-- oryginalny post 2012-06-28 14:00 --
Czerwone są delikatnie twardsze od seryjnych gum a w żółtych to już ciężko paznokieć wbić, więc różnica jest spora. Gdybym nie miał gwintu i tak dużych kół to pewnie brał bym pod uwagę również żółte, a w tej chwili z takim zestawieniem co mam to nawet nie ma mowy o żółtych bo był by już straszny beton

Co do wahaczy to cały przód ściągałem z US a tylne kupowałem od jakiejś firmy z allegro - nie pamiętam już nazwy, w każdym razie kupowałem je z myślą że i tak będę wybebeszał gumy i wstawiał poliuretan, dlatego szukałem jakiejś w miarę taniej opcji. Wzdłużne i poprzeczne cienkie kosztowały chyba 95zł/szt a te grubsze poprzeczne chyba po 110zł/szt płaciłem. Mam z nich cały komplet tulei do sprzedania w bardzo dobrej cenie gdyby ktoś chciał.
-- dodano 2012-06-28 14:12 --
Niedawno przyszły mi też preparaty do konserwacji firmy FLUID FILM które mają świetne właściwości antykorozyjne i jak widać spód auta będzie robiony na kolor srebrny
Trochę informacji o produktach:
FLUID FILM AS-R Spray
Jest bezpiecznym pod względem fizjologicznym, jednopowłokowym, tiksotropowym środkiem konserwującym na bazie lanoliny, wykazującym właściwości smarujące oraz usuwające rdzę, tworzącym przejrzystą, błyszczącą powłokę ochronną. Puszka pod ciśnieniem o pojemności 400 ml zawiera FLUID FILM NAS oraz gaz wytłaczający propan-butan. Służy jako ochrona zagięć, krawędzi drzwi, przestrzeni zamkniętych, silnika oraz wszelkich innych elementów narażonych na korozję. Zwłaszcza w okresie nieużytkowania w zimie już cienka warstwa FLUID FILM AS-R chroni motocykle, rowery oraz elementy łodzi przed korozją, też na łańcuchach, przegubach oraz innych powierzchniach metalowych. Korozja ulega natychmiastowemu zatrzymaniu lub w ogóle nie powstaje.
FLUID FILM Liquid AR
Jest produktem silnie tiksotropowym, dającym najgrubsze powłoki (do 500µm). Używany jest powszechnie na statkach do silnie skorodowanych zbiorników balastowych wody morskiej. Jego bardzo dobre właściwości przeciwkorozyjne oraz możliwość uzyskania bardzo grubej powłoki są również wykorzystywane do konserwacji przestrzeni zamkniętych w pojazdach. FLUID FILM Liquid AR daje jednorodną, ciągłą i niewysychającą powłokę, która nie pęka przy niskich temperaturach dając długotrwałą i pewną ochronę antykorozyjną. Ochronę tę można optymalizować stosując w miejscach szczególnie trudnodostępnych jako powłokę gruntującą FLUID FILM Liquid A (łączenia zakładkowe, nitowane itp.).
PERMA FILM Aluminium
Jednoskładnikowy produkt w kolorze stalowym do wykonywania grubych powłok antykorozyjnych, o następujących właściwościach:
- nie wymaga specjalnego przygotowania powierzchni
- penetruje rdzę i wypiera wodę
- tworzy bardzo odporną powłokę antykorozyjną
- jest samogruntujący i bardzo elastyczny,
- dobrze przywiera do suchych oraz wilgotnych powierzchni, a też do pomalowanych uprzednio powłoką FLUID FILM
- nie wyparowuje, nie ulega zżywiczeniu
- nie jest wymywany przez wodę deszczową i morską
- w razie potrzeby łatwy do usunięcia
- może być nanoszony za pomocą wszystkich konwencjonalnych metod
PERMA FILM – pochodny FLUID FILM-u zawiera mocno zwilżone spoiwo o dobrych właściwościach penetracji rdzy i długim okresie utwardzania. Po wyschnięciu wytwarza się odporna na zmywanie i nacisk, elastyczna powłoka.
I jeszcze trochę nowych śrubek, nakrętek, spinek itp. (zderzaki, nadkola i spód auta)
