Strona 5 z 30
Re: S.H.A.R.K
: 2011-04-12 12:56
autor: basco1984
Kocureq pisze:kabel w bagazniku tez?
gturbo twierdzil ze mial seryjnego suba.
Ja nie twierdze że nie miał.
Kabel zakończony białą wtyczką pod prawym boczkiem bagażnika znajdziesz w każdym probku (może bezpieczniej będzie napisać w większości

)
Re: S.H.A.R.K
: 2011-04-12 18:46
autor: S.H.A.R.K
Kocureq, a może po prostu GTurbo go sobie dołożył tak samo jak ja... bo widziałem na prawdę dużo aut od 95r w górę, między innymi wypuszczanych na Kanadę i w żadnym nie widziałem aby znajdował się sub... w dodatku nigdzie na necie nie ma informacji o tym aby były wrzucane do wersji po lifcie (bynajmniej ja nic na ten temat nigdy nie znalazłem)
Jeśli miałeś suba to powinien zostać po nim mały otwór w boczku....
Re: S.H.A.R.K
: 2011-04-13 00:02
autor: Kocureq
Nie miałem suba, gturbo mówił że miał seryjnego po czym go wywalił i wstawił sobie mocniejszego, swojego.
Jaki otwór?
Re: S.H.A.R.K
: 2011-04-13 17:42
autor: Robert
Sub był
w opcji w każdym roczniku (choć nie w każdej wersji wyposażenia, tak jak nie wszystkie "premium audio" go miały).
http://www.performanceprobe.com/info/pep.php
Re: S.H.A.R.K
: 2011-04-13 22:34
autor: S.H.A.R.K
i się wszystko wyjaśniło

Re: S.H.A.R.K
: 2011-04-17 17:45
autor: 2Ya
basco1984 pisze:
Wtyczkę pod sub znajdziesz nawet w wersjach EURO pomimo że nigdy nie były wyposażone w fabryczny subwoofer

Tylko w roczniku 93 jest ta wtyczka i wtyczka pod wzmak do suba

I tylko z tego względu,że wtedy jeszcze nie było dedykowanych wiązek elektrycznych pod dany rynek zbytu probe.
Wersja premium nie była dostępna w probe euro,poza małymi wyjątkami w uboższej wersji na rynek uk .
Subwoofery były dostępne w tych samych kolorach w jakim było wnętrze w danym Probe,od początku do końca produkcji.
EQ występował tylko w rocznikach 93-95 .
Pzdr.
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-15 22:17
autor: S.H.A.R.K
Auto hula już na nowym motorku KL-ZE

Przekładką zajął się XXX z forum Mazdaspeed, muszę przyznać że ma spore doświadczenie jeśli chodzi o przeszczepy tych silników... - wielkie dzięki Patryk.
Co do samego silnika to zakupiony został tutaj:
http://www.jdmtigerjapanese.com/
Jest to najmocniejsza wersja, czyli prosty kolektor i wałki KL31.
Silnik jest po przebiegu 32 tys mil, pod pokrywą zaworową jest po prostu pięknie...
Wszystkie nowe części z poprzedniego silnika zostały przerzucone do nowego, czyli:
- Świece
- Przewody zapłonowe
- Kopułka i palec od aparatu zapłonowego
- Dolot
- itd
Zamiast standardowego koła zamachowego od KL-a znalazło się lżejsze koło K8 - i to też nie pierwsze lepsze, tylko długo szukałem takiego aby było po jak najmniejszym przebiegu...
Został też zamontowany cały nowy rozrząd łącznie z pompą wody i napinaczem firmy GMB, natomiast pasek oryginalny Mazdy (KL01 BANDO)
Założyłem też bandaże na kolektory firmy BILLION żeby w komorze nie było takiego żaru - co ciekawe na prawdę spełniają swoją rolę.

Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-15 22:20
autor: Kocureq
S.H.A.R.K pisze:pod pokrywą zaworową jest po prostu pięknie...

A to przypadkiem nie jest zasługa braku EGR?
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-15 22:32
autor: Prezes
Jak dla mnie jedna z najlepszych dwójek na Forum.

. Silnik faktycznie jak nówka. Tylko nie mów, że zaraz będziesz tego Probka sprzedawał

.
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-16 00:06
autor: S.H.A.R.K
Na pewno w znacznym stopniu to też zasługa braku EGRu ale nawet gołym okiem widać że silnik cały czas jeździł na pełnym syntetyku....
Po odpaleniu na zimnym chodzi tak samo cicho jak po rozgrzaniu...
Szczerze mówiąc to nie spodziewałem się że silnik będzie w tak fajnym stanie.
Na początek zalaliśmy go jakimś tanim półsyntetykiem żeby sprawdzić jak się będzie spisywał.
Pojeżdzę tak z 1000km wleję jeszcze jakąś płukankę i dopiero zaleje z powrotem syntetyk.
Na dniach wrzucę resztę zdjęć tego co było jeszcze robione..
Prezes pisze:Tylko nie mów, że zaraz będziesz tego Probka sprzedawał

.
Ten już zostaje

a na co dzień mam co innego do przemieszczania się, więc mogę sobie pozwolić na dalsze mody...

Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-16 00:07
autor: Bogdan9999
Silnik wygląda naprawdę dobrze gratuluje. Co do koła lepiej trzeba było wysłać pierwsze lepsze od K8 do otoczaka zrównał by ci je i ponownie wyważył robi świetną robotę za uczciwe pieniądze.
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-22 18:48
autor: S.H.A.R.K
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-22 23:35
autor: Bogdan9999
Karbonowa maska super sprawa. Ile waży ?
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-23 15:36
autor: S.H.A.R.K
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-23 16:50
autor: avel
S.H.A.R.K pisze:
I jeszcze coś aby pod maską było jeszcze przyjemniej
Co to gadget?
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-23 21:28
autor: S.H.A.R.K
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-24 02:01
autor: Kocureq
Daj fotki probka z przodu / boku z tą maską

Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-24 14:41
autor: S.H.A.R.K
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-24 14:53
autor: bany0072
Fakt, zamieściłem kilka:) Ale przecież jest ich więcej.
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-24 19:22
autor: S.H.A.R.K
Jak już wszystko będzie polakierowane to zabieram się za przednie światła

Czekam też na pakę z USA z felunkiem 19 cali

Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-29 15:31
autor: 2Ya
Jesteś szalony

Gratuluję samozaparcia w inwestycję ,niejako bez pokrycia

Ile dorobienie takich tablic i gdzie ?
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-29 20:44
autor: avel
Apropo tablic, nie przyjeżdżaj na nich do Torunia

. Niebiescy się czepiali i zabierali papiery (info od ludzi z klubu Hondy) Ze niby nie są dopuszczone takie rozmiary do użytkowania w Polsce. I druga sprawa u Ciebie nie ma takiej małej naklejki homologacyjnej a ona musi być.
BTW, to już nie Probe, to 100% pasji.
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-29 22:44
autor: Bogdan9999
Naklejkę da radę odkleić i przykleić na drugą

Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-29 22:50
autor: Kocureq
oj lepiej nie, jeszcze dostanie wyrok za fałszowanie dokumentów.
Re: S.H.A.R.K
: 2011-08-29 23:03
autor: Bogdan9999
No tak i zrobią z niego przestępce.