Wymiana immo i innych powiązanych elementów V-ka 96r

Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Wymiana immo i innych powiązanych elementów V-ka 96r

Post autor: KASZCZU »

Jak w temacie - ponieważ nie było zainteresowania zakupu za pół darmo mojego probasa postanowiłem się zabrać za jego reanimację.

problem z immo - po odpaleniu - chodzi jak czołg i po paru sekundach gaśnie - świeci się kontrolka immo, sprawdzane na 2 pestkach - zero reakcji.

niby immo w tych rocznikach niby nie jest awaryjne - u mnie stał się wyjątek - niestety to nie bosch i zimne luty.

postanowiłem wymienić wszystko co jest powiązane z immo bym mógł odpalić normalnie probka. Gdzieś w pokrewnych tematycznie wątkach na forum doczytałem, że trzeba wymienić komplet tzn. główny ecu, moduł immo, pestki oraz stacyjkę. Czy osoby ogarniające temat mogłyby to potwierdzić? Kolejne pytanie czy komp wraz z tymi gratami od nowszego probka (rocznik produkcji 97) będzie pasować do 96r. i ostatnia prośba o wyjaśnienie łopatologicznie zwykłemu zjadaczowi chleba jak się za to zabrac co gdzie znajdę i jak to powykręcać.-- Należę do tych co tylko leją paliwo i nie wnikają co jak działa.

z góry dzięki za pomoc :mrgreen:
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Wymiana immo i innych powiązanych elementów V-ka 96r

Post autor: waldii »

immo w probasach nie jest w ecu też kompa nie ruszasz.Pytanko czy chcesz nadal pozostac z immo czy chcesz go poprostu uzytkowac i odpalac.Jesli to drugie to jest 5minut roboty i koszt 2zł hehe.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wymiana immo i innych powiązanych elementów V-ka 96r

Post autor: KrecioPL »

to zdradź waldii nam tą tajemnicę :) Bo kaszczu męczy się z tematem o wiele dłużej :)
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Re: Wymiana immo i innych powiązanych elementów V-ka 96r

Post autor: KASZCZU »

waldii myli probasy - do 95r ominięcie immo to ... 5min roboty i 2zł? / zimne luty w boschu / zworki itd.

Ale od 96r to już inna bajka.
waldii
Posty: 204
Rejestracja: 2012-05-04 21:48
Samochód: mazda 323f BA KL-ZEX
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Wymiana immo i innych powiązanych elementów V-ka 96r

Post autor: waldii »

A to sorka,bo w mx6 96r. jest po staremu czyli zworka lub przez przekaznik.A jak jest w takim razie po 96r?Z pewnoscia w ecu nic nie siedzi
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wymiana immo i innych powiązanych elementów V-ka 96r

Post autor: KrecioPL »

Ja też mam immo i patrząc KASZCZU na Twoje problemy, chętnie bym się go pozbył, bo po tylu problemach co się naczytałem to jak jazda na tykającej bombie.
Wcześniej ludzie mieli problemy z rocznikami 94-95, to i może zaraz zaczną się te z 96-97.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”