Uwaga. Informuję, że z dniem 09.08.2024 Stowarzyszenie Ford Probe Klub Polska zostało zamknięte i przekształciło się w Ford Probe Klub Polska. W działaniu forum nic się nie zmieni.

Jaki reduktor do DREMA XXI

Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Jaki reduktor do DREMA XXI

Post autor: Kay »

Jak w temacie, już kiedyś pisałem o moim problemie.A mianowicie podczas gwałtowniejszego przyciśnięcia na pedał gazu,kiedy załącza się turbo autko momentalnie przełącza się na benzynę. Gazol który mi zakładał sekwencję rozkłada ręce,ostatnio wymieniał mi reduktor i wsadził do sześciocylindrowego silnika(tak twierdzi i że niby do 200 koni) ale efekt jest nijaki czyli jak było tak jest. stąd moje pytanie może jest jakieś konkretne oznaczenie reduktora lub jakaś konkretna nazwa . Może gdybym mu powiedział że taki a taki ma być to by wkońcu zadziałał prawidłowo ,proszę o pomoc. :oops: :cry:
2,2GT turbo USA 91r.
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Może wtryskiwacze są za małe i dlatego nie da się go wyregulować.

Druga rzecz to może spróbuj pojechać do innego gazola na regulację.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Kay »

wtryski są wystarczająco duże , a sam gazol mówi że jest zadurzy spadek ciśnienia na reduktorze.i już nawet przerobił przewody doprowadzające gaz ze zbiornika z 6mm na 8mm.
2,2GT turbo USA 91r.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

a może wielozawór w butli szwankuje?
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

zenith839 pisze:a może wielozawór w butli szwankuje?
To może być dobry trop. Bo jeśli reszta jest ok to tylko regulacja. :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Kay
Posty: 91
Rejestracja: 2004-08-13 09:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Kay »

podpowiem mu z tym wielozaworem,ale czy są jakieś oznaczenia na reduktorach?
2,2GT turbo USA 91r.
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

Są oznaczenia ale zazwyczaj dotyczą one numerów homologacji oraz patentów. Szczegółowe informacje dotyczące przepustowości oraz ciśnienia znajdują się w dokumentacji dołaczonej do reduktora
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

moim zdaniem w pewnych okolicznościach możesz mieć takie kłopoty.

jeśli masz tłumik przelotowy, stożek i podkręconą turbinę to się nie dziw. :)
tak będzie. :)


i po przemyśleniach zastanawiam się czy nie poprawiłoby się to po dołożeniu drugiego parownika tak aby dwa sterowały dopływem gazu do stryskiwaczy.

- często u mnie pojawiał się taki efekt jak miałem zapchany nieco filterek fazy lotnej (około 25pln starczał mi na jakieś 8-10 tysiecy)

- poobserwujcie temperaturę parownika itp, może obieg za słabo ogrzewa i coś się z tego powodu dzieje.

podsumowanie: Trafiłeś na średniego i średnio doświadczonego kolesia bo moim zdaniem jeśli silniki sporo większej mocy dają sobie radę z pojedyńczym poprowadzeniem zbiornik-parownik to zmiana rurek na większe jestśrednio trafiona, jeśli masz dysze 3mm to powinno być ok.
parownik do 200km tez powinien wyrabiać.
Gostek ma kłopot dlatego że pojawia sie ciśnienie w kolektorze zamiast podciśnienia i wtryski nie mają tyle siły żeby wepchnąć dawkę lpg.
miałem podobnie kiedy tłumik był przelotowy, turbina kręciła do czerwonego pola i deptałem przy wyprzedzaniu; zmieniał na paliwo a potem wracał na lpg, często z szarpnięciem gdy z butli już ubyło sporo gazu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”