Witam. BAZA Ford Probe V6 (seria 168PS) - stan kiepski. Ale chcę wam przedstawić wyniki zmiezone Gtechem Pro. 0-60MPH , 1/4 mili i predkość na 1/4 mili. Testy były przeprowadzane w tych samych warunkach, na tych samych paliwach. Są to najlepsze czasy i prędkosci uzykane podczas testów ( po 3-4 próby ).
-------------------------0-60 MPH----1/4 mili-----1/4 mili speed
seriaPB98---------------8.25s--------16.39s-------89.6mph
seriaPB98+stożek------8.10s--------16.28s-------89.9mph
mixer + gaz------------10.92s-------18.12s-------79.6mph
blos+gaz+stożek------10.21s--------17.87s-------81.3mph
mixer+PB98------------8.78s--------16.75s--------88.3mph
blos+PB98+stożek-----9.03s--------17.05s--------85.6mph
Stożek jest na razie w bardzo niefortunnym miejscu.Bardzo się nagrzewa oraz jest bezposrednio za wiatrakiem od chlodnicy. Zrobie to na dniach. Ale fakt jest nie zaprzeczalny że jednak coś daje (0.15s do 100km/h oraz 0.11s na 1/4 mili ). Jak będzie dostawał zimne powietrze to polepszy osiagi jeszcze bardziej. Na gazie jeszcze nie jest duzo lepiej bo nie zmieniłem przewodów z 6 na 8 oraz mixer jest o mocy 150KW.
Ale niech mi ktos wytłumaczy jak na mixerze+PB98 może byś szybszy od Blosa+PB98 ??? Jesli się z tym nie uporam to wyrzuce blosa i zostane przy mixerze. Bazownik mówi że byc może ta przepustnica w blosie nie otwiera sie do konca. Co mam z tym zrobić?
Reasumując:
*blos poprawił osiągi na LPG (jak zmienie parownik i rurki to bedzie napewno jeszcze lepiej)
*blos spieprzył osiągi na PB98 - i co jest przyczyna?
PS. Sorki za prymitywna tabelke. ))
Blos - Mixer - LPG - PB98 - TESTY Gtechem
Blos - Mixer - LPG - PB98 - TESTY Gtechem
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi
Więc zastosuje się do twoich rad. I po swiętach zastosuje podane po nizej elementy.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75092575 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75269839
Ale powiedz gdzie stożka schowac. Jak podniose mache to jest gorący od nawiewu z chlodnicy. Nie wiem gdzie posiadacze V6 chowają stozki? Musilabym też doprowadzić zimne powietrze do niego z pod zderzaka
A jak z emisją spalin? To są wartości przy 3tys. A u ciebie blos wszedł bez wyrzucania puchy z filtrem?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75092575 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75269839
Ale powiedz gdzie stożka schowac. Jak podniose mache to jest gorący od nawiewu z chlodnicy. Nie wiem gdzie posiadacze V6 chowają stozki? Musilabym też doprowadzić zimne powietrze do niego z pod zderzaka
A jak z emisją spalin? To są wartości przy 3tys. A u ciebie blos wszedł bez wyrzucania puchy z filtrem?
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 2005-10-16 15:13
- Galeria: viewtopic.php?t=6634
Powiem wam tak że w brew pozorom duże znaczenie ma jednak ta rura między przepustnicą a przepływomierzem. Podejrzewam że jak zastosowałeś miękkie kolano między przepustnicą z BLOSEM to jest kiepskie rozwiązanie wiem co mówię bo przechodziłem to z moją instalacją i zostałem przy oryginalnym połączeniu. Myślę że blos jest ok tylko zmień gumę na oryginalne kolano bez żeberek one wprowadzają prawdopodobnie zawirowania. Ja osobiście będe zmieniał mikser o przekroju wewnętrznym 35 mm na 3x 35 mm który będzie robił mi tokarz na zamówienie