Dziwny wyciek - chłodnica wspomagania?
Dziwny wyciek - chłodnica wspomagania?
Witam
Po założeniu gazu i przejechaniu 500 km w ciagu kilku dni zaobserwowałem w garazu na ziemi plame śliskiego płynu.Pojawiła się ona pod prawym kierunkowskazem.Cały spojler pod kierunkiem jest mokry i kapie z niego ta ciecz!!Nie miałem jak podnieść samochodu żeby spojrzeć dokładnie , ale i tak chyba nic tam nie widać.Nie jest to chyba olej bo bym wyczuł jakiś zapach(chyba) i poza tym nie ubywa wogóle oleju na wskaźniku!!Co może być powodem czegoś takiego??Nie miałem żadnych stłuczek, nie jeździłęm po żadnych dziurach , nic podobnego.Poprostu założyłem gaz!!!!
Czy może jest tam jakiś odprowadnik zby dużej ilości jakiegoś płynu??
Wspomaganie chodzi idealnie ale wydaje mi się ,że ubyło ze zbiornika!!(ale pewien nie jestem bo dawno nie patrzałem)
Moze mi ktoś pomóc??
dzięki
pozdrawiam
neo61
p.s.Boję się teraz wyjechać na trase!!
Po założeniu gazu i przejechaniu 500 km w ciagu kilku dni zaobserwowałem w garazu na ziemi plame śliskiego płynu.Pojawiła się ona pod prawym kierunkowskazem.Cały spojler pod kierunkiem jest mokry i kapie z niego ta ciecz!!Nie miałem jak podnieść samochodu żeby spojrzeć dokładnie , ale i tak chyba nic tam nie widać.Nie jest to chyba olej bo bym wyczuł jakiś zapach(chyba) i poza tym nie ubywa wogóle oleju na wskaźniku!!Co może być powodem czegoś takiego??Nie miałem żadnych stłuczek, nie jeździłęm po żadnych dziurach , nic podobnego.Poprostu założyłem gaz!!!!
Czy może jest tam jakiś odprowadnik zby dużej ilości jakiegoś płynu??
Wspomaganie chodzi idealnie ale wydaje mi się ,że ubyło ze zbiornika!!(ale pewien nie jestem bo dawno nie patrzałem)
Moze mi ktoś pomóc??
dzięki
pozdrawiam
neo61
p.s.Boję się teraz wyjechać na trase!!
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Po pierwsze zobacz czy poziom wszystkich płynów jest w normie. Niepokojący jest jeden objaw, piszesz:
Możliwe, że masz niewielką nieszczelność w przewodzie od wspomagania.
Jeżeli wyciek pojawił się po założeniu gazu, może być pozostałością po fachowcach. Jednak będzie to ubytek płynu chłodzącego a nie wspomagania.
Na jakiej podstawie wyciągasz wniosek o ubytku, skoro dawno nie sprawdzałeśWspomaganie chodzi idealnie ale wydaje mi się ,że ubyło ze zbiornika!!(ale pewien nie jestem bo dawno nie patrzałem)
Możliwe, że masz niewielką nieszczelność w przewodzie od wspomagania.
Jeżeli wyciek pojawił się po założeniu gazu, może być pozostałością po fachowcach. Jednak będzie to ubytek płynu chłodzącego a nie wspomagania.
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
Witam
Faktycznie dawno nie patrzałem ale 2 miesiące temu jak sprawdzałem to było więcej-a tego płynu nie powinno ubywać!
Płyn chłodniczy jest żadki a ten na ziemi jest prawie jak olej!!
Jak zdjąć zderzak nie uszkadzając go ,żeby to zobaczyć??
Muszę to dzisiaj zrobić w nocy bo sie boje do pracy jechać.
pozdr
neo61
Faktycznie dawno nie patrzałem ale 2 miesiące temu jak sprawdzałem to było więcej-a tego płynu nie powinno ubywać!
Płyn chłodniczy jest żadki a ten na ziemi jest prawie jak olej!!
Jak zdjąć zderzak nie uszkadzając go ,żeby to zobaczyć??
Muszę to dzisiaj zrobić w nocy bo sie boje do pracy jechać.
pozdr
neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- P.I.M.P.O.
- Posty: 928
- Rejestracja: 2004-09-20 20:55
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
Siemka! Sprawdź dokładnie wspomaganie kierownicy, na 100% obstawiam wyciek płynu od układu wspomagania. Wspomaganie najczęściej zalewane jest olejem przekładniowym do automatów np. Mobil 1 ATF więc i kolor i zapach jest trochę nietypowy. Niestety partacze gazole najprawdopodobniej uszkodzili Ci przewód i stąd ten wyciek .
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Witam
Tak to był płyn od wspomagania.Gazole niestety tego nie zepsuli bo w tych rejonach ich nie było.
Okazało się ,że rurka metalowa za zderzakiem skorodowała w miejscu gdzie jest przykręcona do karoserii.Zakleiłem to ale po tygodniu puściło.Więc uciąłem tą rurkę i wstawiłęm zamiast tego rurkę gumową.Do tego opsaki zaciskowe, klej epoksydowy, taśmę aluminiowa i wszystko zalane silikonem..........i kuźwa znowu puściło.
Ma ktoś jakiś pomysł jak to naprawić.
Czy może rurka kt,órą miałem była już za stara(faktycznie była sztywna) i to dlatego??Słysząłem,że jak się dobre opsaki zaciskowe nałozy to nie ma prawa pućić .Czy jest jeszcze jakiś klej który wytrzma to ciścnienie które powstaje na złączeniu tej rurki??(Rurka gumowa jest nałożona na metolową gdzieś na 2 cm i tam jest opaska uciskowa)
Czy ktoś wie jakie jest tam ciśnienie??Wiem ,że przy samej pompie jest aż 160 atm.A jakie jest w tej rurce przy zbiorniku??
Pozdrawiam i szczęśliwego nowego wam wszytkim życzę!!!!
Tak to był płyn od wspomagania.Gazole niestety tego nie zepsuli bo w tych rejonach ich nie było.
Okazało się ,że rurka metalowa za zderzakiem skorodowała w miejscu gdzie jest przykręcona do karoserii.Zakleiłem to ale po tygodniu puściło.Więc uciąłem tą rurkę i wstawiłęm zamiast tego rurkę gumową.Do tego opsaki zaciskowe, klej epoksydowy, taśmę aluminiowa i wszystko zalane silikonem..........i kuźwa znowu puściło.
Ma ktoś jakiś pomysł jak to naprawić.
Czy może rurka kt,órą miałem była już za stara(faktycznie była sztywna) i to dlatego??Słysząłem,że jak się dobre opsaki zaciskowe nałozy to nie ma prawa pućić .Czy jest jeszcze jakiś klej który wytrzma to ciścnienie które powstaje na złączeniu tej rurki??(Rurka gumowa jest nałożona na metolową gdzieś na 2 cm i tam jest opaska uciskowa)
Czy ktoś wie jakie jest tam ciśnienie??Wiem ,że przy samej pompie jest aż 160 atm.A jakie jest w tej rurce przy zbiorniku??
Pozdrawiam i szczęśliwego nowego wam wszytkim życzę!!!!
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- kosmita
- Posty: 282
- Rejestracja: 2006-02-03 15:38
- Galeria: viewtopic.php?t=8651
- Lokalizacja: Lubin
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
3D746 - wpisz w google i znajduje nawet takie ustrojstwo z żebrowaniem dla lepszego chłodzenia:kosmita pisze:... moze zna ktos nr katalogowy.
http://www.basbug-oto.com.tr/ecatalog/P ... ge=English
albo
http://www.performanceprobe.com/forum/s ... p?p=196562
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
kup se dowolną rurkę o podobnej średnicy aby dało sie nałożyć wąż.
rurka może być miedziana, aluminiowa albo jaka tam chcesz
wyginasz se tę rurke też dowolnie byleby jej labiryncik był drożny i nie krótszy niż w sumie metr... potem parkujesz ja w miejsce starej i finał imprezy.
ciśnienia tam jakiegoś specjalnego nie ma, najlepiej dostać się zdejmując prawe koło i prawe nadkole. nie trzeba wówczas nawet zbyt mocno się mocować.
rurka może być miedziana, aluminiowa albo jaka tam chcesz
wyginasz se tę rurke też dowolnie byleby jej labiryncik był drożny i nie krótszy niż w sumie metr... potem parkujesz ja w miejsce starej i finał imprezy.
ciśnienia tam jakiegoś specjalnego nie ma, najlepiej dostać się zdejmując prawe koło i prawe nadkole. nie trzeba wówczas nawet zbyt mocno się mocować.
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
W mojej jedyneczce też mi się ta rureczka rozleciała i wywalało płyn ale nie bawiłem się w żadne dorabiania czy temu podobne rzeczy. Wyciągnąłem ją całą z tych gumowych wężyków, odciąłem ze 2-3 cm zdrowej i po prostu połączyłem oba te przewody gumowe. Płyn mi się nigdy nie zagotował, wspomaganie pracowało idealnie do samego końca bez żadnych ekscesów. Jeżeli boisz się ominąć całkiem ten obieg bo być może coś się stanie, to zrób jak Cynki napisał. Kup rureczkę i pobaw się w dorabianie. Nie musisz przy tym zdejmować zderzaka. Ja to zrobiłem w ten sposób że zdjąłem koło, odkręciłem to plastikowe nadkole i już widziałem wszystko, od góry wykręciłem zbiorniczek wyrównawczy i odkręciłem ten od wspomagania, wtedy masz już łatwy dostęp do połączenia rurki z gumowymi przewodami. Jeżeli robiłbyś moim sposobem to musisz niestety posiadać kanał. No ale jeżeli nie masz dostępu do kanału to zdejmowanie zderzaka raczej cię nie ominie.
Był PROBE GT 2.2 Turbo '89 Full Opcja z Qresko Red Inside
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM
Jest PROBE 2.5 V6 '94. Dostał nowe serduszko dzięki 2Ya
Jest SCENIC II ph I 2003 Lux Privilege pierońskie 1.6 115 KM