Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.

zwężka a wzrost mocy

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

drzymciu spokojne wszystko sie zrobi , nie bój boba :D :D
A co do tych ustawień to mogą być i 2 ale jeśli 3 by były bez dodatkowych kosztów to czemu nie ???
Zawsze przy przełączaniu możecie pominąć to 2 ustawienie , czyż nie tak ???
Teraz pracuje nad jeszcze jedną rzeczą ale to sie nie umywa do tego zaworka :twisted: :twisted: :twisted:

(jak wycisnołeś 16 psi ???)
Ostatnio zmieniony 2007-03-22 12:36 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

davidlive pisze: (jak wycisnołeś 16 psi ???)
Chiptuning - nie te rezystorki z aljegro.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

to pewnie masz cła szafę turbinek , a śrubki na mocowaniach zastąpiłeś motylkami co by szybciej szło zmienianie :lol: :lol:
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

dobra David bo ja sie tak właśnie powoli przymierzam do kupna MBC a z tego co wyczytałem to przy tym Twoim patencie będzie to zbędne wiec kombinuj :lol:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4267
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Ja sie na to piszę 100% jak oczywiście będzie poprawnie działało i chciałbym mieć 3 stopniowe ustawienie np. 6 psi, 12psi, i 16psi lub nax. A zastosowanie przełącznika od zawiechy dobry pomysł :D Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Ale mbc to sam zaworek m więc i tak on musi byc silniczek bedzie służył tylko to regulacji nim , więc mbc i tak potrzebne .Sam zaworek to 70 pln http://www.allegro.pl/item177729224_man ... o_mbc.html .
Jesli dobrze kombinuje .
Na razie to tylko plany na papierze , a co do tych ustawień to myślałem żeby na soft było po prostu odłączenie turbiny m bo czasem nie jest potrzebna i mniej wtedy pali. Z reszta panowie słucham propozycji ??
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

chyba turbawki całkiem odłączyć nie idzie :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4267
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Moim zdaniem nie 6 psi to i tak mało pali jak dla was wtedy dużo pali to panowie czas na ropniaki przesiąść sie :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

Bogdan9999 pisze:Moim zdaniem nie 6 psi to i tak mało pali jak dla was wtedy dużo pali to panowie czas na ropniaki przesiąść sie :lol:

dokładnie jak już to trzeba "płakać i płacić :cry: "
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

No a właśnie jak już mówimy o dołączeniu turbinki , to przecież można by tak mbc otworzyć to przecież turbo by chyba albo wcale nie działało albo na prawde mało .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

nie po to kupowałem turbo żeby robić teraz z niego GL-a :wink: , a oszczędnośc tych 2 litrów ( 8zł. ) na 100km jest żadna, więc tu zbyt wiele nie kombinuj, tylko zrób tak żeby było:
1. prosto
2. 2 pozycje normal i max
3. TANIO!!!!
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Turbo odłączyć całkiem się nie da. MBC Można za to ustawić tak, jak byś wyjął zwężkę i jechał na "pustym" wężu. Wtedy jest najoszczędniej a i coś tam pompuje (u mnie chyba 6psi). A ustawienie max, to takie gdzie każdy by sobie indywidualnie dobierał.

I 2 ustawienia wystarczą, nawet teraz przecież nigdy nikt nie jeździ na pozycji normal, tylko soft albo sport (przynajmniej ja).
Ważne też żeby się szybko przełączało max 1sekunda.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Więc proponuje nowy temacik założyc z ankietą (ja nie bede zakładał bo zaraz robert mi usunie ).
I tam napiszecie jak to ma wygladać a nie tak robimy zamieszanie nie w tym temacie co trzeba .

Drzymek co do tego przełączenia to bedzie na pewno poniżej sek. ale musze jeszcze poczytać .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

davidlive pisze:Więc proponuje nowy temacik założyc z ankietą (ja nie bede zakładał bo zaraz robert mi usunie ).
I tam napiszecie jak to ma wygladać a nie tak robimy zamieszanie nie w tym temacie co trzeba .

Drzymek co do tego przełączenia to bedzie na pewno poniżej sek. ale musze jeszcze poczytać .
ale po co ankiete robic???
z poprzednich postów wynika że wspólnie sie zgadzamy co do ustawień.....
mają być 2 na powiedzmy 6 psi i max a co do wyświetlaczy itp. to nad tym trzeba by sie jeszcze zastanowic, dla mnie osobiści to ma być praktyczne a nie rozświetlać wnętrze, wiecj wyświetlacz mi nie potrzebny :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

to panowie zrobimy tak ja jestem w stanie z tego co sie orientuje zrobic nawet 10 ustawień więc każdemu wedle życzonka się wykona proste
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

to lepiej podaj orientacyjny koszt tego wynalazku
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

orientacyjny to jakieś 160 zeta jak dla klubowiczów noi może 150 ale cena może ulec zmianie , sami rozumiecie
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

I koszt jest niezależny od ilości ustawień? 8)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

i poza tym kosztem który David podałeś to i tak trzeba sie zaopatrzeć w MBC??...i co dokładnie za te 160 zeta dostaniemy :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

daniel pisze:i poza tym kosztem który David podałeś to i tak trzeba sie zaopatrzeć w MBC??...i co dokładnie za te 160 zeta dostaniemy :wink:
miało bc najpierw kilkanaściu złotych, póżniej w 100zł a teraz już 160 :lol: a na koniec ze 200...do tego jeszcze mbc :lol:
to już lepiej kupić jakiś boost controler, przynajmniej wiadomo co się ma a nie jakieś perpetum mobile :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Robert ustawienia to tylko pare wierszy w programie wiec raczej bez kosztów (oczywiście dla klubowiczów, bo nie tylko do probe to planuje )
W koszt wchodzi:
mbc
śilniczek krokowy
sterownik
panel do regulacji
wyświetlacz (opcja)
a reszta to tajemnica zawodowa :twisted: :wink:

Ale żeby potem nie było ze koszty sie podniesa i nie mówiłem , ale nie przewiduje więcej niż 200 na 100% , z reszta tanszego i tak nie kupicie .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

OK, będziemy czekać na prototyp. Może dla zachęty zrób prototyp z wyświetlaczem - taki pokazowy model.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Jak zdążę to podesle go komuś za free i pokaze na zlocie na mazurkach a potem albo kupi albo odda jak sie spodoba , tak bedzie naj lepiej
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4267
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

:D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

Bogdan jakiś podejrzanie uśmiechniety :twisted: , czy Ty aby nie chcesz poświęcić Swojego cuda dla nauki i jako pierwszy wypróbować ustawianie MBC :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”