Jak w temacie głowice będą zdjęte więc trzeba je będzie planować i tu pytanko może by tak odrazu zebrać troszkę materiału więcej powiedzmy o 0,1 mm da to mjakiś efekt w postaci większej mocy ??
I jeszcze jedno moze można wyliczyć ile można bezpiecznie splanować .
Planowanie głowicy 2,5V6
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
większej mocy ci to nie da.I lepiej nie zbierać więcej materiału. Pamiętaj o tym że zmniejszy ci się odległość między zaworami a tłokami. W związku z tym trzeba uważać żeby nie przedobrzyć. warstwa wierzchnia głowica powinna zostać wyrównana a komory tłoków odpowiednio przygotowane do nowych tłoków albo nowych pierścienie w zależności od tego co wymieniasz. W końcu to V6 i raczej nie ma sensu zbytnie planowanie głowicy. Jestem przeciw.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Ja w swojej Maździe miałem planowane głowice na 0,15 i raczej żadnego efektu to nie dało. Przy aluminiowych blokach i głowicach każdorazowe rozkręcenie lub wymiana uszczelki kończy się planowaniem.
Nie zapomnij, że prawidłowo zarazem blok jak i głowice powinno się wyrównać, ponieważ metalowa uszczelka strasznie się odgniata i może puścić po montażu nowej.
Nie zapomnij, że prawidłowo zarazem blok jak i głowice powinno się wyrównać, ponieważ metalowa uszczelka strasznie się odgniata i może puścić po montażu nowej.
Ford Probe 2.0 '94r.