probe 2 swap na jaki silnik?
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: probe 2 swap na jaki silnik?
Już SE wymieniłem....na Probetalc znalazłem post , już ktoś to chciał zrobić tylko...można na oryginalnej AT gdyż ten Miller kręci się w druga stronę jak nasze KL. To wymyślili :/ Dzięki Matil za pomoc
ps. dla ciekawskich animacja silnika Millera http://www.youtube.com/watch?v=Mmxw2zpuG9A
ps. dla ciekawskich animacja silnika Millera http://www.youtube.com/watch?v=Mmxw2zpuG9A
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: probe 2 swap na jaki silnik?
no i wszystko jasne chociaż z drugiej strony, mieć 5 wstecznych.... hehehe
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: probe 2 swap na jaki silnik?
Albo silnik zamontować z tyłu i napęd w odpowiednim miejscu
- Tales
- Posty: 79
- Rejestracja: 2010-05-23 18:56
- Samochód: II '93 US 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=17682
- Lokalizacja: Trójmiasto
- Kontakt:
Proboszcz na kopie 250-300 KM. Propozycje rozbudowy
Witam,
jakiś czas mało pisałem bo proboszcz zimą garażuje ale czytam i po 3 latach zbieram się do wsadzenia czegoś mocniejszego. KL-DE nie warto zmieniać na KL-ZE (mam znajomka co do MX3 wsadził KLZE + turbo, projekt latał po 3mieście i po PL na 1/4 ale strasznie się sypał, nie chce iść tą drogą). Plany 250-300 km. Na pewno nie na tym motorze, bo z wolnossaka nie wycisne a ciskanie pssst na kosztach jest kosztem samym w sobie nie odpowiednim do możliwości psucia się. Przynajmniej taki mam wnioski po różnych projektach.
Pytanie jest następujące: Jaki motor byłby optymalny do tej budy i jakie koszta wchodzą w grę. Obecnie mam na projekt ~ 10k PLN i chciałbym, żeby to jakoś jechało. Na wstępie motor i pytanie o sprzęgło i skrzynie, potem buty, zawias i dociążenie.
Jakieś propozycje?
jakiś czas mało pisałem bo proboszcz zimą garażuje ale czytam i po 3 latach zbieram się do wsadzenia czegoś mocniejszego. KL-DE nie warto zmieniać na KL-ZE (mam znajomka co do MX3 wsadził KLZE + turbo, projekt latał po 3mieście i po PL na 1/4 ale strasznie się sypał, nie chce iść tą drogą). Plany 250-300 km. Na pewno nie na tym motorze, bo z wolnossaka nie wycisne a ciskanie pssst na kosztach jest kosztem samym w sobie nie odpowiednim do możliwości psucia się. Przynajmniej taki mam wnioski po różnych projektach.
Pytanie jest następujące: Jaki motor byłby optymalny do tej budy i jakie koszta wchodzą w grę. Obecnie mam na projekt ~ 10k PLN i chciałbym, żeby to jakoś jechało. Na wstępie motor i pytanie o sprzęgło i skrzynie, potem buty, zawias i dociążenie.
Jakieś propozycje?
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Proboszcz na kopie 250-300 KM. Propozycje rozbudowy
SR20DET? o ile się zmieści
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
Re: Proboszcz na kopie 250-300 KM. Propozycje rozbudowy
SR20DET? ... koszt takiego dłubnietego silnika z moca ok 280hp to 10tyś zł. + nie mowie juz o kosztach wsadzenia Chyba że wychodzisz z założenia ze wolisz robić sam niz kupować gotowe to wtedy kup serie i sie baw z tym że na pewno nie jest to opłacalne
Ja bym proponował KLZE+ Turbo tylko że z zakuciem silnika, koszt ok 20tyś z zakupem ZE... gadałem konkretnie z gościem z mazdaspeed który będzie kuł i dmuchał KL-DE i mowił ze 15tys wystarczy tylko trzeba byc cierpliwym i szukac gratów na forach w dobrych cenach ... moce w granicach 300+ wiadomo zalezne od wielkosci turbiny i doładowania. Tylko pozostaje kwestia skrzyni, która pewnie z taką mocą sobie nie poradzi za długo
Fakt faktem trzeba mieć na taką zabawę woreczek pieniędzy, bo jak sie wsadzi silnik, to pasowało by poprawić hamulce (właściwie to zacząć od hamulców) i potem martwym ciągiem mnóstwo innych rzeczy
Ja bym proponował KLZE+ Turbo tylko że z zakuciem silnika, koszt ok 20tyś z zakupem ZE... gadałem konkretnie z gościem z mazdaspeed który będzie kuł i dmuchał KL-DE i mowił ze 15tys wystarczy tylko trzeba byc cierpliwym i szukac gratów na forach w dobrych cenach ... moce w granicach 300+ wiadomo zalezne od wielkosci turbiny i doładowania. Tylko pozostaje kwestia skrzyni, która pewnie z taką mocą sobie nie poradzi za długo
Fakt faktem trzeba mieć na taką zabawę woreczek pieniędzy, bo jak sie wsadzi silnik, to pasowało by poprawić hamulce (właściwie to zacząć od hamulców) i potem martwym ciągiem mnóstwo innych rzeczy
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Proboszcz na kopie 250-300 KM. Propozycje rozbudowy
ja w dalszym ciagu jestem za R5 z focusa RS, naped ten sam, 305KM i dzwiek milion razy lepszy od V6, sam mialem taki plan, jest to na forum, nawet ogarnalem to do tego stopnia ze wszystko mierzylem i sprawdzalem i weszlo by wszystko bez problemow, jedynie skrzynia jest wyzsza i mechanizm ze szpera wiec trzeba by bylo ciac komore ale to tez nie problem... tak czy siak jak dla mnie to jedyny madry pomysl tyle ze cenowo w 15k ciezko ci sie bedzie zmiescic... bo potrzebowal bys caly przod, caly uklad napedowy, hamulcowy, zawieszenie, wiazki, kompy, no doslownie wszystko...
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: probe 2 swap na jaki silnik?
Stig, skoro kuciel silnika to po grzyba Ci KL-ZE
A jak chcesz się zmieścić w 20k zakucie+ przebudowa + turbo + wystrojenie to chyba jeszcze będziesz musiał dorzucić parę kafki
Mati, na wyrzucenie Rs PLUS zakup to trzeba będzie chyba ze 3 razy tyle co podales. Sam RS będzie sporo kosztował
A jak chcesz się zmieścić w 20k zakucie+ przebudowa + turbo + wystrojenie to chyba jeszcze będziesz musiał dorzucić parę kafki
Mati, na wyrzucenie Rs PLUS zakup to trzeba będzie chyba ze 3 razy tyle co podales. Sam RS będzie sporo kosztował
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: probe 2 swap na jaki silnik?
jakies 30tys na same czesci wszystkie ktore potrzeba do swapa plus przerobienie komory...
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: probe 2 swap na jaki silnik?
jak widzę te kwoty to już chyba tylko wodze fantazji a nie realne plany
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: probe 2 swap na jaki silnik?
Taki budżet to od razu już przerobić na RWD lepiej.
http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701310615
Ciekawe jaki koszt by wyniósł u blacharza? Gdyby to zrobić na ramie w miarę profesjonalnie to jakieś 15k? Nie licząc lakierowania zewnętrznego.
http://forums.probetalk.com/showthread.php?t=1701310615
Ciekawe jaki koszt by wyniósł u blacharza? Gdyby to zrobić na ramie w miarę profesjonalnie to jakieś 15k? Nie licząc lakierowania zewnętrznego.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: probe 2 swap na jaki silnik?
80 % przeróbek bez sensu z tego co widzę.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Re: probe 2 swap na jaki silnik?
jaki jest sens dopasowywania w tak inwazyjny sposób karoserii do napędu?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: probe 2 swap na jaki silnik?
Pewnie żadnego
Za to unikat, i niezła zabawa
Za to unikat, i niezła zabawa