochód: R4 94
- Galeria: viewtopic.php?t=5626
- Lokalizacja: Wrocław
To moduł, który możesz sam zrobić za małe pieniądze Ktoś Cię okłamuje z tym, że trzeba kupować cały aparat. Nie wiem skąd takie info.
http://www.allegro.pl/item181236743_nap ... a_626.html
Tu masz link do aukcji ale polecam samemu naprawić aparat
http://www.allegro.pl/item181236743_nap ... a_626.html
Tu masz link do aukcji ale polecam samemu naprawić aparat
2.0, 16v, Klima, 94 r,
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Aparat wymieniony Z dwóch zrobiłem jeden Bo niestety obudowa jednego pękła:( Wyczyściłem wszystko:) Cewkę z obu stron, naloty rdzy w aparacie, metalową blaszkę, która dociska cewkę, kółka, owe wiatraczki, palec, skręciłem w całość i zamontowałem Podłączyłem kable, włożyłem akumulator, wsiadłęm do auta przekeciłem stacyjkę i. . . ODPALIŁ ZA PIERWSZYM RAZEM!!!!!!!!! Przejechałem kilkanaście kilometrów i nie ma żadnych objawów nagłych spadków/odcinania obrotów:) Auto w ogóle nie gaśnie To moja pierwsza samoczynna naprawa Jestem z siebie dumny bo do tej pory uważałęm się za totalnego laika w tych sprawach, gdyż nigdy wcześniej nie miałem okazji masterkować przy takich "zabawkach"
Nie ukrywam, że Wasza Życzliwość pod moim adresem była mi Bardzo Przydatna Dlatego też Pragnę Wam Podziękować za okazaną Pomoc, wskazówki i jakże cenne Porady Dzięki:)
Pozdrawiam:)
Nie ukrywam, że Wasza Życzliwość pod moim adresem była mi Bardzo Przydatna Dlatego też Pragnę Wam Podziękować za okazaną Pomoc, wskazówki i jakże cenne Porady Dzięki:)
Pozdrawiam:)
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Witam wszystkich.
Mam taki sam problem, a mianowicie na benzynie nie chce ani palić ani jeździć. Jak odpalam to silnik odpala na 0.5 sekundy i gaśnie. Za każdym razem, ile bym nie próbował odpalić jest tak samo. Gdy nacisnę lekko na gaz to (czasami) odpali i o ile nie zdążę wrzucić na LPG to obroty spadają bardzo szybko i gaśnie.
Wczoraj wymieniłem filtr paliwa. Zlane paliwo z niego miało kolor i konsystencję wody z kałuży, przez którą dopiero co przejechał samochód .
Dzisiaj potraktowałem wtryskiwacze benzyną ekstrakcyjną. Jest trochę lepiej, bo jak już odpali (na LPG oczywiście bo na benie dalej nie chce) to na jałowych obrotach chodził ponad 5 minut. Wrzuciłem D i nadal nie zgasł ani się nie przydusił, ruszył powoli i w momencie jak dodałem delikatnie gazu to zdechł. No to na LPG i wyjechałem na trasę żeby sprawdzić jak pojeździ gdy w ruchu z LPG na benzynkę go przerzucę. No i przy 80 na wache i jedzie .
Banan na twarzy że już jest git, a tu d*** . Znów zaczął się dusić i strasznie szarpać (jakby przygasał). Zauważyłem też, że nie reagował na naciśniecie gazu(brak przyspieszenia). No to z powrotem LPG i do domu.
Zaparkowałem, dałem troszku gazu, przełączam na benzynkę i obroty są stabilne (przy 1000 bo jak mniej to gasł).
Filmik jest do obejrzenia w strefie zrzutu:
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/mov01678.3gp
Myślę, że dość dobrze opisałem swój problem. A w razie jakiś niejasności pisać. Mogę jeszcze dokładniej wszystko opisać.
Pozdro
Aha i jeszcze jedno raczej wykluczam możliwość nieszczelnego dolotu, bo jakieś 2 tygodnie temu miałem strzał w filtr powietrza, który się otwarł a probek nadal działał.
Problemy nie zaczęły się po tym zajściu ale już dużo wcześniej.
Mam taki sam problem, a mianowicie na benzynie nie chce ani palić ani jeździć. Jak odpalam to silnik odpala na 0.5 sekundy i gaśnie. Za każdym razem, ile bym nie próbował odpalić jest tak samo. Gdy nacisnę lekko na gaz to (czasami) odpali i o ile nie zdążę wrzucić na LPG to obroty spadają bardzo szybko i gaśnie.
Wczoraj wymieniłem filtr paliwa. Zlane paliwo z niego miało kolor i konsystencję wody z kałuży, przez którą dopiero co przejechał samochód .
Dzisiaj potraktowałem wtryskiwacze benzyną ekstrakcyjną. Jest trochę lepiej, bo jak już odpali (na LPG oczywiście bo na benie dalej nie chce) to na jałowych obrotach chodził ponad 5 minut. Wrzuciłem D i nadal nie zgasł ani się nie przydusił, ruszył powoli i w momencie jak dodałem delikatnie gazu to zdechł. No to na LPG i wyjechałem na trasę żeby sprawdzić jak pojeździ gdy w ruchu z LPG na benzynkę go przerzucę. No i przy 80 na wache i jedzie .
Banan na twarzy że już jest git, a tu d*** . Znów zaczął się dusić i strasznie szarpać (jakby przygasał). Zauważyłem też, że nie reagował na naciśniecie gazu(brak przyspieszenia). No to z powrotem LPG i do domu.
Zaparkowałem, dałem troszku gazu, przełączam na benzynkę i obroty są stabilne (przy 1000 bo jak mniej to gasł).
Filmik jest do obejrzenia w strefie zrzutu:
http://www.fordprobe.pl/upload/goget.php/mov01678.3gp
Myślę, że dość dobrze opisałem swój problem. A w razie jakiś niejasności pisać. Mogę jeszcze dokładniej wszystko opisać.
Pozdro
Aha i jeszcze jedno raczej wykluczam możliwość nieszczelnego dolotu, bo jakieś 2 tygodnie temu miałem strzał w filtr powietrza, który się otwarł a probek nadal działał.
Problemy nie zaczęły się po tym zajściu ale już dużo wcześniej.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem