Probek '94 2.5 V6 + Lovato Super

Awatar użytkownika
eprobe
Posty: 16
Rejestracja: 2005-08-03 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Probek '94 2.5 V6 + Lovato Super

Post autor: eprobe »

Witam, zalozylem woczoraj, pierwsze wrazenie bardzo dobre, ale doszukalem sie nastepujacych rzeczy w nastepnej kolejnosci do ustawiania, instalacja nie byla jeszcze regulowana od wczoraj...

- słabe obroty, dużo poniżej standardu podczas hamowania
- gdy auto stoi na światłach ma niestabilne obroty, czasem czuje się drganie auta, co nie było zauważalne na benz.
- wydaje mi się, że próg przełączenia na automat jest zbyt niski, silnik zimny spokojnie przebija mi 1500obr podczas zapalania no i wszystko mi gaśnie, musze zapalać na benzynie manualnie, lub z wciśnietym pedałem gazu.
- przy skrecaniu w lewo zgasł mi silni, sytuacja bardzo groźna - blokada kierownicy, brak wspomagania
- zauważam, że podczas hamowania i skrecania w lewo obroty drastycznie spadają!!!
- podczas silnego manewru w lewo gasnie silnik i zapala sie kontrolka check engine, manewr potrafie powtorzyc na zamowienie.
- przy ok 3200obr na 5 biegu zapala sie kontrolka check engine, ale nic wiekszego sie oprocz tego nie dzieje, mozna ja wylaczyc, przelaczajac sie ponownie na benzyne i spowrotem.

Zdarzenia nie przeszkadzaja w codziennej jezdzie, jednakze jade to niedlugo przeregulowac...

Najbardziej dziwi mnie na maksa efekt gasniecia auta po ostrym skrecie w lewo, ciekawe ze w lewo... bo w prawo wszystko chodzi cycus...

Ogolnie jestem bardzo zadowolony!

Pozdrawiam
eProbe
'94 2.5 V6 LPG (Lovato Super)
Gość

Post autor: Gość »

To, ze zapala Ci sie Check Engine jest spowodowane, nieodpowiednim skladem mieszanki (jest czasem zbyt bogata, lub zbyt uboga - najgorsze jest to drugie gdyz moze doprowadzic do b. szybkiego zuzycia silnika krotko mowiac). Natomiast przygasanie, spadki obrotow przy hamowaniu, a nawet gasniecie maja przyczyne w nie prawidlowym ulozeniu parownika (ew. membrany juz trzeba by w nim wymienic, bo rozumiem ze nie jest to nowa instalacja).
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

To, że Ci gaśnie przy skręcie w lewo to pewnie wina reduktora. Zmiana ustawienia i regulacja powinna pomóc. W przełączniku benzyna/gaz powinien być rezystor nastawny i nim reguluje się moment przełączenia z benzyny na gaz.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Takie rzeczy mają miejsce w przypadku instalacji na mieszalniku. Pisałem już o dziwnych reakcjach auta na przeciążenia (skręty i hamowanie). A nie gaśnie ci przy jeździe na jałowym powyżej powiedzmy 110 km/h?
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
eprobe
Posty: 16
Rejestracja: 2005-08-03 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: eprobe »

pow 110km/h na jalowym mi nie gasnie, ale jak wciskam wiecej niz 110 tak ok 3300obr na 5 biegu to mi sie zapala check engine..., dodam ze tak samo zapala mi sie na jakimkolwiek biedu pow 3300obr...

rozumiem ze obroty mozna wyregulowac, ale ten skret w lewo to jakas chora akcja...
'94 2.5 V6 LPG (Lovato Super)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Wszystko w należytym porządku. Masz parownik ustawiony w osi auta i przy skręcie w lewo na membranę działa siła odśrodkowa w prawo - przymykająca dopływ gazu. Zauważ że przy ostrym skręcie w lewo obroty rosną...

Zostaw tak jak jest - ew. doregluj. Idzie z tym żyć (już 2 latka) a kombinowanie z umiejscowieniem parownika dadzą Ci kolejne dziwne efekty których się nie wyzbędziesz w aucie o niezłym kopycie.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”