Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.
Jaki reduktor do DREMA XXI
Jaki reduktor do DREMA XXI
Jak w temacie, już kiedyś pisałem o moim problemie.A mianowicie podczas gwałtowniejszego przyciśnięcia na pedał gazu,kiedy załącza się turbo autko momentalnie przełącza się na benzynę. Gazol który mi zakładał sekwencję rozkłada ręce,ostatnio wymieniał mi reduktor i wsadził do sześciocylindrowego silnika(tak twierdzi i że niby do 200 koni) ale efekt jest nijaki czyli jak było tak jest. stąd moje pytanie może jest jakieś konkretne oznaczenie reduktora lub jakaś konkretna nazwa . Może gdybym mu powiedział że taki a taki ma być to by wkońcu zadziałał prawidłowo ,proszę o pomoc.
2,2GT turbo USA 91r.
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Może wtryskiwacze są za małe i dlatego nie da się go wyregulować.
Druga rzecz to może spróbuj pojechać do innego gazola na regulację.
Druga rzecz to może spróbuj pojechać do innego gazola na regulację.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
To może być dobry trop. Bo jeśli reszta jest ok to tylko regulacja.zenith839 pisze:a może wielozawór w butli szwankuje?
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- ZENiTH
- Posty: 1356
- Rejestracja: 2005-10-17 17:59
- Galeria: viewtopic.php?t=6493
- Lokalizacja: Kraków
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
moim zdaniem w pewnych okolicznościach możesz mieć takie kłopoty.
jeśli masz tłumik przelotowy, stożek i podkręconą turbinę to się nie dziw.
tak będzie.
i po przemyśleniach zastanawiam się czy nie poprawiłoby się to po dołożeniu drugiego parownika tak aby dwa sterowały dopływem gazu do stryskiwaczy.
- często u mnie pojawiał się taki efekt jak miałem zapchany nieco filterek fazy lotnej (około 25pln starczał mi na jakieś 8-10 tysiecy)
- poobserwujcie temperaturę parownika itp, może obieg za słabo ogrzewa i coś się z tego powodu dzieje.
podsumowanie: Trafiłeś na średniego i średnio doświadczonego kolesia bo moim zdaniem jeśli silniki sporo większej mocy dają sobie radę z pojedyńczym poprowadzeniem zbiornik-parownik to zmiana rurek na większe jestśrednio trafiona, jeśli masz dysze 3mm to powinno być ok.
parownik do 200km tez powinien wyrabiać.
Gostek ma kłopot dlatego że pojawia sie ciśnienie w kolektorze zamiast podciśnienia i wtryski nie mają tyle siły żeby wepchnąć dawkę lpg.
miałem podobnie kiedy tłumik był przelotowy, turbina kręciła do czerwonego pola i deptałem przy wyprzedzaniu; zmieniał na paliwo a potem wracał na lpg, często z szarpnięciem gdy z butli już ubyło sporo gazu.
jeśli masz tłumik przelotowy, stożek i podkręconą turbinę to się nie dziw.
tak będzie.
i po przemyśleniach zastanawiam się czy nie poprawiłoby się to po dołożeniu drugiego parownika tak aby dwa sterowały dopływem gazu do stryskiwaczy.
- często u mnie pojawiał się taki efekt jak miałem zapchany nieco filterek fazy lotnej (około 25pln starczał mi na jakieś 8-10 tysiecy)
- poobserwujcie temperaturę parownika itp, może obieg za słabo ogrzewa i coś się z tego powodu dzieje.
podsumowanie: Trafiłeś na średniego i średnio doświadczonego kolesia bo moim zdaniem jeśli silniki sporo większej mocy dają sobie radę z pojedyńczym poprowadzeniem zbiornik-parownik to zmiana rurek na większe jestśrednio trafiona, jeśli masz dysze 3mm to powinno być ok.
parownik do 200km tez powinien wyrabiać.
Gostek ma kłopot dlatego że pojawia sie ciśnienie w kolektorze zamiast podciśnienia i wtryski nie mają tyle siły żeby wepchnąć dawkę lpg.
miałem podobnie kiedy tłumik był przelotowy, turbina kręciła do czerwonego pola i deptałem przy wyprzedzaniu; zmieniał na paliwo a potem wracał na lpg, często z szarpnięciem gdy z butli już ubyło sporo gazu.