Progi - warsztat, metoda naprawy
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Obejrzyjcie sobie na jutubje Polskie porshe.... Blacharzy mają ...
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2016-08-15 17:14
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Witam //niestety nie publikuje wszystkich zdjęć za dużo tego // co do farby to jak pisze kolega mysz tylko epoksyd co do powierzchniowych ognisk rdzy stosuje chemie już sprawdzoną ale jak by nie było gdzie mogę to wycinam i wstawiam nowe // zdjęcia gromadzę bo finalnie autko pójdzie do sprzedania silnik już zrobiony teraz blacha potem podwozie - konserwacja -malowanie zabawy co niemiara bo na skrót
y nie zamierzam iść- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
To ja kolego Ci powiem tylko jedno, brunox to jest badziewie do kwadratu. Jeśli chcesz stosowac coś to tylko APP r-stop. Brunoksa wywal na śmieci bo malowanie nim, to tak jak byś pomazal wodą z gow.nem
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2016-08-15 17:14
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
HHmm jestem otwarty na każdą sugestie i porady być morze się popsuła formuła lub stosowałeś z menzurki zakupionej w markecie bynajmniej ten preparat z półtora roku zastosowałem na zadaszeniu budynku bez malowań i byłem przed chwilą sprawdzić czy coś się dzieje i szczerze mówiąc cisza jak było takie szkliwo tak jest z tym że w tym preparacie trzeba pamiętać by odlewać w osobny pojemnik odpowiednią ilość płynu do zastosowania bo po kontakcie z korozją to jest jedno razowego użytku co nie wykorzystane to do kosza . Aczkolwiek nazwa AAP r- stop spisany będę testował na tej samej zasadzie jak epoxy brunox .DZIĘKI ZA SUGESTIE
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2016-08-15 17:14
Re: Progi - warsztat, metoda naprawy
Faktycznie źle to wygląda co prawda nie oglądałem takich filmów jedynie z własnego doświadczenia i nie narzekam // później zrobię foto elementu z zadaszenia i spróbuje to poskrobać po za ty z 5 lat temu u mojej pierwszej probki stosowałem to na słupku podszybia i by najmniej przez nie widzę żadnych zmian ale ho...a wie co dzieje się pod spodem
-
- Posty: 42
- Rejestracja: 2016-08-15 17:14