Śpioch / S.E.M.
Re: Probe śpioch
potencjometr sobie wstaw - nie bedziesz sie musial takim refleksem wykazywac!Skorpion pisze:Witam wszystkich.Nurtuje mnie pytanie-jak zrobić śpiocha z fordzika. Czy tylko za pomocą przełącznika zamiast bezpiecznika,czy jest jeszcze jakiś sposób? Jeśli się nie mylę,to za każdym razem trzeba się wykazać odrobiną refleksy żeby złapać lampy przed całkowitym otwarciem.Jest jakiś sposób żeby się otwierały cały czas tak samo? Może jakiś opornik w instalacji?
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Cynki gratuluje pomysłu hehe...
A z drugiej strony jak możesz myśleć nawet o :
napędzie na tył,
dolocie konkretnym,
nitro w kierunkowskazie
czy alarmie z wodnymi wytryskami
jak ja nwawet ABSu nie mam nie mówiąc o zaciiskach z tyłu!!! Zaciski to mi się nawet z dużego fiata nie śniły
A z drugiej strony jak możesz myśleć nawet o :
napędzie na tył,
dolocie konkretnym,
nitro w kierunkowskazie
czy alarmie z wodnymi wytryskami
jak ja nwawet ABSu nie mam nie mówiąc o zaciiskach z tyłu!!! Zaciski to mi się nawet z dużego fiata nie śniły
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
DO wszystkich posiadaczy "Śpiochów"
Witam
Mam pytanko.
Postanowiłem sobie zrobić śpiocha z mojego autka.
Na performanceprobe nie jest napisane czy światła świecą się po odcięciu dopływu prądu do siłownikó czy też.
Jeżeli dobrze rozumiem to trzeba szybko wyłączyć prąd podczas otwierania świateł.
Pytam bo nie wiem czy jest sens robić to w zimę.
Muszą się świecić żeby móc jeździć.
Pozdr
neo61
Mam pytanko.
Postanowiłem sobie zrobić śpiocha z mojego autka.
Na performanceprobe nie jest napisane czy światła świecą się po odcięciu dopływu prądu do siłownikó czy też.
Jeżeli dobrze rozumiem to trzeba szybko wyłączyć prąd podczas otwierania świateł.
Pytam bo nie wiem czy jest sens robić to w zimę.
Muszą się świecić żeby móc jeździć.
Pozdr
neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
mozna tez tak tymczasowo:
1) otwierasz maske
2) włączasz światła
3) wyjmujesz retra
4) ustwiasz wylacznik swietel tak zeby sie zamyknęły
5) wpinasz retra na chwile tak zeby zrobic spiocha
6) zamykasz maske
przynajmniej u mnie tak mozna zrobic. u cie chyba tez powinno, chyba ze ja mam cosik namieszane i nie wylacza lamp od razu po przekreceniu wylacznika tylko dopiero jak sie zamkną. ale lepiej oczywiscie pociagnac kabelek do kabiny.
pozdro.
1) otwierasz maske
2) włączasz światła
3) wyjmujesz retra
4) ustwiasz wylacznik swietel tak zeby sie zamyknęły
5) wpinasz retra na chwile tak zeby zrobic spiocha
6) zamykasz maske
przynajmniej u mnie tak mozna zrobic. u cie chyba tez powinno, chyba ze ja mam cosik namieszane i nie wylacza lamp od razu po przekreceniu wylacznika tylko dopiero jak sie zamkną. ale lepiej oczywiscie pociagnac kabelek do kabiny.
pozdro.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Z tym kondensatorkiem to niezły pomysł. Można sobie nawet regulownego śpioszka zrobić :):)
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
Ok ok ok
Juz wiem jak zrobić śpiocha.Najważniejsze pytanie dla mnie to czy światłą świecą po odcięciu prądu dopływającego do lamp czy też nie????Zatrzymam je lekko nad maską ale czy będą świecić i mogę jeździć czy też nie????\
pozdr
Juz wiem jak zrobić śpiocha.Najważniejsze pytanie dla mnie to czy światłą świecą po odcięciu prądu dopływającego do lamp czy też nie????Zatrzymam je lekko nad maską ale czy będą świecić i mogę jeździć czy też nie????\
pozdr
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
W stronę którego morza? Za krąg polarny? Powyższy pomysł działa jeśli dzień masz przez pół roku. W nocy warto coś widzieć trochę dalej, niż na metr przed maską. Chyba, że wozisz ze sobą pilota (lub jego żeńską odmianę, czyli pilotkę) i kroki 1, 3, 5 i 6 wykonujesz zdalnie z cieplutkiego siedzenia kierowcy.villani - (Wlkp-W Stronę Morza... Probem:) pisze:1) otwierasz maske
2) włączasz światła
3) wyjmujesz retra
4) ustwiasz wylacznik swietel tak zeby sie zamyknęły
5) wpinasz retra na chwile tak zeby zrobic spiocha
6) zamykasz maske
przynajmniej u mnie tak mozna zrobic. u cie chyba tez powinno...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Po naszych drogach buja się trochę sporo furek innych marek z otwieranymi lampami ale faktycznie tylko probe widziałem ,,śpiocha"!forest pisze:... ponoć tylko właściciele prob'ów mogą mi pomóc.
... a tak przy okazji ile trwa przerobiebie światełek na ,,śpiocha" przy założeniu że robi to osoba, w miarę kumata,ale która nigdy wcześniej tego nie praktykowała?
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Witam
Mam śpiocha:)))
Zrobiłem sam, w garażu-jakieś 1,5 h + montarz w tapicerce koło skrzyni biegów włącznika.
Sterowanie z cieplutkiego siedzenia kierowcy(ważne szczególnie teraz w taką pogodę:)))
Pełen bajer.Zwraca uwagę i mi się bardzo podoba.
Szkoda tylko ,że prawe otwiera się minimalnie szybciej niż lewe i dlatego po zrobieniu śpiocha jest minimalnie wyżej niż lewe:(
Mam śpiocha:)))
Zrobiłem sam, w garażu-jakieś 1,5 h + montarz w tapicerce koło skrzyni biegów włącznika.
Sterowanie z cieplutkiego siedzenia kierowcy(ważne szczególnie teraz w taką pogodę:)))
Pełen bajer.Zwraca uwagę i mi się bardzo podoba.
Szkoda tylko ,że prawe otwiera się minimalnie szybciej niż lewe i dlatego po zrobieniu śpiocha jest minimalnie wyżej niż lewe:(
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
2,2 TURBO
Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...
Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Na probe preformance jakiś specjalista "radzi" aby wyjąć bezpiecznik i włożyć tam wsuwki do końców których przyłączony (za pomocą przewodu) jest wyłącznik. Zadziała, ale ... Takie rozwiązanie pozbawia obwód zabezpieczenia przeciążeniowego na wypadek zwarcia. Jest to pierwszy stopień do usmażenia sobie instalacji, w wyniku np. zetknięcia + z masą. Jeżeli już decydujecie się na wyjęcie bezpiecznika załóżcie dodatkowy o tym samym amperażu na przewodzie doprowadzającym prąd do montowanego przez was wyłącznika(!). Podstawkę pod bezpiecznik (koszt ok 2 zł ) z zakupem nie powinno być problemu w większości sklepów motoryzacyjnych. Pozdrawiam . (2gen 24v USA)
- DUKE
- Posty: 637
- Rejestracja: 2003-03-24 10:42
- Galeria: viewtopic.php?t=3451
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Zgadzam sie w 100%...browarka dla tego czlowieczkaM-Pro pisze:Na probe preformance jakiś specjalista "radzi" aby wyjąć bezpiecznik i włożyć tam wsuwki do końców których przyłączony (za pomocą przewodu) jest wyłącznik. Zadziała, ale ... Takie rozwiązanie pozbawia obwód zabezpieczenia przeciążeniowego na wypadek zwarcia. Jest to pierwszy stopień do usmażenia sobie instalacji, w wyniku np. zetknięcia + z masą. Jeżeli już decydujecie się na wyjęcie bezpiecznika załóżcie dodatkowy o tym samym amperażu na przewodzie doprowadzającym prąd do montowanego przez was wyłącznika(!). Podstawkę pod bezpiecznik (koszt ok 2 zł ) z zakupem nie powinno być problemu w większości sklepów motoryzacyjnych. Pozdrawiam . (2gen 24v USA)
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:( TERAZ 2gen 2,5 V6
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
<br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :)</b>
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Można zrobić nie ma problemu jak chcesz aby na stałe zrobić śpiocha to skróć cięgna od lamp o odpowiednią długość a jeśli chcesz zrobić tak żeby był śpioch kiedy chcesz jak mają niektórzy klubowicze to poszperaj w przewodach od włącznika świateł w którym przewodzie pojawia się prąd podczas podnoszenia lamp i przecinasz go wstawiasz włącznik i przy podnoszeniu lamp odcinasz prąd i zatrzymują sie np. w połowie. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Dla mnie to bez sensu jest zrobienie śpiocha na stałe, a już na pewno
głupotą byłoby skracanie cięgien. Choćby ze względu na przeglądy techniczne itp.
O! Choćby jazda w nocy. Lipa. Prawda?
Jedyne, najmądrzejsze i najbardziej praktyczne rozwiązanie podał Ci Bogdan w drugiej części swojej wypowiedzi.
Przecież to jeden, jedyny włącznik w kabinie więcej
No może nie jedyne rozwiązanie, źle się wyraziłem, ale takie rozwiązanie o które pytasz, jest na pewno bardziej kosztowne i skomplikowane.
No i bez sensu. Uwierz mi.
głupotą byłoby skracanie cięgien. Choćby ze względu na przeglądy techniczne itp.
O! Choćby jazda w nocy. Lipa. Prawda?
Jedyne, najmądrzejsze i najbardziej praktyczne rozwiązanie podał Ci Bogdan w drugiej części swojej wypowiedzi.
Przecież to jeden, jedyny włącznik w kabinie więcej
No może nie jedyne rozwiązanie, źle się wyraziłem, ale takie rozwiązanie o które pytasz, jest na pewno bardziej kosztowne i skomplikowane.
No i bez sensu. Uwierz mi.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
Cholera.Jerry323f pisze:Kurcze metoda z włącznikiem w miejsce bezpiecznika nie działa bo lampy podnoszą sie całe a nie można ich zatrzymać aby był śpioch.
Nie mam pojęcia jak wygląda sytuacja w Madzi, no ale nie chce mi się wierzyć, że po odcięciu zasilania silniczków one dalej działają.
Przypuszczam, że robiłeś próbę nie z tym bezpiecznikiem co trzeba.
Dokładnie.Sqad pisze:pod machą masz coś takiego jak bezpiecznik Retra.
Sprawdź jeszcze raz i daj znać. Ok?
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
Czy wszystkim wam lampy otwierają się równo! Od paru dni zauważyłem pewną, niewielką zwłokę lewej lampy w stosunku do prawej. Jak to można rozwiązać?
P.S Podpinam się pod ten temat bo też jest od otwierania lamp. Jak ktoś "z wyższych sfer moderatorów" stwierdzi że lepiej zrobić osobny temat to proszę tak zrobić.
P.S Podpinam się pod ten temat bo też jest od otwierania lamp. Jak ktoś "z wyższych sfer moderatorów" stwierdzi że lepiej zrobić osobny temat to proszę tak zrobić.