Lampy (tylne)
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
Zaczynając od początku:
Po zamontowaniu soczewek w moim przypadku chciałem aby lampy otwierały sie na wysokość 11cm i chowały sie tak jak seryjne. Aby tak działały cięgno przy max otwarciu musi być krótsze o 2,5cm a przy max zamknięciu długości seryjnego cięgna więc żadne obcinanie nie wchodzi w grę...
Zleciłem tokarzowi wykonanie takich mini tłoczków.
Lampa przy otwieraniu dochodzi do ograniczników( które trzeba było odpowiednio przerobić), tłoczek się zamyka przez co cięgno jest krótsze o te 2,5 cm. Przy zamykaniu tłoczek sie otwiera i wydłuża cięgno do długości seryjnej przez co lampa nie "zamyka się pod maskę"
Wszelkie wymiary które podałem dotyczą sie tylko mojego przypadku, każdy musi sam sobie obliczyć długość tłoczka
Po zamontowaniu soczewek w moim przypadku chciałem aby lampy otwierały sie na wysokość 11cm i chowały sie tak jak seryjne. Aby tak działały cięgno przy max otwarciu musi być krótsze o 2,5cm a przy max zamknięciu długości seryjnego cięgna więc żadne obcinanie nie wchodzi w grę...
Zleciłem tokarzowi wykonanie takich mini tłoczków.
Lampa przy otwieraniu dochodzi do ograniczników( które trzeba było odpowiednio przerobić), tłoczek się zamyka przez co cięgno jest krótsze o te 2,5 cm. Przy zamykaniu tłoczek sie otwiera i wydłuża cięgno do długości seryjnej przez co lampa nie "zamyka się pod maskę"
Wszelkie wymiary które podałem dotyczą sie tylko mojego przypadku, każdy musi sam sobie obliczyć długość tłoczka
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
Fotki ringow i lampek do jazdy dziennej w mojej galerii zapraszam
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... sc&start=0
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... sc&start=0
Witam
Zamontowałem do mojego Proba nowe swiatła, trochę kłopotów było z adaptacją całości, na tą chwilę są już dobrze ustawione fajnie świecą, według mnie przyzwoicie się prezentują, jedyny mankament, że oczy się nie zamykają teraz, ale popracuje nad tym jeszcze. Docelowo beda jeszcze ringi zamontowane ale aby to dobrze się prezentowało również w dzień to zostawie sobie je do pracy na samym końcu.
Oto zdjęcia:
Zamontowałem do mojego Proba nowe swiatła, trochę kłopotów było z adaptacją całości, na tą chwilę są już dobrze ustawione fajnie świecą, według mnie przyzwoicie się prezentują, jedyny mankament, że oczy się nie zamykają teraz, ale popracuje nad tym jeszcze. Docelowo beda jeszcze ringi zamontowane ale aby to dobrze się prezentowało również w dzień to zostawie sobie je do pracy na samym końcu.
Oto zdjęcia:
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Tak od Punciaka, gabarytowo pasują prawie idealnie, jedynie na co trzeba uważać przy zakupie aby miały halogen, bo zazwyczaj druga soczewka to atrapa, oraz na to aby nie były od wersji angielskiej bo później są jaja z ustawianiem ( co zreszta przeżyłem) ale da sie je też zaadoptować ale szkoda czasu i pracy.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- KASZCZU
- Posty: 572
- Rejestracja: 2004-12-29 16:48
- Galeria: viewtopic.php?t=12249
- Lokalizacja: Kraków
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
Świeci naprawde dobrze, w halogenach założone są specjalnie wycięte blaszki takie same jak w światłach mijania aby nie oślepiało aut jadących z naprzeciwka. Z tymi blaszkami było naprawdę zamieszania bo soczeka odbija obraz odwrotnie i zanim dopasowałem układ tych blaszek aby świeciły asymetrycznie to zabawy było co niemiara. Facet w stacji diagnostycznej juz miał mnie dość jak przyłaziłem do niego co godzinę 7 dni w tygodniu... ale stwierdził, że ustawione są OK.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- S_H_A_D_O_W
- Posty: 1448
- Rejestracja: 2007-04-19 14:55
- Galeria: viewtopic.php?t=14266
- Lokalizacja: Tarnobrzeg
Powiem tylko tyle sa zaje..... ja wlasnie pracuje nad takimi swiatelkami mam juz soczewki od punto i stelaze lamp z regulacja, i wlasnie zastanawiam sie jak to wszystko upchnac razem aby dziala do tego jeszcze elektryczna regulacja
...w niebie mnie nie chcą, a w piekle boją się, że nim zawładnę ...
Czarne 2.5V6 USA 92r
Czarne 2.5V6 USA 92r
z elektryką będzie problem, nie zmieści sie stelaż, za mało miejsca po starych światłach, ja rozwiązałem to na zasadzie starych lamp, trzy śruby na spreżynach na lampę i jest regulacja we wszystkie strony ale brak regulacji elektrycznej. Nie da się mieć wszystkiego na raz.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- pytlar
- Posty: 954
- Rejestracja: 2006-06-05 11:04
- Galeria: viewtopic.php?t=8824
- Lokalizacja: Prabuty
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
[quote="Kędziorek"
Lisiu, gdzie Ty chcesz upchnąć tą drugą soczewkę [/quote]
z moich pomiaró wynika ze po zamontowaniu 2 soczewki zostanie mi jeszcze 6mm luzu więc miejsca tam co nie miara
Lisiu, gdzie Ty chcesz upchnąć tą drugą soczewkę [/quote]
z moich pomiaró wynika ze po zamontowaniu 2 soczewki zostanie mi jeszcze 6mm luzu więc miejsca tam co nie miara
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Bez tych blaszek, świecił ten halogen jak latarnia , nie wiedząc o tym kupiłem lampy z wersji angielskiej i nie miały one tych blaszek które górna część soczewki zasłaniały, w halogenach w polsce w tych samochodach fabrycznie są takie blaszki aby swiatło padało na drogę, ja do tego zrobiłem wycięcia w ten sposób aby nie raziły mijających mnie za bardzo a i tak świecą bardzo mocno biorąc pod uwagę, że włączają się równocześnie halogeny dolne.
Chcę zrobić aby przy długich załączały się dwie soczewki a halogeny całkowicie osobno i nie załeżnie od świateł drogowych ale jest trochę z tym zabawy.
Chcę zrobić aby przy długich załączały się dwie soczewki a halogeny całkowicie osobno i nie załeżnie od świateł drogowych ale jest trochę z tym zabawy.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
A ja mam takie pytanie. Czy są wogóle soczewkowe światła długie???
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Są. Miałem w AR164 (oczywiście fabryczne).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
To mam pytanie od czego najliej zastosować długie soczewkowe światła. Mam już mijania z punto ale nie mogę znaleść nic długiego na soczewkach by weszło do probka
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Robert szukałem takich w alfie ale tam też są odłyśnikiRobert pisze:Są. Miałem w AR164 (oczywiście fabryczne).
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Sorry, masz rację - skleroza. To był taki przedmiot pożądania (bo oryginalnie miałem zwykłe), że mi się pomerdało. Na starość wszystko co wcześniejsze wydaje się lepsze, niż było. Lepsze jutro było wczoraj.
Ostatnio zmieniony 2007-07-21 19:50 przez Robert, łącznie zmieniany 1 raz.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Wybaczam ci
Ale ponawiam pytanie czy ktoś wie w jakich samochodach montowano długie światła na soczewkach?
Nie chcę montować zwykłych odbłyśników ani przerabiać halogenów.
Chociaż coraz bardziej myśle o bixenonach z przetwornicami i spryskiwaczami. Odpuszając samopoziomowanie to będzie chyba i tak mnie roboty
Ale ponawiam pytanie czy ktoś wie w jakich samochodach montowano długie światła na soczewkach?
Nie chcę montować zwykłych odbłyśników ani przerabiać halogenów.
Chociaż coraz bardziej myśle o bixenonach z przetwornicami i spryskiwaczami. Odpuszając samopoziomowanie to będzie chyba i tak mnie roboty
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie