od ilu obrotów pompuje turbina ????
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
od ilu obrotów pompuje turbina ????
Mam drugie pytanie od ilu obrotów pompuje w waszych furkach turbina ?? Bo u mnie gdzieś około 6 tyś dopiero pokazuje około 4 pis czy cos takiego. czego to może być przyczyna ????
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Sprawdź czy ktoś nie kombinował przy próbie zwiększenia wydajności turbinki i nie skopał czegoś.
Dokładny opis najdziesz na http://www.performanceprobe.pl/
Dokładny opis najdziesz na http://www.performanceprobe.pl/
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
chyba cosik nie tak z ze wskaznikiem...lisiuGT pisze:u mnie turbina daje od 2tys i wskazówka idzie aż na czerwone pole!!! ponoć nie w każdym "szerszeniu" tak jest!!!
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
http://www.motonet.pl
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Dokładnie to nie wiem w ile on się machnie do setki ale jak nim leciałem to zbiera się nieźle chociaż może być wina też czujnika bo wskazuje mi że turbina pompuje dopiero od tak 5-6 tysięcy i to też nie za dobrze w granicach 5-6 pis. Przewody sprawdzałem i nie słychać ani nie czuć jakich kolwiek nieszczelności ale najgorsze jest to że jak jechałem z kumplem bryko co ma turbine to słychać ją nawet z kokpitu a u mnie to nie słychać jej nawet przy otwartej masce i nasłuchując przy różnych obrotach. Czytałem na www.fordprobe.pl że przerabia się coś w przewodzi może poprzedni właściciel tam grzebał i może przez to ale ja tego jeszcze nie ruszałem. A poza tym to może ona jest po prostu zużyta ?? Istnieje taka możliwość ????
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Turbine mam od 2000 na 8psi, przy 3 tyś mam na 12, no i tak usilnie wkręca się ciupke powyżej. Ale mam odetkany wydech i dolot.
Co może być przyczyną?? Po może być skopany czujnik, powyżej 5,5tyś turbo się raczej cofa a nie rozkręca. Sprawdź dolot bo to jest bardzo ważne, kolanko przy przepustnicy i wszystkie cybanty począwszy od filtra powietrza a kończąc na przepustnicy.
Co do słyszalności jeśli seryjne turbo świszczy to rychły jest koniec. Turbiny słychać w diselach, w benzynach z reguły są bardzo ciche nawet te sportowe no chyba że ktoś ma stoże, bov, ect. ale samo turbo nie świszczy. Do tego niech ktoś jedzie za tobą i Ci powie czy nie pufasz olejem. No i sprawdź się z samochodem który ma podobne przyspieszenie, no chyba że masz g-tech'a do dyspozycji.
Sprawdź stan oleju, no i czy nie masz przypadkiem jakiejś siatki po zakupach w filtrze powietrza, bo i takie przypadki się zdarzały.
Możesz też zdjąć cybant który na turbinie siedzi i ściągnąć tą rurke gumową. Zobacz w jakim stanie masz łopatki, oraz poruszaj nią góra dół (za wał turbo) nie może być milimetra luzu. Musi chodzić bardzo lekko i kręcić się bez oporów.
Zo do zwężki to jeśli kabelek przy zwężce był kombinowany ( zleciał był dziurawy) to był by niesamowity świst i samochód w ogóle by nie jechał.
Co może być przyczyną?? Po może być skopany czujnik, powyżej 5,5tyś turbo się raczej cofa a nie rozkręca. Sprawdź dolot bo to jest bardzo ważne, kolanko przy przepustnicy i wszystkie cybanty począwszy od filtra powietrza a kończąc na przepustnicy.
Co do słyszalności jeśli seryjne turbo świszczy to rychły jest koniec. Turbiny słychać w diselach, w benzynach z reguły są bardzo ciche nawet te sportowe no chyba że ktoś ma stoże, bov, ect. ale samo turbo nie świszczy. Do tego niech ktoś jedzie za tobą i Ci powie czy nie pufasz olejem. No i sprawdź się z samochodem który ma podobne przyspieszenie, no chyba że masz g-tech'a do dyspozycji.
Sprawdź stan oleju, no i czy nie masz przypadkiem jakiejś siatki po zakupach w filtrze powietrza, bo i takie przypadki się zdarzały.
Możesz też zdjąć cybant który na turbinie siedzi i ściągnąć tą rurke gumową. Zobacz w jakim stanie masz łopatki, oraz poruszaj nią góra dół (za wał turbo) nie może być milimetra luzu. Musi chodzić bardzo lekko i kręcić się bez oporów.
Zo do zwężki to jeśli kabelek przy zwężce był kombinowany ( zleciał był dziurawy) to był by niesamowity świst i samochód w ogóle by nie jechał.
- raven
- Posty: 643
- Rejestracja: 2004-11-12 10:22
- Galeria: viewtopic.php?t=5775
- Lokalizacja: Okonek
Winger chłopak zawału dostanie zaraz
trzeba było stopniowo.. najpierw co to turbinka....
potem gdzie jest.... a dopiero na koniec ze moze jej tam nie byc wcale
dżizys ja bym sie pochlastał chyba jakbym myslal ze mam a bym nie mial.
pozdro.
trzeba było stopniowo.. najpierw co to turbinka....
potem gdzie jest.... a dopiero na koniec ze moze jej tam nie byc wcale
dżizys ja bym sie pochlastał chyba jakbym myslal ze mam a bym nie mial.
pozdro.
| 2.2 GT 92 | czerwony | AC- dyskretny chłód | VDO|
RAVEN
RAVEN
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Dzięki za doradę Sqad. A co do twojej wypowiedzi wingerman to ja dobrze wiem jak wygląda turbina i gdzie się znajduje co do twoich wskazówek Sqad to sprawdziłem filter powietrza no nie powiem był zawalony ale przeczyściłem sprężarką no i jest dobrze ale przewodów od turbo jeszcze nie zdejmowałem boje się że zobaczę morze oleju i wtedy to nie ma ratunku regeneracja. Ale zaraz pójdę i sprawdzę.
Andrzej masz racje filtrów zwykłych się nie czyści. Bogdan mykaj szybko do sklepu po nowy filtr, cena ok 40zł.
Sprawdź jeszcze ten wężyk przy turbinie który odpowiada za ciśnienie doładowania. Zobacz czy jest cały i czy tam w środku jest tulejka.
Ostatnia sprawa może ktoś po porostu grzebał przy wskaźnikach i jest źle wskazówka wyskalowana. Sprawdź samochód G-tech'em albo na hamowni, najprostrze badanie kosztuje 50zł w góre.
Sprawdź jeszcze ten wężyk przy turbinie który odpowiada za ciśnienie doładowania. Zobacz czy jest cały i czy tam w środku jest tulejka.
Ostatnia sprawa może ktoś po porostu grzebał przy wskaźnikach i jest źle wskazówka wyskalowana. Sprawdź samochód G-tech'em albo na hamowni, najprostrze badanie kosztuje 50zł w góre.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Wiecie co dzisiaj zrobiłem mu mały mój test od zera do 100 to w granicach 8-9 sekund a dostaje potwornego kopa tak przy 2,5 tysiąca obrotów ale mój wskaźnik od doładowania ani drgnie w samochodzie ani drgnie. Myśle więc że to jest cos ze wskaźnikiem bo obejrzałem przewody od doładowania i nic nie zaopserwowałem ale co teraz jak to wskaźnik poszedł to co robić dajcie jakieś skazówki. A filter to kupie dopiero przy wymianie oleju !!!
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Sory że wracam do tego ale mam problem który mi jeszcze nie zginął !!! A mianowicie wskazówka od turbo w samochodzie mi nie działa ale nie wiem czy to jest akurat tego wina !!! Przy zapalaniu to mi się unosi tak na 2-3 PSI a później ani drgnie czego tak może być przyczyna proszę o pomoc abym znów nie musiał wszystkiego rozbierać tak jak to było z lampami !!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Bogdan, przyjedź na zlot...
to świetne miejsce i czas na wiele godzin dyskusji przy browarku i na pewno będziesz miał okazję zobaczyć jak kto sobie radzi z tym co pod maską, jakie są doświadczenia innych itp..
nie chce mi się teraz zastanawiać siię co to jest ale na takim zlocie to możnaby po prostu podmienić kawałek jakiejś elektryki i od razu sprawdzić czy to jest to.
serioserio....
to świetne miejsce i czas na wiele godzin dyskusji przy browarku i na pewno będziesz miał okazję zobaczyć jak kto sobie radzi z tym co pod maską, jakie są doświadczenia innych itp..
nie chce mi się teraz zastanawiać siię co to jest ale na takim zlocie to możnaby po prostu podmienić kawałek jakiejś elektryki i od razu sprawdzić czy to jest to.
serioserio....
- OLEY
- Klubowicz
- Posty: 12763
- Rejestracja: 2004-10-07 22:17
- Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
- Lokalizacja: Szczecin
A nie odpalasz go przypadkiem na gazie do dechy?Gdy odpali ,wskakuje na obroty kosmiczne,no i wskazówka się podnosi? I drugie pytanko - nie masz jakichś kombinowanych białych zegarów?Bogdan9999 pisze:Przy zapalaniu to mi się unosi tak na 2-3 PSI
O! i to jest rozwiązanie.Cynki pisze:Bogdan, przyjedź na zlot...
to świetne miejsce i czas na wiele godzin dyskusji przy browarku i na pewno będziesz miał okazję zobaczyć jak kto sobie radzi z tym co pod maską, jakie są doświadczenia innych itp..
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Po pierwsze to nie odpalam go z gazem. A co do wskazówki to wskazówka się unosi na 2-3 PSI jak jest w trakcie kręcenia na rozruszniku a jak zaskoczy to spada do zera i się już nie unosi jak by umarła. Po drugie nie mam kombinowanych białych zegarów. Po trzecie co do zlotu to nie obiecuje ale w lato czemu nie !!!! Kwestia do przedyskutowania i zastanowienia !!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa