Popychacze w KLZE a KL 2,5 v6 różnice
Popychacze w KLZE a KL 2,5 v6 różnice
Witam
Czy ktoś ma wiedze w temacie czy popychacze w silniku KLZE 2,5 v6 są takie same jak w KL??
Przymierzam się do poprawy odgłosów mojego KLZE bo na wolnych obrotach tłuką się popychacze jak w kosiarce a ze starego silnika został mi wór nowych popychaczy.
Pzdr.
Czy ktoś ma wiedze w temacie czy popychacze w silniku KLZE 2,5 v6 są takie same jak w KL??
Przymierzam się do poprawy odgłosów mojego KLZE bo na wolnych obrotach tłuką się popychacze jak w kosiarce a ze starego silnika został mi wór nowych popychaczy.
Pzdr.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- KASZCZU
- Posty: 572
- Rejestracja: 2004-12-29 16:48
- Galeria: viewtopic.php?t=12249
- Lokalizacja: Kraków
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
GTurbo pisał, że wymieniał.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Niestety nie mam juz KLZE bo sprzedalem go. Nie wymienialem popychaczy bo nie mialem z niemi zadnego problemu. Z tego co czytalem KLZE inne wymiaru popychaczy niz KL03. Nie koniecznie odglos musi rownac sie objawami popsutych popychaczy. Pogadaj z XxX z mazdaspeed forum a on ci powie co trzeba wymienic ( mam namysli talerzyki na walkach rorzadu) A tak popychacze wymienialem ale w swoim nowym silniku.
2007 Toyota Camry Hybrid
Trek
Trek
A twoja jeszcze bardziej wyczerpującaKASZCZU pisze:Ot wyczerpująca odpowiedź Ada zagadaj do Kaliego albo kogoś kto ma większe pojęcie o tym, oszczędzisz sobie tym samym przykrych niespodzianek i kupe roboty...2Ya pisze:Chybo to samo tak mi się coś wydaje
c ya..
Ale fakt nie przyłożyłem się - fakt lepiej pytać kogoś co to robił i widział to na oczy
Gdzieś coś kiedyś po różnych katalogach i takich tam szukałem i coś kojarze ,że to to samo ale pewności nie mam,bo teraz tego nie znalazłem dlatego fajnie jakby ktoś potwierdził,że pasuje albo nie w tym temacie Zawsze wiedza się przyda
Poniżej zastosowania popychacza,który jest stosowany w silniku KL w innych silnikach mazdy,a jak widać sporo tego ,więc jeden typ popychacza ma spore zastosowanie w rozbieżnych konstrukcjach ale niestety brak KLZE kurde ale myślę,że w konstrukcyjnie podobnym silniku raczej nie ładowali by innych popychaczy ale kto wie-pewności na tą chwilę nie mam
Pzdr & c ya..
IA RIO
1.5 (2000.09 - ???)
1493 ccm - 98 KM/72 kW
KIA RIO kombi (DC)
1.5 (2000.08 - ???)
1493 ccm - 98 KM/72 kW
1.5 (2002.09 - ???)
1493 ccm - 97 KM/71 kW
KIA SEPHIA (FA)
1.5 i 16V (1996.02 - ???)
1498 ccm - 80 KM/59 kW
Silnik: B5
KIA SEPHIA sedan (FA)
1.5 i 16V (1996.02 - 1997.10)
1498 ccm - 80 KM/59 kW
Silnik: B5
KIA SHUMA (FB)
1.5 i 16V (1997.10 - ???)
1498 ccm - 88 KM/65 kW
KIA SHUMA II (FB)
KIA SHUMA II sedan (FB)
1.6 (2001.05 - 2004.05)
1594 ccm - 101 KM/75 kW
KIA SHUMA sedan (FB)
1.5 i 16V (1997.10 - ???)
1498 ccm - 88 KM/65 kW
1.5 (1996.03 - 1998.12)
1498 ccm - 80 KM/59 kW
MAZDA 323 C IV (BG)
1.8 16V GT (1989.09 - 1993.03)
1840 ccm - 128 KM/94 kW
Silnik: BP (DOHC)
1.8 16V Turbo 4WD (1993.01 - 1994.07)
1840 ccm - 185 KM/136 kW
1.8 16V Turbo 4WD (1990.09 - 1992.12)
1840 ccm - 163 KM/120 kW
MAZDA 323 C V (BA)
1.8 16V (1994.08 - 1998.09)
1840 ccm - 114 KM/84 kW
Silnik: BP-ZE
MAZDA 323 F IV (BG)
1.8 16V GT (1989.08 - 1994.07)
1840 ccm - 128 KM/94 kW
Silnik: BP (DOHC)
MAZDA 323 F V (BA)
2.0 24V (1994.08 - 1998.09)
1995 ccm - 144 KM/106 kW
Silnik: KF
1.8 16V (1994.08 - 1998.09)
1840 ccm - 114 KM/84 kW
Silnik: BP-ZE
MAZDA 323 F VI (BJ)
1.8 16V (1998.09 - 2001.01)
1840 ccm - 114 KM/84 kW
MAZDA 323 III (BF)
1.6 GT Turbo (1985.10 - 1991.11)
1598 ccm - 140 KM/103 kW
Silnik: B6
MAZDA 323 S IV (BG)
1.8 16V GT (1989.06 - 1994.07)
1840 ccm - 128 KM/94 kW
Silnik: BP (DOHC)
MAZDA 323 S V (BA)
1.8 16V (1994.08 - 1998.09)
1840 ccm - 114 KM/84 kW
Silnik: BP-ZE
MAZDA 323 S VI (BJ)
1.8 16V (1998.09 - ???)
1840 ccm - 114 KM/84 kW
MAZDA 626 IV (GE)
1.8 i (1992.01 - 1997.04)
1840 ccm - 105 KM/77 kW
Silnik: FP
2.0 i (1992.01 - 1997.04)
1991 ccm - 115 KM/85 kW
Silnik: FS
1.8 i (1994.08 - 1997.04)
1840 ccm - 90 KM/66 kW
2.0 i 4WD (1992.04 - 1997.04)
1991 ccm - 116 KM/85 kW
Silnik: FS
MAZDA 626 IV Hatchback (GE)
1.8 (1991.08 - 1997.04)
1840 ccm - 105 KM/77 kW
Silnik: FP
2.0 i (1991.08 - 1997.04)
1991 ccm - 115 KM/85 kW
Silnik: FS
2.5 24V (1992.01 - 1997.04)
2497 ccm - 165 KM/121 kW
Silnik: KL
1.8 (1994.08 - 1997.04)
1840 ccm - 90 KM/66 kW
2.5 24V (1994.08 - 1997.04)
2497 ccm - 163 KM/120 kW
Silnik: KL
2.0 i 4WD (1992.04 - 1997.04)
1991 ccm - 116 KM/85 kW
Silnik: FS
MAZDA MX-3 (EC)
1.8 i V6 (1992.01 - 1994.01)
1845 ccm - 133 KM/98 kW
Silnik: K819
1.6 i 16V (1994.01 - ???)
1598 ccm - 107 KM/79 kW
Silnik: B6D
1.8 i V6 (1994.01 - ???)
1845 ccm - 129 KM/95 kW
Silnik: K838
MAZDA MX-5 I (NA)
1.6 i 16V (1990.05 - 1994.01)
1598 ccm - 115 KM/85 kW
Silnik: B64F
1.8 i 16V (1994.02 - 1998.04)
1840 ccm - 130 KM/96 kW
Silnik: BPF1
1.6 i 16V (1995.01 - 1998.04)
1598 ccm - 90 KM/66 kW
MAZDA MX-5 II (NB)
1.6 16V (1998.05 - ???)
1598 ccm - 110 KM/81 kW
1.8 16V (1998.05 - ???)
1840 ccm - 140 KM/103 kW
Silnik: BP-ZE
MAZDA MX-6 (GE6)
2.0 i (1992.02 - ???)
1991 ccm - 115 KM/85 kW
Silnik: FS
2.5 24V (1992.02 - ???)
2497 ccm - 165 KM/121 kW
Silnik: KL
2.5 i 24V (1994.08 - ???)
2497 ccm - 163 KM/120 kW
Silnik: KL
MAZDA XEDOS 6 (CA)
2.0 V6 (1992.01 - 1994.05)
1995 ccm - 144 KM/106 kW
Silnik: KF1
1.6 16V (1994.06 - ???)
1598 ccm - 107 KM/79 kW
Silnik: B6
2.0 V6 (1994.06 - ???)
1995 ccm - 140 KM/103 kW
Silnik: KF1
1.6 16V (1992.08 - 1994.05)
1598 ccm - 113 KM/83 kW
Silnik: B69
MAZDA XEDOS 9 (TA)
2.5 24V (1993.07 - 2000.07)
2497 ccm - 167 KM/123 kW
Silnik: KL
2.0 24V (1993.08 - 2000.01)
1995 ccm - 143 KM/105 kW
Silnik: KF
2.3 24V (1995.02 - 2000.01)
2255 ccm - 211 KM/155 kW
Silnik: KJ -ZEM
2.5 V6 (2000.07 - ???)
2497 ccm - 163 KM/120 kW
- HellHound
- Posty: 1294
- Rejestracja: 2006-06-03 13:43
- Samochód: Focus 2004r. TDCI
- Galeria: viewtopic.php?t=12610
- Lokalizacja: Międzyzdroje
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Gturbo pisze:Niestety nie mam juz KLZE bo sprzedalem go. Nie wymienialem popychaczy bo nie mialem z niemi zadnego problemu. Z tego co czytalem KLZE inne wymiaru popychaczy niz KL03. Nie koniecznie odglos musi rownac sie objawami popsutych popychaczy. Pogadaj z XxX z mazdaspeed forum a on ci powie co trzeba wymienic ( mam namysli talerzyki na walkach rorzadu) A tak popychacze wymienialem ale w swoim nowym silniku.
Ten fragment o zawleczkach z tytanu ma zachęcić do czytania starych wątków...Gturbo pisze:... musisz kupic zawleczki jak retainers z tytanu.
Co do moich modyfikacji Dymek to mam tak.
KLZE, Sprzeglo ACT, wydech Greddy. Mam tez ECU i przeplywke ale nie zalozona. MOje auto teraz stoii w garazu i jest sporadycznie jezdzone, ale wiekszosci przepalane. Jak wiesz mialem probelmy z lakierem jak to kiedys moj dobry kolega zrobil mnie w balona wiesz o czym mowie. Pomalowalem auto jeszcze raz za 2000 zl i wyglada teraz jak nowy. Teraz nie mam czasu ale jak tylko znajde czas to bede chcial skonczyc swoj silnik do turba. Mam juz wszytko co potrzebne i nawet wczoraj kupilem nowe popychacze. ...
Wklejał - widać (znaczy ja widzę) po formatowaniu oraz obciętym początku "(K)IA RIO"HellHound pisze:Jeżeli to wklejałeś...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Dość się napisałem ręcznie przez wszystkie lata naukiHellHound pisze:Jeżeli to wklejałeś to spoko ale jak pisałeś te dane ręcznie to normalnie Cię podziwiam za cierpliwość Pozdr
żeś bystrzak muszę ci powiedziećRobert pisze:Wklejał - widać (znaczy ja widzę) po formatowaniu oraz obciętym początku "(K)IA RIO"
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
hej, mam pytanie do Was, gdzie można zamówić popychacze (takie w miare solidne) z góry dzięki za odpowiedz.
ps. czy gdy wymieniam popychacze, konieczny jest demontaż głowic ?
pzdr.
ps. czy gdy wymieniam popychacze, konieczny jest demontaż głowic ?
pzdr.
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
Demontaż głowic jest zbędny, ale demontaż rozrządu i wałków już niezbędny . Trochę dłubaniny jest.
Co do samych popychaczy popatrz po sklepach internetowych, których adresy masz w naszym FAQ.
Co do samych popychaczy popatrz po sklepach internetowych, których adresy masz w naszym FAQ.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Kamil_01
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-12-30 00:34
- Galeria: viewtopic.php?t=9319
- Lokalizacja: Górzyca Lubuskie
- Kontakt:
chodzi mi o to żebym nie rozbierał głowic bo po co kiedy wszystko z nimi ok, cieszy mnie to bardzo
..::Ford Probe 2,5 V6 GT USA; rok 1993::..
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
....:::::::::::PROBE RULEZ:::::::::::....
Człowiek, który się nie myli, drzewo, które się nie pali - nie istnieją.
- ORZELwarka
- Klubowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2007-01-26 14:57
- Galeria: viewtopic.php?t=10592
- Lokalizacja: Warka
Re: Popychacze w KLZE a KL 2,5 v6 różnice
Czy popychacze do silnika 2,5 V6 (KL) są takie same jak do 2.0 (FS)
V6 24v Full opcja 96 r.
Re: Popychacze w KLZE a KL 2,5 v6 różnice
byly takie same ale od pewnego czasu
INA
940928 -
GE****412375-
GE12J2802793-
nie wiem jak to rozumiec.Ale najpierw jak stukaja popychacze proponuje zmienic zaworek upustowy na pompie oleju,bo przez niego takie cyrki sie dzieja i na 99% przypadkow cichnie wszystko.A koszt zaworka to ok.80zl i tylko miske olejowa zrzucasz
INA
940928 -
GE****412375-
GE12J2802793-
nie wiem jak to rozumiec.Ale najpierw jak stukaja popychacze proponuje zmienic zaworek upustowy na pompie oleju,bo przez niego takie cyrki sie dzieja i na 99% przypadkow cichnie wszystko.A koszt zaworka to ok.80zl i tylko miske olejowa zrzucasz
- ORZELwarka
- Klubowicz
- Posty: 241
- Rejestracja: 2007-01-26 14:57
- Galeria: viewtopic.php?t=10592
- Lokalizacja: Warka
Re: Popychacze w KLZE a KL 2,5 v6 różnice
Dzięki za rady, temat jest mi znany, zaworek już zmieniałem, jest lekka poprawa, ale na zimnym kilka minut cyka, po rozgrzaniu cisza.
V6 24v Full opcja 96 r.
Re: Popychacze w KLZE a KL 2,5 v6 różnice
a stan oleju na max??Jaki olej lejesz??Jak castrol to cyka niemilosiernie.Na mobilu 10W40 cisza jest hehe.Winny tez potrafi byc filtr oleju filtrona.Duzo lepszy jest maxx czy mazda(w sumie w cenie filtrona).Jakby co to mam na zbyciu hla z KFa,to jest to samo,nie pamietam ile ich mam.Byly ciche na bank,zero cykania.A zaworek w pompie zmieniles na ten poprawiony czy ten krotszy wg vinu?