Gdzie paliwo !!!!!!!
Gdzie paliwo !!!!!!!
No i mam problem !!!!
Pewnego dnia, jadąc sobie rekreacyjnie ok. 120 km/h Probek jak nigdy dotąd frywolnie sam od siebie zgasł . Stanąłem zdziwiony, odpaliłem i po problemie. Po jakimś czasie znowu to samo. Pewnego dnia próbuje odpalić autko a tu nic, znowu próba i odpalił, krztusił się i pracował jakby palił na 3 cylindry, przerywał jakby chciał gasnąć ale jakby nie potrafił i sam wskakiwał na obroty. Podczas gdy próbowałem dodać gazu silnik albo gasł albo wchodził na obroty do 3000 po czym dalsze dodawanie gazu kończyło się zgaśnięciem. Doszło do tego że teraz Probka nie da odpalić się w ogóle.
Pomyślałem że na pewno świece i przewody, sprawdziłem i są dobre.
Sprawdzając filtr paliwa, okazało się, że w przewodzie nie ma benzyny Przełącznik w bagażniku sprawdzony, jest wciśnięty. Dobrałem się do pompy no i pracuje tzn. wydaje jakiś dźwięk, ale nie wiem, może nie daje odpowiedniego ciśnienia skoro paliwo nie dochodzi do filtra, acha przewody są drożne.
Pewnego dnia, jadąc sobie rekreacyjnie ok. 120 km/h Probek jak nigdy dotąd frywolnie sam od siebie zgasł . Stanąłem zdziwiony, odpaliłem i po problemie. Po jakimś czasie znowu to samo. Pewnego dnia próbuje odpalić autko a tu nic, znowu próba i odpalił, krztusił się i pracował jakby palił na 3 cylindry, przerywał jakby chciał gasnąć ale jakby nie potrafił i sam wskakiwał na obroty. Podczas gdy próbowałem dodać gazu silnik albo gasł albo wchodził na obroty do 3000 po czym dalsze dodawanie gazu kończyło się zgaśnięciem. Doszło do tego że teraz Probka nie da odpalić się w ogóle.
Pomyślałem że na pewno świece i przewody, sprawdziłem i są dobre.
Sprawdzając filtr paliwa, okazało się, że w przewodzie nie ma benzyny Przełącznik w bagażniku sprawdzony, jest wciśnięty. Dobrałem się do pompy no i pracuje tzn. wydaje jakiś dźwięk, ale nie wiem, może nie daje odpowiedniego ciśnienia skoro paliwo nie dochodzi do filtra, acha przewody są drożne.
Chodzi o to, że paliwo nie dochodzi do wtryskiwaczy. Przewody i filtr są drożne, problem jest w tym że coś odcina dopływ paliwa, i nie wiem co.
Może być to przełącznik imercyjny, przekaźnik pompy paliwa który jest pod kierownicą no i ewentualnie immobilizer lub pompa, ale pompa pracuje, tzn. wydaje jakiś dźwięk.
Jak mogę sprawdzić te elementy, na jakiej zasadzie działa ten przełącznik imercyjny, przekaźnik i czy może jest jeszcze jakieś urządzonko które może odcinać dopływ paliwa.
Może być to przełącznik imercyjny, przekaźnik pompy paliwa który jest pod kierownicą no i ewentualnie immobilizer lub pompa, ale pompa pracuje, tzn. wydaje jakiś dźwięk.
Jak mogę sprawdzić te elementy, na jakiej zasadzie działa ten przełącznik imercyjny, przekaźnik i czy może jest jeszcze jakieś urządzonko które może odcinać dopływ paliwa.
- JAZDA-PRZEMO
- Posty: 140
- Rejestracja: 2003-03-21 13:46
- Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
- Lokalizacja: Czestochowa/Berlin
yo
Witam widze ze zapomniales co ci mowilem zdejmij wezyk paliwa z filtra wszadz w sloik niech ktos go trzyma i patrzy na niego a ty wsiadz do autka i spruboj go odpalic w momencie gdy zacznie chodzic rozrusznik paliwo powinno sie wylac przez rurke do sloika nawet przytrzymaj go dluzej jesli dlugo stoi jesli to nic nie da daj znac
JAZDA NA MAXA IM BACK
hmmm - no obiawy identyczne jak z modułemLaki pisze:Konrad, ale to raczej nie ma związku z tym, że paliwo nie dochodzi do filtra paliwa.
moze pompa kreci ale nie podaje?
No bo jak silnik kreci to paliwo powinno leciec z filtra jak cholera, ja kiedys jak skladalem nie zalozylem wezyka od powrotu paliwa do zbiornika to mi przez pare minut wywalilo pol zbiornika.