check engine
check engine
jak jade 200km/h i zwolnie i jade jakies 150-160 to zapala mi sie check engine na jakies 5 sekund
ktos wie dlaczego???
ktos wie dlaczego???
gg: 1549665
2,5 GT - poszło w ręce brata
2,5 GT - poszło w ręce brata
Engine
Witam
To ja też mam pytanko.Czy jesli przy maksymalnym przyspieszaniu w I gen; 2,2 Turbo , kiedy przyspieszam do 100 od zera i na maksymalnym turbo czuje po chwili zapach paliwa(leciutki) , to może być coś złego.Myślałem ,że pewnie to normalne przy takim przyspieszaniu i działaniu turbiny??Może to ten sam problem co Lajman'a??
To ja też mam pytanko.Czy jesli przy maksymalnym przyspieszaniu w I gen; 2,2 Turbo , kiedy przyspieszam do 100 od zera i na maksymalnym turbo czuje po chwili zapach paliwa(leciutki) , to może być coś złego.Myślałem ,że pewnie to normalne przy takim przyspieszaniu i działaniu turbiny??Może to ten sam problem co Lajman'a??
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Check
No więc szczerze powiem, ze ja nic nie czuję, ale moja piękniejsza strona(widoczna na zdjęciu:))) coś tam niby czuje i zdałem się na jej wspaniały węch:))
Jutro sam przetestuję i jeśli będę coś czuł , udam się na regulację zapłonu i obrotów, może to to??POewnie też dlatego tak dużo mi pali(a może za ostro jeżdże?
Ile powinien palić 89' 2,2 z turbo??
Jeżdże dość normalnie, tylko czasami ustawiam niektórych gostków w odpowiednim miejscu w szeregu:)))
Jutro sam przetestuję i jeśli będę coś czuł , udam się na regulację zapłonu i obrotów, może to to??POewnie też dlatego tak dużo mi pali(a może za ostro jeżdże?
Ile powinien palić 89' 2,2 z turbo??
Jeżdże dość normalnie, tylko czasami ustawiam niektórych gostków w odpowiednim miejscu w szeregu:)))
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- Gacek Wrocław
- Posty: 405
- Rejestracja: 2003-09-24 17:17
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Wrocław
Re: check engine
check zapala sie i jak popuscisz delikatnie pedał przyspieszenia to gasnie,lajman pisze:jak jade 200km/h i zwolnie i jade jakies 150-160 to zapala mi sie check engine na jakies 5 sekund
ktos wie dlaczego???
Masz LPG, komp gazu bierze sygnał z sondy - do sterowania wystarczy jedna ale 2,5 ma dwie i ta druga sonda nie podlaczona do kompa LPG generyje bład - jest taki elektroniczny bajer za 200 zł, który spina obie sondy ale nic to nie poprawia pozatym ze nie zaswieca sie check, na kazdej stacji gdzie zakladaja gaz to powinni miec,
Cześć wszystkim, jestem deko spóźniony w tym temacie, nie za bardzo wiem gdzie się podłączyć. Mam pytanie do Greyga i Konrada. Będę zakładał LPG w swoim 2,5Lv6, chyba II generacji, na GSI po prostu mnie nie stać.Check engine rzeczywiście będzie się palił bo komp gazowy wie o jednej sondzie.Ale co zrobić jak padnie coś innego w czasie jazdy a ty masz cały czas Check engine zaświecony?Nawet cholera nie będę o tym wiedział dopóki nie stanę w szczerym polu!To jedna sprawa a druga, jakie instalacje macie? Dzwoniłem w tej sprawie do AGS Polska, mają tam w necie schematy Lovato do Probe 2,5Lv6, numery schematów: c08-33, c08-33E. Ja niestety nie mam zbyt dużego pojęcia jak i co?Schematy są i chyba to działa, ale to II generacja gazowni a nie SGI. Jeżeli znacie się na tym, proszę o opinię, czy to będzie działało.
Adres strony ze schematami:
www.agspolska.pl
pozdrowienia, Jerry
Adres strony ze schematami:
www.agspolska.pl
pozdrowienia, Jerry
Check nie pali sie cały czas. przy stałej jezdzie zapala się i jak poscisz delikatnie pedał przysp. to gasnie. Jak bedzie to jakis inny blad to bedzie sie swiecilo dluzej, zreszta zawsze mozesz sam sobie zrobic diadnostyke.
Aby check sie nie swiecil mozesz powiedziec zeby ci zalozyli tekie urzadzonko (ok 200 zł) co laczy obie sondy i daje sygnal z obu do kompa
Ja u siebie mam parownik elpigazu, komp landi i troche pokombinowane - kolega zaklada instalacje i lubi poeksperymentowac
Aby check sie nie swiecil mozesz powiedziec zeby ci zalozyli tekie urzadzonko (ok 200 zł) co laczy obie sondy i daje sygnal z obu do kompa
Ja u siebie mam parownik elpigazu, komp landi i troche pokombinowane - kolega zaklada instalacje i lubi poeksperymentowac
- propaganda
- Posty: 282
- Rejestracja: 2003-08-01 13:20
- Samochód: brak
- Lokalizacja: Stara Miłosna
- Kontakt:
Chodzi Ci o emulator? Checkiem zajmuje się emulator,kupujesz go do odpowiedniej liczby cylindrów. Ale z nim jest też problem, bo jak jest źle ustawiony, to zamula na benzynie. Przynajmniej w sekwencji. Masz tam kilka ustawień. Jak Ci ustawi na prostoliniowy, to pewnie będzie zamulać, najlepiej na mapę benzyny chyba,ale może coś się świecić. Jak gadam głupoty, to poinformujcie, bo ja to usłyszałem od gazownika. I nie za bardzo rozumiem jak to działa.Konrad pisze: Aby check sie nie swiecil mozesz powiedziec zeby ci zalozyli tekie urzadzonko (ok 200 zł) co laczy obie sondy i daje sygnal z obu do kompa
A w samoadaptacyjnej sekwencji nie ma emulatora, bo on zczytuje z kompa benzynowego wszystko i zamienia na swoje pomiary - różnica między spalaniem gazu, a benzyny.
Andrzej
Black Metalic Probe2 24V
Black Metalic Probe2 24V
Emulator tak - tak sie nazywa ale jest to emulator wtryskiwaczy - dlatego zakłada sie w zaleznosci od liczby cylindrow - odcina doplyw benzyny i emuluje wtryskiwacze - no bo gaz idzie przez kol dolotowy
A sygnal z sondy idzie do kompa od gazu - aby pozniej attuator mogł sie odpowiednio otwozyc i podac odpowiednia dawke gazu.
Nie wiem jak sie nazywa to co łaczy obie sondy ale na pewno jest cos takiego. Nie wiem ale chyba Rick ma to zalozone
A sygnal z sondy idzie do kompa od gazu - aby pozniej attuator mogł sie odpowiednio otwozyc i podac odpowiednia dawke gazu.
Nie wiem jak sie nazywa to co łaczy obie sondy ale na pewno jest cos takiego. Nie wiem ale chyba Rick ma to zalozone
ten emulator to po prostu stabilizator napięcia 0,5V oraz przekaźnik. Schemat banał - wpina się to to w przewód z sondy lambda - setrowanie od przekaźnika włączającego gaz - jak benz. to przekaźnik zwiera sondę do kompa, jak gaz - podaje napięcie stałe 0,5V przez co komp myśli że wsio jest ok.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Zgadza sie, ale to pierwsze emulatory byly tak rozwiazane. W Probe sygnal z sondy lambda ma wplyw m.in. na otwarcie przepustnic w kolektorze w zaleznosci od wartosci napiecia z sondy (analiza w.g PCM). Chcac osiagnac dobre rezultaty zarowno spalania jak i dynamiki auta, wartosc z sondy powinna byc uwzgledniana przez sterownik LPG. Piszac obrazowo, gdy PCM dostaje sygnal z sondy w granicach 0.5V, to opoznia otwarcie VRIS. Auto wprawdzie jezdzi normalnie, ale traci duzo na dynamice.MiH pisze:ten emulator to po prostu stabilizator napięcia 0,5V oraz przekaźnik.
To mi przez przypadek wyszlo, bo wlasnie konsultuje zmiene programu w PCM pod turbine. Przez przypadek pomogly nam materialy dot. instalacji LPG najnowszej generacji.