nie chce mi zapalić- czy to może wina pompy??
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Cylindry liczysz od paska rozrządu, a przewody zaczynając od 1-go idą w kolejności 1-3-4-2.
Najpierw ustawiasz 1 tłok w położeniu górnym, ściągasz kopułkę z rozdzielacza i sprawdzasz czy palec pokazuje na 1-szy tłok.
Jest możliwość że będzie pokazywał 3-ci bo jak pewnie wiesz na pełny cykl pracy silnika korbowód potrzebuje dwa pełne obroty.
Żeby mieć pewność, że masz ustawiony 1 tłok musiałbyś ustawić wałek rozrządu na znak, czyli ściągnąć obudowę.
Powodzenia!
Najpierw ustawiasz 1 tłok w położeniu górnym, ściągasz kopułkę z rozdzielacza i sprawdzasz czy palec pokazuje na 1-szy tłok.
Jest możliwość że będzie pokazywał 3-ci bo jak pewnie wiesz na pełny cykl pracy silnika korbowód potrzebuje dwa pełne obroty.
Żeby mieć pewność, że masz ustawiony 1 tłok musiałbyś ustawić wałek rozrządu na znak, czyli ściągnąć obudowę.
Powodzenia!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Niestety nic to nie dało- tylko jak sie kręci silnikiem to on tak dziwnie przyspiesza choćby chciał zapalić i czasami jest taki dźwięk- psyk - silnik staje tak choćby sie kręcił w drugą strone i za chwile znowu sie kręci normalnie. Co najmniej dziwne to dla mnie jest.bogdan9999 pisze:Endrju jak wrócisz to daj znać czy to coś dało !!!!!!!!!!!
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Endrju ile masz swojego probka chyba kupiłeś go zepsutego i jeszcze się nim nie woziłeś jak tak to współczuje !!!!!!!!!!! A co do tego kręcenia jak ci się zatrzymuje i w pewnym momencie zaczyna się kręcić jakby w drugą stronę to dam ci radę pokombinuj z tymi przewodami !!! Ale również sprawdzi czy przypadkiem nie masz coś z zapłonem a nie wykluczone że może być rozwalony aparat zapłonowy !!!!! Ale wydaje mi się że napewno coś z zapłonem !!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
Jeździłem już nim i to troche dawno temu ale dopiero teraz go kupiłem- nie wnikajmy w szczegóły - i wiem co kupiłem.
Super sie jeździło i chciałbym se nim znowu pobuszować.
A co w nim jest to sie dowiecie kiedyś jak go zrobie- oczywiście z waszą pomocą
A co do tego kręcenia to on mi sie tylko zatrzymuje i nic więcej.
Super sie jeździło i chciałbym se nim znowu pobuszować.
A co w nim jest to sie dowiecie kiedyś jak go zrobie- oczywiście z waszą pomocą
A co do tego kręcenia to on mi sie tylko zatrzymuje i nic więcej.
Probek I Gen. 2,2 GL '90 (automat, tempomat, USA Version) sprzedam
Witam.
Mam podobny problem,tzn na gazie mi auto chodzi a ma benzynie nie.
Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem pompke(łącze testowe),przekaźnik też jest ok tylko,że działa jedynie przy zwartych wtykach ww łącza.
pospinałem piny w gnieździe przekaźnika co by podać prąd na pompe i po przekręceniu kluczyka paliwo idzie ale dalej nie chce zapalić.
Czyściłem wtryski bezpieczniki też są dobre -już sam nie wiem- czyżby komp?
Dodam jeszcze,że pospinałem kable od wtrysków bo myślałem,że może symulator od gazu nawalił ale nic to nie dało.
Gdzie się sprawdza ciśnienie paliwa? - na tej śrubie która jest na listwie?
Do wtrysków jest jakiś przekaźnik? - tak myślę,że gdyby on nie działał to może przez to pompa sie nie włącza.
...głupi już jestem
Mam podobny problem,tzn na gazie mi auto chodzi a ma benzynie nie.
Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem pompke(łącze testowe),przekaźnik też jest ok tylko,że działa jedynie przy zwartych wtykach ww łącza.
pospinałem piny w gnieździe przekaźnika co by podać prąd na pompe i po przekręceniu kluczyka paliwo idzie ale dalej nie chce zapalić.
Czyściłem wtryski bezpieczniki też są dobre -już sam nie wiem- czyżby komp?
Dodam jeszcze,że pospinałem kable od wtrysków bo myślałem,że może symulator od gazu nawalił ale nic to nie dało.
Gdzie się sprawdza ciśnienie paliwa? - na tej śrubie która jest na listwie?
Do wtrysków jest jakiś przekaźnik? - tak myślę,że gdyby on nie działał to może przez to pompa sie nie włącza.
...głupi już jestem
Ostatnio zmieniony 2008-09-10 10:44 przez seweryn, łącznie zmieniany 2 razy.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade