GAz

Gość

GAz

Post autor: Gość »

Witam od pewnego czsu szykuje się do zakupu Forda Probe 2.2GT. chciałbym się dowiedzieć jak to autko reaguje na gaz.Jekie jest spalanie itp.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Opcja "szukaj" na pewno Ci pomoże. :wink:

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=spalanie

Spalanie w zależności od instalacji.

Pozdrawiam!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Jookerr
Posty: 111
Rejestracja: 2004-10-23 20:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jookerr »

Witam.
Wiem ze moge wywolac dosyc kontrowersyjna dyskusje, ale ja nigdy nie lubilem, nie lubie i pewnie nie polubie gazu. Wedlug mnie to niszczy silnik, poza tym koszt instalacji zwroci sie za dlugi okres czasu. Moja jedyneczka 2,2 Turbo pali w miescie okolo 10L/100km, ale sa jedyneczki ktore pala mniej tak jak sqad'a (8,5/9L /100km - z tego co wiem). Koszt instalacji przy turbinie jest sporo wyzszy, wiec nie wiem czy sie oplaca.
Mam nadzieje ze nikogo nie obraze tym postem, tak poprostu mysle. :)
Byl PROBE 2,2 TURBO 1991
Byl PROBE 2,2 TURBO 1990 ;)
Gość

Post autor: Gość »

Jeśli już musisz gaz zakładać to tylko sekwencja, czyli 700-1000 zł od cylindra, jeśli chodzi o koszta to najlepiej brać ją w raty. Jeżdżąc na gazie instalacja jak by sama na siebie zarabia. Jeśli chodzi o zwrócenie kosztów to jest to jakieś 20tyś i masz sekwencje. Nie wież tylko w jedno, nie ma instalacji na które byś nie miła spadku mocy, no nie ma, jeździłem już paroma sekwencjami no i jest to odczuwalne nawet jako pasażer.

Co do instalacji zwykłej do 2.2GT to nawet się nie przymierzaj to jest turbina, jestem ciekaw co pierwsze ci szlak trafi.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Ja mam sekwencję i nie widzę prawie żadnej różnicy (kwestia regulacji), poza tym, że powyżej 190km/h sam przełącza na benzynę jak mu przycisnę.

Co do zwrotu za gaz to powiem szczerze od czasu zamontowania w sierpniu do dziś zrobiłem 18tys.km więc zwróciła mi się po 7 miesiącach.
(Jeżeli płacisz mniej za każdy przejechany km to więcej jeździsz)
A spalanie jest prawie bez różnicy.

Pozdrawiam :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
FlasH
Posty: 133
Rejestracja: 2004-06-20 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Gajec
Kontakt:

Post autor: FlasH »

Andrzej pisze:Co do zwrotu za gaz to powiem szczerze od czasu zamontowania w sierpniu do dziś zrobiłem 18tys.km więc zwróciła mi się po 7 miesiącach.
(Jeżeli płacisz mniej za każdy przejechany km to więcej jeździsz)
A spalanie jest prawie bez różnicy.

Pozdrawiam :wink:
Eeee... to niezle krecisz... ja zrobilem 13 tysiecy od czerwca.
A co do gazu - ja mam zwykły i też może być... a w trasie pali mi teraz nawet poniżej 10 litrów.... co mnie maxymalnie zaskoczyło....
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

RE PS: jeśli masz elektryczna regulację zawieszenia to nie pasują... :D


ja robię średnio 1000km tygodniowo na LPG i jest git. Owszem autko ma już 260 000 przebiegu i kilka rzeczy wymaga wymiany ale jeśli chodzi o spalanie i osiągi na LPG to ja nie narzekam jakoś specjalnie.

Nie wiem co kolega ma na myśli że LPG zwraca się po długim okresie ale może wpłynę trochę na wyobraźnie:

Policzyłem sobie rok jazdy moim autem, okazało się że podczas badanego okresu (roku) spaliłem LPG za ..... 8500 pln. gdybym nie miał LPG musiałbym zapłacić za ten sam przejechany dystans prawie 23 000pln.
Wiecie co? pieprzenie koledzy.... możecie nie lubić LPG, uważać że wpływa na rozwalanie silnika, dziury ozonowej, niż demograficzny pingwinów i deszcze meteorytów w kosmosie ale jak sobie patrze na te liczby to mam z czego remontować ten rozwalony silnik, mam z czego płacić za tę dziurę ozonową i mam z czego dotować akcje rozpłodowe populacji pingwinków tak-tak'ów...
A w skrócie najzwyczajniej stać mnie na fajniejsze wycieczki urlopowe. finito.

z dobrą sekwencyjną instalacją zawsze mogę sobie kliknąć klawisz i przejść na paliwo, wtedy nie ma już złudzeń i auto jedzie tak jak normalnie by jechało.
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Cynki chyba się nieźle nudziłeś w weekend :?: :D Ja poproszę o wyliczenie szczegółowe gazu, bo chyba Cię poniosło letko :D . Gaz = 8.500, etylina = 23.000. Proszę o wyjaśnienia 8) .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”