Co z Turbiną na LPG ???

Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Co z Turbiną na LPG ???

Post autor: Lukas23 »

Witam wszystkich !
Mam pytanie do posiadaczy Probe I 2.2 GT !
Ile czasu jeżdzicie na LPG z turbiną i czy były jakieś skutki tego ?
Bo zamierzam niedługo przerobić swojego Probe na zasilanie LPG (instalacja w zakładzie we Wrocławiu który niby specjalizuje sie w silnikach z turbiną ) koszt tej instalacji to 2500 zł (niewiem jaka to instalacja ale napewno nie sekwencja jak ktoś wie to niech napisze !)
I słyszałem że turbina "siada" !!! Czy to prawda ?

Z góry dzieki wszystkim za odpowiedż !
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

a ja wiem z pewnego źródła że lpg najlepiej zakładać w obornikach a nie we wrocławiu
sam szukałem we wrocku takiego miejsca ale albo pytali co to za samochód albo mi kit wciskali że musi być sekwencja
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Pimpo chodzi Ci o Oborniki Śląskie ?
jak tak to masz może jakieś namiary na tych gazowników ?
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Możesz wstawić gaz bez problemowo,nie wpłynie to na turbinkę.Ja mam oczywiście sekwencję,a co mi tam 8) .
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Gość

Post autor: Gość »

A jakie macie skraplacze (tzw, parowniki)??? bo moj standardowy sie dlawil na turbinie i bede musial wymienic na taki do 200 KM.
Awatar użytkownika
philipe
Posty: 174
Rejestracja: 2004-05-31 10:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Re: Co z Turbiną na LPG ???

Post autor: philipe »

Lukas21 pisze:Witam wszystkich !
Mam pytanie do posiadaczy Probe I 2.2 GT !
Ile czasu jeżdzicie na LPG z turbiną i czy były jakieś skutki tego ?
Bo zamierzam niedługo przerobić swojego Probe na zasilanie LPG (instalacja w zakładzie we Wrocławiu który niby specjalizuje sie w silnikach z turbiną ) koszt tej instalacji to 2500 zł (niewiem jaka to instalacja ale napewno nie sekwencja jak ktoś wie to niech napisze !)
I słyszałem że turbina "siada" !!! Czy to prawda ?

Z góry dzieki wszystkim za odpowiedż !
Ja mam założoną najzwyklejszą instalację za 2000 zł ale chyba udało im się ją dobrze zrobić bo jest już prawie rok i żadnych problemów z nią nie miałem silnik chodzi super turbinę wymieniałem ale to z innego powodu a jeżeli nie będziesz zakładał sekwencji to trochę bardziej musisz pilnować świec i przewodów wn żeby Ci nie strzelał :wink: bo wtedy coś może paść, np: gumowe kolanko przy przepustnicy a może i na turbinę by to jakoś wpłynęło... ale jak najbardziej zakładaj bo mimo że gaz już prawie 2 zł to i tak się opłaca :wink:
Obrazek Obrazek Obrazek
89r. 2.2 GT (I) USA
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 14:39 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Cynki pisze:ja mam fajne zjawisko :)

mianowicie kiedy jadę na paliwie to turbina dmucha tylko tak jak fabryka ustawiła. przed czerwone pole.
kiedy przełączę na LPG to turbinka dmucha aż na koniec skali... :D

hiehiehie... :d ale jakoś mi to nie przeszkadza... zgadnijcie czemu :twisted:
No tak się składa,że ja też mam takie same zjawisko :lol: i też mi to nie przeszkadza.Co za zbieg okoliczności :D :D :D 8) 8) 8) .
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
philipe
Posty: 174
Rejestracja: 2004-05-31 10:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: philipe »

a u mnie kurna czy gaz czy benzyna to do czerwonej i stop ani deczka dalej... :evil:
Obrazek Obrazek Obrazek
89r. 2.2 GT (I) USA
Arnie (caruso)
Posty: 86
Rejestracja: 2004-05-25 16:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Arnie (caruso) »

Turbina może się popsuć jak po ostrej jeździe od razu wyłączysz silnik i nie pozwolisz aby ona trochę się ostudziła.
Od wybuchów gazu jest rzeczą niemożliwą aby siadła, bo po prostu za daleko do niej. Jedynie co, to gumowe kolanko - ale ten temat juz był.
Wymiana świec i przewodów wn na podwójnie sylikonowe, można dla bezpieczeństwa dać za kopółkę to 4 dychy, uchroni od wystrzałów.
Ostatnio byłem u mojego gazownika (Kurów pod Łaskiem) i powiedział mi ,że zakładał gaz do jakiegoś słabszego auta z turbo i mikser założył przy przepustnicy. Strzelał jak cholera, bo gaz się nie zdążył wymieszać z powietrzem i wracał z kolektora. Dlatego nie za blisko, najlepiej przed gumą(nie w gumie bo ją rozsadzi) założyć ten mikser.
Parownik jak największy ten co Simones pisze, ja mam z kompensacją.
Cynki ,ale jest różnica z tą skalą PSI w przyspieszeniu?
Arnie
Miałem Probe 2.2 GT
Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Post autor: Lukas23 »

Ale chyba od szybkiego wyłączania silnika po ostrej jeżdzie kiedy turbina jest za gorąca to i bez instalacji gazowej mogą być z nią problemy ????
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Lukas21 pisze:Ale chyba od szybkiego wyłączania silnika po ostrej jeżdzie kiedy turbina jest za gorąca to i bez instalacji gazowej mogą być z nią problemy ????
I pisze to na ochronie przeciwsłonecznej kierowcy. O ile dobrze pamiętam aby nie wyłączać silnika po szybkiej jeździe co najmniej przez 30 sekund od zatrzymania. Chodzi i jej schłodzenie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”