Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.

Jakie powinno być fabryczne ciśnienie na cylindrach

Awatar użytkownika
zbbzbb
Posty: 11
Rejestracja: 2018-05-11 08:27
Samochód: probe GT 1 gen 2.2 turbo 91r
Lokalizacja: Ustka

Jakie powinno być fabryczne ciśnienie na cylindrach

Post autor: zbbzbb »

Witam
cz któryś z forumowiczów wie jakie powinno być ciśnienie w cylindrach w powiedzmy w nowym silniku 2.2 turbo.
Udało mi się uruchomić silnik ale nie podoba mi się że wywala wodę z chłodnicy.
Podejrzewam uszczelkę ale narazie muszę się przygotować do tego.
Pomierzyłem ciśnienie w cylindrach i wyszło tak: patrząc od strony rozrządu 1-9, 2-8, 3-7, 4-8,
na 3 cylindrze nie podoba mi się to ciśnienie.
Jeszcze jedno pytanie czy problem jest z zakupem uszczelki pod głowicę do tego silnika.
Pozdrowionka
Awatar użytkownika
karakan
Posty: 469
Rejestracja: 2016-08-29 23:14
Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Galeria: viewtopic.php?t=24755
Lokalizacja: Warszawa/Lubin

Re: Jakie powinno być fabryczne ciśnienie na cylindrach

Post autor: karakan »

Co do zakupu uszczelki to problemu nie ma, jest np. tu:
https://www.ucando.pl/p/uszczelka-glowi ... HRKTI2-318
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA :D
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany :()

A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ ;)
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3839
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Jakie powinno być fabryczne ciśnienie na cylindrach

Post autor: Maxxum »

zbbzbb pisze: 2018-06-07 09:12 Witam
cz któryś z forumowiczów wie jakie powinno być ciśnienie w cylindrach w powiedzmy w nowym silniku 2.2 turbo.
Udało mi się uruchomić silnik ale nie podoba mi się że wywala wodę z chłodnicy.
Podejrzewam uszczelkę ale narazie muszę się przygotować do tego.
Pomierzyłem ciśnienie w cylindrach i wyszło tak: patrząc od strony rozrządu 1-9, 2-8, 3-7, 4-8,
na 3 cylindrze nie podoba mi się to ciśnienie.
Jeszcze jedno pytanie czy problem jest z zakupem uszczelki pod głowicę do tego silnika.
Pozdrowionka
O poziomach ciśnień na cylindrach w 2.2 GT już było na forum. Proszę - użyj funkcji "szukaj" i w odpowiednim temacie kontynuuj rozważania
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”