Witam
bylem ostatnio u mechanika i cos mnie tknelo zeby wykresic swiece
w glowicy blizej chlodnicy wszystko ok
ale 2 z 3 swiec w glowicy blizej kabiny plywaly w oleju
mechanik powiedzial ze trzeba wymienic uszczelke pod pojrywa zaworów
poczytalem archiwum i nie wszystko mi sie wyjasnilo dlatego pytam a potrzebuje pomocy szybko bo w czwartek planowany maly zjazd na ktorym chce byc
mam 2,5l 24v z 95r
pytania:
-czy to dobra diagnoza
-doczytalem sie na archiwum ze jak sie wyminia te uszczlke to trzeba tez wymienic uszczelke kolektora ssacego
-ktore to jest wlasnicie strona prawa a ktora lewa
W JEDNYM POSCIE Z RYSUNKIEM WYNIKALO ZE TA GLOWICA BARDZIEJ SCHOWANA DALEJ OD CHLODNICY TO PRAWA ALE 2 POSTY DALEJ BYLO ODWROTNIE HELP BO MAM METLIK W GLOWIE
-doczytalem ze nie kupowac uszczelki w japancar
moze ktos juz kupowalem taka uszczlke w poznaniu gdzie i za ile zebym nie czekal tydzien na dostawe
licze na ze pomozecie szybko i skutecznie
pozdrawiam wszystkich posiadaczy
Która to strona silnika prawa/lewa?
Która to strona silnika prawa/lewa?
2,5 GT euro z 95'
Gdzies tam pisalem wyraznie, jak i dlaczego sa oznaczane strony. W skrocie - strony silnika okresla sie patrzac od strony kola zamachowego.
Uszczelki pokrywy z JC to shit. Kup oryginal, a jesli juz zamiennik, to musisz uzyc dodatkowo odpowiedniego silikonu - nie chodzi o ten wytrzymujacy wysokie temperatury. Uszczelki kolektora dolotu mozesz tez machnac na silikon. Wsio zalezy od kasy.
Uszczelki pokrywy z JC to shit. Kup oryginal, a jesli juz zamiennik, to musisz uzyc dodatkowo odpowiedniego silikonu - nie chodzi o ten wytrzymujacy wysokie temperatury. Uszczelki kolektora dolotu mozesz tez machnac na silikon. Wsio zalezy od kasy.