KUSZĄCE 23KM ZA 9.99ZŁ:)))
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
KUSZĄCE 23KM ZA 9.99ZŁ:)))
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
Re: KUSZĄCE 23KM ZA 9.99ZŁ:)))
Zasadnicza - brak pożądanego efektu .laptop pisze:...jakie są tego wady prócz większego spalania???...
...................
.....The Power of Dreams.....
.....The Power of Dreams.....
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
To będzie działać, to jest ten słynny rezystor tuning, to było testowane na Probach i to działa, ale tylko na tych nie uturbionych (był kiedyś o tym temat na forum). Jeśli chcesz probować to jedź na hamownię. Zobacz ile masz teraz koni, i zobacz ile masz po włożeniu "chipa" (bo to nie chip, tylko tak się nazywa ). Bo cholera wie ile to da, a auto będzie palić więcej i nie wiem jak będzie z temperaturą silnika. Hamownia by powiedziała najwięcej, bo oprócz tego, że auto po oszukaniu kompa staje się żwawsze to nic więcej nie wiadomo.
Poza tym Robert słusznie dał linka, bo to jednak chodzi o to samo, tylko ten z allegro się nazywa "chip" i to taka różnica
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=rezystor
Pzdr.
To będzie działać, to jest ten słynny rezystor tuning, to było testowane na Probach i to działa, ale tylko na tych nie uturbionych (był kiedyś o tym temat na forum). Jeśli chcesz probować to jedź na hamownię. Zobacz ile masz teraz koni, i zobacz ile masz po włożeniu "chipa" (bo to nie chip, tylko tak się nazywa ). Bo cholera wie ile to da, a auto będzie palić więcej i nie wiem jak będzie z temperaturą silnika. Hamownia by powiedziała najwięcej, bo oprócz tego, że auto po oszukaniu kompa staje się żwawsze to nic więcej nie wiadomo.
Poza tym Robert słusznie dał linka, bo to jednak chodzi o to samo, tylko ten z allegro się nazywa "chip" i to taka różnica
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=rezystor
Pzdr.
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
-
- Posty: 1703
- Rejestracja: 2004-01-28 21:17
- Galeria: viewtopic.php?t=5520
- Lokalizacja: Warszawa
ECU myśli, że dostało TYLE SAMO POWIERZA tylko chłodniejszego...Ronin pisze:ECU "myśli",że dostało więcej CHŁODNEGO powietrza - tak na mój rozumMISIEK pisze: ECU mysli ze dostalo wiecej powietrza (chyba)
Nie, mylisz pojęcia.tofil pisze:A przypadkiem silnik nie pracuje cały czas na ssaniu?
SSanie to jest dodatkowy obieg powietrza omijający przepustnice, uruchamiany i sterowany temperaturą płynu chłodniczego, po to, by dostarczyć silnikowi większych obrotów, aby nie zgasł.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Laptop jesli silnik pomysli ze dostalo zimne powietrze a tak naprawde dostanie cieple (rzadkie) to zaleje wiecej paliwa do kazdego cylindra - czyli bedziesz mial mieszanke bogatsza
wieksze zuzycie paliwa, maly przyrost mocy, szybko zabity kat, znacznie przyspieszone zuzycie silnika.... nie baw sie w takie rzeczy lepiej
wieksze zuzycie paliwa, maly przyrost mocy, szybko zabity kat, znacznie przyspieszone zuzycie silnika.... nie baw sie w takie rzeczy lepiej
przyrost mocy na poziomi paru koników, przy zużyciu paliwa nawet do 20l/100.
Silnik się nie zużyje od tego. To czego nie przepali w cylindrze - wydmucha przez rurę. Będzie więcej sadzy w wydechu i na świecach. Smarowanie cylindrów będzie lepsze bo mikrokropelki benzyny będą osiadać na ściankach cylindra i go smarować... Temperatura spalania nie zrośnie specjalnie - może nawet spaść jeśli się przesadzi z tym potencjometrem - wtedy będzie ubytek mocy a nie wzrost...
Wg mnie gra nie warta świeczki.
Silnik się nie zużyje od tego. To czego nie przepali w cylindrze - wydmucha przez rurę. Będzie więcej sadzy w wydechu i na świecach. Smarowanie cylindrów będzie lepsze bo mikrokropelki benzyny będą osiadać na ściankach cylindra i go smarować... Temperatura spalania nie zrośnie specjalnie - może nawet spaść jeśli się przesadzi z tym potencjometrem - wtedy będzie ubytek mocy a nie wzrost...
Wg mnie gra nie warta świeczki.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
OFF:
I linki jakby nie wszystkie działały...
Coś kiepsko... Pod "F" nic nie ma, a pod "P" są tylko jakieś wywody na temat przewodów
I linki jakby nie wszystkie działały...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
No i mamy już pojutrze...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade