Strona 6 z 7

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-01-21 16:12
autor: pawlacz
Obniżenie vogtlandów o 35mm było względem 2.5?

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-01-27 01:59
autor: S.H.A.R.K
Tak siadają niżej od 2.5

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-02-24 17:56
autor: pawlacz
To teraz pytanie za 100 punktów:
Czy ktoś po założeniu sprężyn obniżających doświadczył takiego efektu, że gdy samochód stoi na podnośniku to tylne sprężyny są "luźne"? Z przodu sztywno siedzą, tylko z tyłu są luźne. Tak jakby amortyzator był za długi. Oczywiście widoczne jest to tylko, gdy samochód jest na podnośniku i koła luźno zwisają. Niby jest to tylko na warsztacie, bo normalnie po spuszczeniu wszystko się układa, ale mimo wszystko chyba tak nie powinno być.

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-02-24 19:57
autor: wuka
Coś masz nie ten teges. I później sprężyny spokojnie wracają na swoje miejsce?? Przecież normalnie ciężko jest je założyć na amor.

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-02-24 20:38
autor: Romas
Progresywne obniżające tak mogą mieć :wink:

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-02-24 21:50
autor: Prezes5G19
Ja mam ory sprężyny i amorki Monroe od prawie 2 lat i też mam luźne sprężyny przy podniesionym tyle. Dołączam się do tematu tym bardziej że chcę założyć sprężynę od V6 a sam nie bardzo wiem czy tak powinno być. Amorki były dedykowane dla PROBE II

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-02-28 21:57
autor: infernoblade
Ktoś podpowie gdzie najlepiej kupić gwint w Polsce? Zmieszczę się w kwocie 3.000 ?

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-02-28 22:25
autor: Sallmo
No raczej nie chyba że używkę. Na MSpeed było zawieszenie D2 Racing za 3700 (do negocjacji) ale 2 amory były do wymiany - kpl. był od MX6 . Za 3k to jest np. K.A.W http://www.kaw-fahrwerke.de/de/ford-pro ... 050-2.html Kupiłem ale jeszcze nie założyłem , wiec poza dobrym wrażeniem, technicznie się nie wypowiem.

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-02-29 06:28
autor: Romas
tyle że ten KAW to nie gwint :)

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-02-29 06:54
autor: Sallmo
No to przecież każdy wie, napisałem tylko na co starczy 3k a Ty się znów czepiasz szczegółów :P

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-02-29 09:06
autor: Romas
bo diabeł tkwi w szczegółach :twisted:

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-02-29 11:41
autor: Stig
W Polsce sie nie kupi gwintu do dwojki, wiem bo pytalem w kazdym mozliwym sklepie :P tylko Usa albo z Niemiec ale w Niemczech taka przyjemnosc 1200 euro a w Stanach 1000 dolcow plus przesylka i ewentualne clo

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-03-01 23:55
autor: cuba27
Ewentualnie można wyrzeźbić customa golf+astra mieszcząc się w 1000zł

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-03-02 21:21
autor: LukaszProbe
Panowie zna ktoś te sprężyny? Dobre są? Zastanawiam się nad ich zakupem oczywiście -35mm ;)

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-03-02 22:53
autor: cuba27
Chyba to low budget jak mtsy i im podobne. Byłem po części u gościa co w swoim miał je założone i mówił, że fajnie siedziało ale nie widziałem

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-03-03 11:47
autor: KrecioPL
Taaaaa to to samo co MTS-y, MSTechnik i Jamex. Owszem, -35 jet ale sprężyna straszny beton.

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-03-03 18:50
autor: cuba27
Ja strasznego betonu w MTS nie odczułem ale to może przez grube opony lub nowe amorki. Tak czy inaczej beton to dopiero zaznam na gwincie

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-03-03 20:04
autor: KrecioPL
Amor wziąłeś gazowe czy olejaki?

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-03-03 20:33
autor: cuba27
Gazowe Tokico, rok dojazdów do pracy i mimo twardych sprężyn nadal sprawne

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-03-08 10:09
autor: MechanikCzasu
-- oryginalny post 2016-03-08 10:07 --

Mam na sprzedaż sprężyny do probe z allegro za całe 400 zł kupione ale już zajęte mogę sprzedać w cenie darmo jak ktoś chciał by poczuć ta twarda moc

-- dodano 2016-03-08 10:09 --

Tylko są one do piaskowania i malowania

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-03-08 13:50
autor: LukaszProbe
Poszlo pw

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-03-28 08:28
autor: infernoblade
Szukając gwintu w Polsce otrzymałem takie oferty, jakby ktoś był zainteresowany mogę podać namiary :

1) BC Racing (do MX-6), z przednimi górnymi camberami, z regulacją tłumienia, w cenie 4350 zł + koszt przesyłki

2) KW Variant 3 (do Probe), osobna regulacja siły odbicia i dobicia amortyzatorów, w cenie 7000 zł

3) BC Racing, z regulacją tłumienia, amortyzatory typu monotube, z przednimi camberami, w cenie 5670 zł

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-03-28 13:39
autor: MatiLP640
Dzizus! 5 kafli za gwint do Probe? Masakra! Nie wiem moze to przez to ze w innym kraju mieszkam ale kurde 5 tys za gwint? Przy takich zarobkach? Ja nie moge... Az plakac sie chce :/ tak czy siak ja bym bral 3 wersje ;)

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-03-28 15:33
autor: Stig
Ktos cos slyszal o jakosci Bc Racing? Jakiej to jest produkcji? Tajwan jak K-Sport i D2 ?

Re: Obniżanie zawieszenia

: 2016-03-29 00:01
autor: MatiLP640
No tutaj BC jest uwazana za jadna z najlepszych firm jakie sa dostepne, duzo ludzi ma zalozone goldy od BC ;)