![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Probek wyglądał tak:
![Obrazek](http://i.imgur.com/CyNfqsxl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/JUW5cKRl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/40Mqqecl.jpg)
I tak jeździłem, robiąc jakieś drobiazgi od czasu do czasu. Niestety, w styczniu tego roku, na skrzyżowaniu z wyłączoną sygnalizacją, 206'stka wyleciała mi z podporządkowanej i auto lekko oberwało. Niby nic wielkiego, ale trochę nerwów straciłem:
![Obrazek](http://i.imgur.com/rcs34mWl.jpg)
Na szczęście chłopak z Peugeota przyznał się bez bicia do winy, a ubezpieczalnia była dla mnie łaskawa, więc wymieniłem maskę i zderzak na zakupione pod kolor. też narzekać nie mogę. No cóż, zdarza się.
![Obrazek](http://i.imgur.com/A3dYuTjl.jpg)
Jeśli chodzi o wszelakie modyfikacje i naprawy do tej pory, można wymienić:
Audio:
- radyjko Alpine CDE 126BT z mikrofonem poprowadzonym przez słupek
- głośniki przód Helix B 6X
- instalacja pod wzmacniacz poprowadzona do bagażnika
Wygląd:
- gałka zmiany biegów Skunk2
- oświetlenie wnętrza na smd
- rejka + ramka USA
- politura i wosk na lakierze
Mechanika/eksploatacja:
- ori wydech końcowy 2.5v6
- przegub Pascal
- drugi przegub i tuleja wahacza czekają na wymianę
No i docieramy powoli do stanu obecnego, kiedy to nareszcie zaczyna się coś z autem dziać. Zakupiłem skręcane 18" 8,5j firmy Postert, jednak na seryjnym zawieszeniu wyglądało to bardzo przeciętnie. Najpierw pomyślałem o sprężynach, ale uznałem że chcę czegoś więcej. I tak oto, przy moim skromnym budżecie, zacząłem zabawę z 'domowej roboty gwintem'
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Obrazek](http://i.imgur.com/BTiwYlkl.jpg)
Kolegi znajomy pożyczył mi dwa coilover kity, żebym mógł podpasować coś pod swoją lagę. Czerwony przeznaczony jest teoretycznie do Civica, żółty - uniwersalny. W przypadku czerwonego, lagę należałoby zeszlifować niecały milimetr aby założyć tuleję. Natomiast tuleja żółtego jest minimalnie szersza, co sprawia, że sprawa jest dużo prostsza. Rozebrałem więc całą kolumnę i poskładałem na próbę - gra
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tak wygląda przymiarka: (gwint tylko na lewym przodzie, tył jeszcze nieruszony):
![Obrazek](http://i.imgur.com/gXHtbPcl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/NWiQuLal.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/OH2Eu1cl.jpg)
![Obrazek](http://i.imgur.com/HEX45tSl.jpg)
Powtarzam, póki co nie zejdę niżej ze względu na seryjny odbój (a też być może poduszkę). Po przerobieniu owych elementów, jeśli się 'nie walnąłem w obliczeniach', powinna być gleba
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Plany co do auta są duże, łącznie ze swapem na 2.5 v6. Chcę też dorwać skóry z Tiburona, sportową kierę z rozpinką i wiele, wiele innych. Póki co, priorytetem są jednak opony na pozostałe 2 felgi i dokończenie zawieszenia oraz wymiana elementów eksploatacyjnych. Wszystko robię w miarę możliwości finansowych i wolnego czasu.
Jak mi się coś jeszcze przypomni to dopiszę
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pozdrawiam, Karol.