Zanim wydasz pieniądze, sprawdź sobie przyczynę
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Jeśli wyświetli błąd od sond, masz sprawę oczywistą, jeśli nie (a tak się też zdarza), to będziesz potrzebował szpilek(takich do szycia) i miernika. Wpinasz się w przewody i patrzysz jakie jest napięcie i czy sonda pracuje wraz ze wzrostem obrotów (od 0,6V do prawie 1V)
Nie jest to może idealne sprawdzenie, ale pomaga potwierdzić bądź wykluczyć problem z sondami.
Nie miałem takiego doświadczenia z sondami - ale one raczej nie utrudniają odpalania.
Poproś, żeby ktoś Ci zmierzył ciśnienie paliwa.
Mamy obecnie jedno auto w wwa z problemem przy odpalaniu (ryzyk fizyk - raz na ciepłym, raz na zimnym, raz problem jest zauważalny mocniej, raz ciut mniej) i ponoć winą jest właśnie coś z pompą paliwa i syfem jaki się nagromadził przez lata (szczególnie jak ktoś nieustannie lata na rezerwie, albo auto długo stało) - obecnie auto jest na wymianie pompy paliwa. Powiem więcej jak dowiem się szczegółów.
Co do przerywania - objaw miałem podobny. Na zimnym nie przerywał, na ciepłym już tak. Najbardziej w zakresie 2-3tys obrotów. Często przy mocniejszym dodaniu gazu, po prostu nie chciał przyspieszać.
Przy sprawdzaniu błędów wyświetlało wszystkie błędy związane z powietrzem - powodem okazała się być cewka zapłonowa (powinieneś mieć już aparat KF34, gdzie cewka jest wymienialna). Można zmierzyć jej rezystancję.