Strona 5 z 7
: 2007-08-18 19:22
autor: SaHaL
mój blow off syczy na postoju od 5tys obrotów a u was jak jest ??
: 2007-08-18 20:35
autor: Robert
U mnie syczy tylko przy zmianie biegu podczas jazdy. Nie mam pojęcia, czy syczałby na postoju - chyba dlatego, że używam Probka do jazdy, nie syczenia.

: 2007-09-18 18:59
autor: Lisiu
witam.
Zamontowałem dzisiaj nowy coolerek wraz z orurowaniem oraz oczywiście BOVa- SSQV

BOV jest zamontowany zaraz przy przepustnicy, podciśnienie podłączone a zawór nie syczy

Regulowałem go śrubką( max wkecona, max wykrecona i wiele pośrednich) i nic, jedynie stożek zaczął fajnie zaciągać powietrze ale zawór milczy
Gdzie szukać przyczyny "milczenia" BOVa
Reszta połączeń:

: 2007-09-18 20:05
autor: radek
witam
U mnie bov jest zamontowany przy turbinie widać to w mojej galerii tak zrobili to w niemczech i bardzo dobrze to działa bova słychac już od 2,5 tyś obrotów jak tylko załączy się turbina
: 2007-09-18 21:50
autor: davidlive
wyciołeś belke
A gdzie drzymek czemu onm nic jeszcze nie napisał
(drzymciu nie obraz sie oczywiscie

)
pozdro
a co do BOV'a to weż sprawdz nawet palcem (przyłóż i zobacz czy dobrze ssie

) bo może gdzies się wężyk zatkał albo coś w tym rodzaju (wiem wiem niby
błachostka ale nie raz sie juz przekonałem że takie "pierdoły " moga sporo namieszać.)
pozdro
: 2007-09-19 05:43
autor: Lisiu
podciśnienie działa jak należy...
: 2007-09-19 07:56
autor: Drzymek
Wyciąłeś belkę

: 2007-09-19 09:39
autor: davidlive
: 2007-09-19 11:13
autor: Kędziorek
Drzymek pisze:Wyciąłeś belkę

Przecież 2 raz dzika po drodze ganiać nie będzie

: 2007-09-19 12:27
autor: Kocureq
davidlive pisze:a nie mówiłem
Normalnie tutaj cię popieram
Może wszyscy zrobimy sobie klubowy projekt pt. "wycinamy przednią belkę"? Ale by sobie Drzymek postów nabił

: 2007-09-19 13:10
autor: davidlive
kocureq pisze:davidlive pisze:a nie mówiłem
Normalnie tutaj cię popieram
Może wszyscy zrobimy sobie klubowy projekt pt. "wycinamy przednią belkę"? Ale by sobie Drzymek postów nabił

postów jak postów ale chłopak by wyłysiał (ewentualnie powyrywał by sobie włosy z głowy)
jest też pozytywny aspekt tej akcji , Drzymek miałby "teoretycznie " najbezpieczniejsze autko
pozdro
: 2007-09-19 13:25
autor: Kocureq
davidlive pisze:jest też pozytywny aspekt tej akcji , Drzymek miałby "teoretycznie " najbezpieczniejsze autko
Praktycznie też, ale to dopiero po skończeniu swojego projektu tuningowego:
http://pl.youtube.com/watch?v=Dnf6ib823vM
: 2007-09-19 13:58
autor: davidlive
widzisz a jednak "przyspieszanie probków" nie stwarza wiekszego zagrożenia
pozdro
ps nie mówie o wycinaniu belki
: 2007-09-19 14:16
autor: Lisiu
ale może jednak wróćmy do merituim
Co zrobić żeby BOV zaczął syczeć

: 2007-09-20 10:30
autor: Drzymek
Lisiu pisze:
Co zrobić żeby BOV zaczął syczeć

Wstawić z powrotem belkę
A tak na serio, może masz wadliwy egzemplarz?
Może za mocną sprężynę (chociaż tam są chyba membrany)
Skontaktuj się z gościem co Ci go sprzedał i wyjaśnij sytuację. A gdzie go wpiąłeś? do węża od seryjnego zaworu?
: 2007-09-20 14:06
autor: Lisiu
Podpiąłem go pod podciśnienie od seryjnego zaworu
: 2007-09-20 15:44
autor: Drzymek
Lisiu pisze:Podpiąłem go pod podciśnienie od seryjnego zaworu
To jest nie tylko podciśnienie, ale i też ciśnienie. Jeżeli podepniesz dodatkowy wskaźnik boost pod ten przewód, to pokazuje podciśnienie i im więcej naciśniesz pedał gazu tym jest mniejsze podciśnienie, aż w końcu pojawia się ciśnienie turbodoładowania i dopiero wtedy jak odpuścisz pedał gazu, to Bov powinien zadziałać.
: 2007-09-20 16:31
autor: Lisiu
jak zdjąłem ten wężyk i dodawałem gazu na na palcu czułem tylko 'ssanie" cały czas...
: 2007-09-20 17:10
autor: Bogdan9999
Podejrzewam za mocna sprężyna jest w nim mam taki sam BOV ale nie jestem w stanie go teraz przetestować z powodu rozebranego auta

: 2007-09-20 17:32
autor: Lisiu
tylko że jak wykręce śrubę regulacyjną całkowicie to mogłem bez opory popchnąć membranę
Próbowałem tez jechać z wykręconą właśnie tą śrubą i też nie działa

: 2007-09-20 19:59
autor: Quaki
Co robic jak ci nie syczy BOV
1.sprawdz dokladnie szczelnosc tego wezyka pod ktory podpioles (chodzi o podcisnieniowy)
2. jesli wezyk jest ok i jest szczelny wykrec na max srubke (zmniejszysz napiecie sprezyny w BOV-ie ) przez co BOv powinien zasyczec przy max malym nadcisnieniu (o ile nie ma jakiejs monstrualnej sprezyny w sobie hehe)
3.jesli teraz nie zasyczal prawdopodobnie jest zaciety skontaktuj sie ze sprzedawca
Pozdrawiam
: 2007-09-20 20:13
autor: Lisiu
pk 1 i 2 sprawdziłem- nadal nie syczy
co do pk. 3 to jak wykręciłem śrubę to mogłem lekko popchnąć sobie membranę ale w czasie jazdy i tak nie zasyczał

: 2007-09-20 22:54
autor: pytlar
a nie jest przypadkiem tak ze moze on ci caly czas puszcza i nie zdazy sobie syknac?? nie oslabl ci samochod od momentu jak to zamontowales??
: 2007-09-21 07:27
autor: KALI
Lisiu nie chcę cię straszyć ale jak z podpięciem jest ok to prawdopodobnie jest walnięta membrana i dlatego się nie otwiera.Ten bov jest prosty w konstrukcji więc chyba będziesz musiał go rozebrać i sprawdzić .
: 2007-09-21 08:40
autor: Lisiu
Właśnie dzisiaj się zabiorę za rozebranie go
Kurde cieszyłem się że tanio go kupiłem a może okazać sie dupa....
