Strona 8 z 30

Re: S.H.A.R.K

: 2012-02-22 09:12
autor: CBR
Pisz monete :twisted:

Re: S.H.A.R.K

: 2012-02-22 11:15
autor: S.H.A.R.K
Dokładną kwotę będę znał jak już przyjdą, tutaj masz strony z takim zestawem do tego jeszcze trzeba doliczyć przesyłkę i prawdopodobnie paczka wpadnie na cło chociaż niekoniecznie....
http://www.octanemotorsports.com/Ford-P ... _info.html
http://www.ilovebodykits.com/product/43 ... Probe.html

Re: S.H.A.R.K

: 2012-02-22 12:30
autor: Patryk-
mnie zawsze zastanawiało jak to jest z gwintem? jaka jest wytrzymałość takich amorków?

Re: S.H.A.R.K

: 2012-03-20 19:54
autor: S.H.A.R.K
Decyzja podjęta, auto będzie malowane. Jeszcze nie wiem czy tylko odświeżyć kolor czy może pójdzie coś konkretniejszego, w każdym razie jest jeszcze trochę czasu na zastanowienie bo planuję lakierowanie na sierpień-wrzesień. W tej chwili przygotowuje auto do zrobienia konkretnej konserwacji tylko czekam na preparaty którymi będę to robił. Rozkręcony jest już cały spód do ostatniej śrubki i praktycznie wszystko będzie nowe (przewody paliwowe, przewody hamulcowe, wszystkie elementy zawieszenia, reszta pójdzie do piaskowania i malowania proszkowego)
A miałem go już powoli składać, ale pomyślałem że jak już szaleć to po całości :)

Re: S.H.A.R.K

: 2012-03-20 20:18
autor: Patryk-
GIT 8)

Re: S.H.A.R.K

: 2012-03-20 22:21
autor: 2Ya
Ładnie szalejesz :) Wiosna widzę się udziela ;)

Re: S.H.A.R.K

: 2012-03-21 07:12
autor: wuka
:1111_ok:

Re: S.H.A.R.K

: 2012-04-27 13:42
autor: Stig
Kiedy foty na gwincie i nowej feldze ? :P

Re: S.H.A.R.K

: 2012-04-28 09:57
autor: S.H.A.R.K
Oj chyba nie prędko, bo ciągle walczę ze spodem czyli druciak,podkłady i konserwacja. Niby cały czas działam ale mam wrażenie że stoję w miejscu bo staram się robić wszystko bardzo dokładnie i dlatego tyle mi to schodzi... Do tego mam już z grubsza przygotowane auto do lakierowania i prawdopodobnie będę malował auto dopiero w następnym roku ze względu na wysoką cenę lakieru jaki wybrałem... będzie to Candy Cobalt Blue firmy House of Kolor ze srebrnymi metal flakes'ami i bardzo błyszczącym klarem tej samej firmy. W tej chwili muszę się trochę odkuć po ostatnich większych zakupach części :), dlatego przełożę malowanie na następny rok a skupię się teraz na drobniejszych rzeczach... Sam już nie mogę doczekać się efektu końcowego, ale jak sobie pomyślę ile czeka mnie jeszcze pracy i ile kasy trzeba jeszcze włożyć aby wszystko dopiąć na "ostatni guzik" to zaczynam mieć lekkie zawroty głowy :) a najgorsze jest to że ześwirowałem już do tego stopnia że wymieniam w nim praktycznie wszystko jak leci na nowe, pomimo że wszystko jest sprawne :)

Re: S.H.A.R.K

: 2012-04-28 10:20
autor: tom87dg
gruba inwestycja, szkoda ze tak wolno ci idzie bo chcialbym juz zobaczyc efekt koncowy, zycze wytrwalosci zebys nie wycofal sie z zamierzonych celow, pozdro

Re: S.H.A.R.K

: 2012-04-28 11:12
autor: S.H.A.R.K
Dzięki, wycofać się już na pewno nie wycofam, nie ma takiej opcji... jednak tak jak pisałem trochę to jeszcze potrwa.
Znalazłem jedną fotkę z przymiarki felg z przed kilku miesięcy :) wygląda jak koza bo stał bez amorów na pniaczkach ale mimo to wam pokażę :)
Jak pójdzie w dół spodziewam się całkiem fajnego efektu.

Obrazek

Re: S.H.A.R.K

: 2012-04-28 11:14
autor: tom87dg
felga kozacka, widac ze nie kosztowala malo

Re: S.H.A.R.K

: 2012-04-28 14:37
autor: Patryk-
kup sobie szczotke na diaksa... efekt i tępo będzie super :wink: SUPER II-ka

Re: S.H.A.R.K

: 2012-06-27 18:12
autor: S.H.A.R.K
Po bardzo długich :) 4 miesiącach oczekiwania gwint nareszcie jest już na miejscu. Zaczynałem już mieć wątpliwości, ale na szczęście w końcu dotarł.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

http://img843.imageshack.us/slideshow/w ... cing01.jpg

Przy okazji zdjęcia reszty zawieszenia (Cały przód firmy Chassis 1 i tylne wahacze firmy SRL na poliuretanowych tulejach z Olkusza o twardości 75 ShA)
Zrobione są też tuleje (gumy) pod grubszy tylny stabilizator 16mm, który również niedługo powinien już przyjść.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Na chwilę obecną temat spodu stoi niestety w miejscu z powodu braku czasu, ale muszę się w końcu za to ostro zabrać żeby się wyrobić przed zimą :)
Niebawem wrzucę jakieś fotki z postępem prac.

Re: S.H.A.R.K

: 2012-06-27 18:31
autor: tom87dg
jak dla mnie jestes mistrzem, zbudowales ulepszona wersje probe od podstaw, podziwiam cie i gratuluje grubego portfela i cierpliwosci

Re: S.H.A.R.K

: 2012-06-27 20:01
autor: S.H.A.R.K
Dzięki Tom... Co do tego grubego portfela to uwierz że wcale nie jest taki gruby, szczerze mówiąc to nawet wstyd się przyznawać :) po prostu odmawiam sobie wielu rzeczy i często przez to zaniedbuje samego siebie :) takim sposobem udaje mi się odłożyć trochę grosza. Gdybym miał taki gruby portfel jak piszesz to myślę że skończył bym auto już dawno temu :wink:

Re: S.H.A.R.K

: 2012-06-27 20:07
autor: tom87dg
to jeszcze bardziej gratuluje ci wytrwalosci, kiedy bedziesz mial poskrecane wszystk zeby zobaczyc efekt finalowy ?

Re: S.H.A.R.K

: 2012-06-27 20:56
autor: S.H.A.R.K
Nie wiem, ciężko powiedzieć. Chciałbym go postawić na kołach jeszcze przed zimą, ale czy mi to wyjdzie, zobaczymy. Plan jest taki aby doprowadzić spód dosłownie do stanu fabrycznego, dlatego coś mi się wydaje że trochę to jeszcze potrwa. Chyba że ktoś miał by ochotę pomóc to było by o wiele szybciej :D

Re: S.H.A.R.K

: 2012-06-27 21:01
autor: MatiLP640
Wierz mi że gdybyś tylko mieszkał bliżej to z wielką chęcią bym ci pomagał, czysta przyjemność składać takie auto na takich częściach i z kimś takim :)

Re: S.H.A.R.K

: 2012-06-28 11:22
autor: S.H.A.R.K
Szkoda właśnie że żaden z klubowiczów nie mieszka bliżej, od razu inaczej by piffko wchodziło :mrgreen: i praca szła by wtedy znacznie szybciej

Re: S.H.A.R.K

: 2012-06-28 12:48
autor: wuka
Widzę, że Olkusz ma już w ofercie poliuretany na tył :slon: wysyłałeś im swoje wahacze??

Re: S.H.A.R.K

: 2012-06-28 13:17
autor: S.H.A.R.K
Tak wysyłałem, posłużyły im właśnie za wzornik ;)
Jeśli ktoś ma ochotę na coś takiego to niech zamawia bo jakość wykonania jest na prawdę bardzo dobra, tylko na początku się pomylili i wysłali mi żółte o twardości 80 ShA :) ale nie było najmniejszych problemów z wymianą.

Re: S.H.A.R.K

: 2012-06-28 13:20
autor: MatiLP640
a tak z ciekawości duża jest różnica w twardości? i gdzie kupowałeś nowe tylne wahacze i ile dałeś?

Re: S.H.A.R.K

: 2012-06-28 14:33
autor: S.H.A.R.K
-- oryginalny post 2012-06-28 14:00 --

Czerwone są delikatnie twardsze od seryjnych gum a w żółtych to już ciężko paznokieć wbić, więc różnica jest spora. Gdybym nie miał gwintu i tak dużych kół to pewnie brał bym pod uwagę również żółte, a w tej chwili z takim zestawieniem co mam to nawet nie ma mowy o żółtych bo był by już straszny beton :)
Co do wahaczy to cały przód ściągałem z US a tylne kupowałem od jakiejś firmy z allegro - nie pamiętam już nazwy, w każdym razie kupowałem je z myślą że i tak będę wybebeszał gumy i wstawiał poliuretan, dlatego szukałem jakiejś w miarę taniej opcji. Wzdłużne i poprzeczne cienkie kosztowały chyba 95zł/szt a te grubsze poprzeczne chyba po 110zł/szt płaciłem. Mam z nich cały komplet tulei do sprzedania w bardzo dobrej cenie gdyby ktoś chciał.

-- dodano 2012-06-28 14:12 --

Niedawno przyszły mi też preparaty do konserwacji firmy FLUID FILM które mają świetne właściwości antykorozyjne i jak widać spód auta będzie robiony na kolor srebrny ;)

Obrazek Obrazek

Trochę informacji o produktach:

FLUID FILM AS-R Spray

Jest bezpiecznym pod względem fizjologicznym, jednopowłokowym, tiksotropowym środkiem konserwującym na bazie lanoliny, wykazującym właściwości smarujące oraz usuwające rdzę, tworzącym przejrzystą, błyszczącą powłokę ochronną. Puszka pod ciśnieniem o pojemności 400 ml zawiera FLUID FILM NAS oraz gaz wytłaczający propan-butan. Służy jako ochrona zagięć, krawędzi drzwi, przestrzeni zamkniętych, silnika oraz wszelkich innych elementów narażonych na korozję. Zwłaszcza w okresie nieużytkowania w zimie już cienka warstwa FLUID FILM AS-R chroni motocykle, rowery oraz elementy łodzi przed korozją, też na łańcuchach, przegubach oraz innych powierzchniach metalowych. Korozja ulega natychmiastowemu zatrzymaniu lub w ogóle nie powstaje.

FLUID FILM Liquid AR

Jest produktem silnie tiksotropowym, dającym najgrubsze powłoki (do 500µm). Używany jest powszechnie na statkach do silnie skorodowanych zbiorników balastowych wody morskiej. Jego bardzo dobre właściwości przeciwkorozyjne oraz możliwość uzyskania bardzo grubej powłoki są również wykorzystywane do konserwacji przestrzeni zamkniętych w pojazdach. FLUID FILM Liquid AR daje jednorodną, ciągłą i niewysychającą powłokę, która nie pęka przy niskich temperaturach dając długotrwałą i pewną ochronę antykorozyjną. Ochronę tę można optymalizować stosując w miejscach szczególnie trudnodostępnych jako powłokę gruntującą FLUID FILM Liquid A (łączenia zakładkowe, nitowane itp.).

PERMA FILM Aluminium

Jednoskładnikowy produkt w kolorze stalowym do wykonywania grubych powłok antykorozyjnych, o następujących właściwościach:
- nie wymaga specjalnego przygotowania powierzchni
- penetruje rdzę i wypiera wodę
- tworzy bardzo odporną powłokę antykorozyjną
- jest samogruntujący i bardzo elastyczny,
- dobrze przywiera do suchych oraz wilgotnych powierzchni, a też do pomalowanych uprzednio powłoką FLUID FILM
- nie wyparowuje, nie ulega zżywiczeniu
- nie jest wymywany przez wodę deszczową i morską
- w razie potrzeby łatwy do usunięcia
- może być nanoszony za pomocą wszystkich konwencjonalnych metod

PERMA FILM – pochodny FLUID FILM-u zawiera mocno zwilżone spoiwo o dobrych właściwościach penetracji rdzy i długim okresie utwardzania. Po wyschnięciu wytwarza się odporna na zmywanie i nacisk, elastyczna powłoka.

I jeszcze trochę nowych śrubek, nakrętek, spinek itp. (zderzaki, nadkola i spód auta)

Obrazek

Re: S.H.A.R.K

: 2012-06-28 15:31
autor: Sallmo
A czy Ty zdajesz sobie sprawę że jak skończysz, to MY Ci nie pozwolimy nim z garażu wyjechać żeby się nic nie stało ;)