Zmiana foteli!
Zmiana foteli!
Siemanko! Mam mały dylemat związany ze zmianą fotela kierowcy w mojej dwójeczce!!! Chcę wymienić na fotel ze sterowaniem elektrycznym pochodzący z wersji 2.5 GT, ale mam inną końcówkę przewodu elektrycznego wychodzącą z podłogi. Stary fotel nie miał tych bajerów, a przewód służył tylko do podświetlenia pasów bezpieczeństwa.
Z przerobieniem końcówki nie ma żadnego problemu, ale co ze sterowaniem Nowy fotel ma zabudowany pod sobą cały osprzęt czyli prowadnice, silniczki, przewody elektryczne więc:
-po 1 primo czy jest możliwe takie przełożenie żeby wszystko chodziło jak ta lala?,
- po 2 primo co mam zrobić żeby czegoś nie spierniczyć?
Proszę więc o opinie na ten temat i wskazówki !!!
Z przerobieniem końcówki nie ma żadnego problemu, ale co ze sterowaniem Nowy fotel ma zabudowany pod sobą cały osprzęt czyli prowadnice, silniczki, przewody elektryczne więc:
-po 1 primo czy jest możliwe takie przełożenie żeby wszystko chodziło jak ta lala?,
- po 2 primo co mam zrobić żeby czegoś nie spierniczyć?
Proszę więc o opinie na ten temat i wskazówki !!!
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Dzisiaj na spokojnie przestudiuję serwisówkę, a właściwie schematy elektryczne, z tym że liczyłem Pany na jakieś rady praktyczne w tej materii. Andrzej, jeszcze nie wziąłem się do roboty żeby czegoś nie spartaczyć i wiadomo idą święta więc totalny brak czasu... Liczę na waszą pomoc A przy okazji to jak to wygląda w Waszych autkach? Czy jesteście zwolennikami pewnych modyfikacji czy lepiej pozostawiacie probki w takiej postaci w jakiej opuścił taśmę produkcyjną Choć osobiście uważam, że z biegiem czasu jest to niezmiernie trudne.
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Jak najbardziej modyfikacje z sensem, a tą można zaliczyć do sensownych.Greg pisze:Czy jesteście zwolennikami pewnych modyfikacji czy lepiej pozostawiacie probki w takiej postaci w jakiej opuścił taśmę produkcyjną Choć osobiście uważam, że z biegiem czasu jest to niezmiernie trudne.
To jak już będziesz wyminiał fotele na elektryke to zrób je sobie podgrzewane.
Jedna mata grzewcza kosztuje ok 40zł. więc warto pomyśleć
Z tego co pamiętam (robiłem dokładnie to co Ty - zmiana foteli na el) to kostka była już gotowa - tylko podłaczyć. Ale ja mam 2,5 '93 a u ciebie może być inaczej.
Co do elektryki wsio jest ok. Nic nie trzeba przerabiać ani kombinować. Solniczki zasilone są 12V. Kostka od fotela ma 4 styki - 12V do silniczkówm 12V do pompki, masa, sygnał zapiętego pasa. Te 12V co idzie do silniczków powinno być dość drube i powinno iść pod maskę do skrzynki bezpiecznikowej do bezpiecznika POWER SEAT. Ot i cała machlojka.
Co do elektryki wsio jest ok. Nic nie trzeba przerabiać ani kombinować. Solniczki zasilone są 12V. Kostka od fotela ma 4 styki - 12V do silniczkówm 12V do pompki, masa, sygnał zapiętego pasa. Te 12V co idzie do silniczków powinno być dość drube i powinno iść pod maskę do skrzynki bezpiecznikowej do bezpiecznika POWER SEAT. Ot i cała machlojka.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
... i o to mi Pany chodziło; właśnie o takie praktyczne wskazówki, bo na pierwszy rzut oka wszystko niby wyląda ok, a jak przychodzi co do czego i zaczynamy robić to się coś kopci, przepala, piszczy etc., etc
Dobrze, że się wstrzymałem. Jak mówi poeta jak masz coś zrobić to zrób to dobrze
Przełożyłem z kolesiem całe wnętrze, włącznie z kokpitem bo stare to niestety lata świetności miało już za sobą i został tylko problem z fotelem kierowcy. Ale za to ostateczny efekt będzie MIOOODZIO!!!
Mówiąc szczerze to osobiście jestem zwolennikiem wielu modyfikacji i technicznych i estetycznych tylko bez zbytniej ingerencji w tą piękną linię nadwozia, którą prezentują nasze bolidy.
Dobrze, że się wstrzymałem. Jak mówi poeta jak masz coś zrobić to zrób to dobrze
Przełożyłem z kolesiem całe wnętrze, włącznie z kokpitem bo stare to niestety lata świetności miało już za sobą i został tylko problem z fotelem kierowcy. Ale za to ostateczny efekt będzie MIOOODZIO!!!
Mówiąc szczerze to osobiście jestem zwolennikiem wielu modyfikacji i technicznych i estetycznych tylko bez zbytniej ingerencji w tą piękną linię nadwozia, którą prezentują nasze bolidy.
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
- S.H.A.R.K
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-05-06 16:43
- Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
- Galeria: viewtopic.php?t=12737
- Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)
- DanielPGT
- Posty: 171
- Rejestracja: 2014-02-23 12:38
- Samochód: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USA '95r.
- Galeria: viewtopic.php?t=21933
- Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)
Re: Zmiana foteli!
Potrzebna pomoc
Kto z was ma u siebie fotel kierowcy z pełną elektryką?
Za cholerę nie wiem jak go podłączyć. Wcześniej miałem zwykły fotel z samym pompowaniem i mam tylko jedną kostkę z 3 kablami. W elektryku jest kostka z 4 kablami plus druga kostka z 2 kablami
Kto z was ma u siebie fotel kierowcy z pełną elektryką?
Za cholerę nie wiem jak go podłączyć. Wcześniej miałem zwykły fotel z samym pompowaniem i mam tylko jedną kostkę z 3 kablami. W elektryku jest kostka z 4 kablami plus druga kostka z 2 kablami
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 KL-ZE
Re: Zmiana foteli!
Panowie podłączam się pod pytanie Daniela kupiłem Probka tego czerwonego 2.5 V6 z 96r. od Lucasa i dostałem wnętrze w beżowym kolorze fotel jest elektryczny ale oryginalnie welur i sama pompka kostka z podłogi idzie 4 pinowa ale z 3 kablami i teraz pytanie w 4 slot podać jakiś kabel żeby fotel miał wszystkie 4 czy coś jeszcze muszę dołożyć do tej 2 pinowej wtyczki z fotela bo w fotelu jest wtyczka 4 pinowa z 4 kablami i wtyczka dwupinowa z 2 kablami. Jak to zrobić żeby zabanglało? Z góry dzięki za informacje. Pozdrawiam.
Był Probe 2.0 95r.
Był Probe 2.0 96r.
Jest Probe 2.5 V6 96r.
Był Probe 2.0 96r.
Jest Probe 2.5 V6 96r.