Strona 8 z 11

Re: mysz

: 2016-03-10 00:24
autor: cuba27
O doprosiłem się w końcu fotki tylnej rozpórki :)

Re: mysz

: 2016-03-10 09:54
autor: Prezes5G19
Taką rozpurę co masz w bagarzolu można gdzieś nabyć drogą kupna czy dorabiałeś u jakiegoś flachowca???

Re: mysz

: 2016-03-10 10:28
autor: marek08
Mysle, ze rozporke na tyl mozna samemu sobie zrobic na stale (przyspawana) jesli ma sie jakies pojecie lub dac nawet do jakiegos pierwszego lepszego tunera, chyba powinien to zrobic. U siebie mam na stale

Re: mysz

: 2016-03-10 12:10
autor: mysz
cuba27 pisze:O doprosiłem się w końcu fotki tylnej rozpórki :)
O fuck. Zapomniałem :oops:
Rozpórkę kupiłem na allebieda.pl

Re: mysz

: 2016-03-11 00:46
autor: cuba27
Ja do siebie kupiłem od mx-6 na alledrogo według pomiarów musi pasować:) ale przekonam się wkrótce jak zacznę graty montować w aucie a nie tylko składować w pokoju.
WP_20160306_007.jpg

Re: mysz

: 2016-03-17 18:50
autor: mysz
Mały update: do dwóch subów wleciał monoblock clariona 1kW przy 2ohm (głośniki 4ohm spięte równolegle). Zaczęło to jakoś grać. Ciśnienie jest naprawdę pokaźne. Niestety kondensator jest niezbędny- taki minimum 2F. Seryjny alternator totalnie nie radzi sobie z tak dużym obciążeniem (obecnie sprzęt audio ma 1.7kW)- obroty ostro falują, światła w zasadzie gasną.

Re: mysz

: 2016-03-17 22:54
autor: Prezes5G19
Agregat prądotwórczy do bagarzola , z agregatu pociągniesz rurę przez budę i wypuścisz drugi tłumik :mrgreen: Same plusy :lol:

Re: mysz

: 2016-05-28 22:54
autor: mysz
Kolejny update:
Daszki, felgi , szyberdach, podszybie, ramiona wycieraczek zostały pomalowane czarnym, matowym plastidipem.
Tłumik końcowy został zmieniony na ory, ponieważ układ był zbyt odprężony. Po zmianie 220km/h nie stanowi problemu ;)
Poniżej kilka zdjęć, nie mojego autorstwa ☺
Ciąg dalszy nastąpi, zapewne w lipcu, chyba że wcześniej wygram w totka :twisted:

Re: mysz

: 2016-05-28 23:57
autor: Dziki Beduin
Jak to wygląda... < mniam > :)

Re: mysz

: 2016-05-29 06:33
autor: vitek
Do mnie jakoś nie przemawiają te czarne daszki, ale skoro Tobie się podobają ...

Re: mysz

: 2016-05-29 09:46
autor: LukaszProbe
Fajny probek ale daszki to nieporozumienie.

Re: mysz

: 2016-05-29 10:35
autor: marek08
A mi sie podobaja te daszki :wink: Calosc jest przekozacka :D

Re: mysz

: 2016-05-29 12:55
autor: Dziki Beduin
marek08 pisze:A mi sie podobaja te daszki :wink: Calosc jest przekozacka :D
Dokładnie :)

Re: mysz

: 2016-05-29 15:07
autor: Prezes5G19
Każdy robi wedle swojego gustu i właśnie twój probas trafia w mój gust. Nie jest przesadzony i ma swój smaczek . 8)

Re: mysz

: 2017-02-01 23:59
autor: mysz
Dawno nic nie pisałem tutaj, więc tak- probas obecnie więcej stoi niż jeździ, ale trochę się pozmieniało:

- wymiana tłumika końcowego na "stary" czyli csc italia- dwururka
- naprawa mocowań wahaczy tylnych/podłużnic (ruda tańczyła jak szalona) wraz z zabezpieczeniem
- wymiana klocków hamulcowych przód
- wymiana łożysk oraz poduszek mcphersona (mazda mx-3)
- wymiana osłon amortyzatorów przód (monroe)
- naprawa zderzaka tył plus lakierowanie (uszkodzenie podczas kolizji)
- lakierowanie plus wyciągnięcie prawego tylnego błotnika (uszkodzenie podczas kolizji)
- wymiana oleju oraz filtra (elf 5w30)
- wymiana płynu chłodniczego (ory mazda)
- nowe światła do jazdy dziennej (900lm)
- nowe żarówki H4 osram 5000K
- montaż dystansów ze szpilkami na wszystkie koła (25mm przód, 22mmtył)
- wymiana przewodów wn (ngk japan)
- wymiana ory przepływomierza na kl47
- wymiana aku topla energy- 66Ah, 620A prąd rozruchowy
- montaż lekkiego koła pasowego (waga 530g)

No i przez ostatnie dwa tygodnie:
- wymiana paska alternatora
- wymiana wszystkich wahaczy tylnych
- gumy stabilizatora tył z poliuretanu (żółte, najtwardsze)
- wymiana łączników stabilizatora tył (febi)
- ustawienie zbieżności przód/tył
- wywalenie jamexów tylnych (pęknięta sprężyna), montaż vogtlandów (póki co sam tył)- dupa usiadła
- wymiana tylnych amorków na gazówki wraz z poduszkami (kyb), osłonami i odbojami
Roboty od s…syna, czasu mało, samochód poza Warszawą, śruby pourywane w większości, to się trochę zeszło, ale było warto.

Plany: SĄ :mrgreen:

Re: mysz

: 2017-02-02 09:10
autor: Prezes5G19
No to poleciałeś na grubo ;) Roboty rzeczywiście miałeś od h*ja... coś o tym wiem :mrgreen:
Zarzuć jakimiś fotkami z prac . Prace blacharskie przeprowadziłeś samemu czy oddałeś do blacharza ?

Re: mysz

: 2017-02-02 17:55
autor: mysz
Nie no, blacharką zajmował się blacharz. I tak jestem wpieniony, że dałem się kumplowi namówić na (można powiedzieć) samodzielną robotę zawieszenia :twisted: Plus taki, że satysfakcja jest, no i trochę grosza w kieszeni zostało ;)
Fotek nie robiłem, bo szczerze mówiąc to była ostatnia rzecz o której myślałem, wolałem w przerwie napić się piwa, a nie stać z aparatem :mrgreen:

Chwilowo użytkuję samochód, wszystko fajnie- trzyma się drogi, bardzo ładnie się zbiera, jedynie hamowania silnikiem prawie nie ma (po montażu lekkiego koła pasowego)

Na montaż czekają w tej chwili:
-gwizdek na wydech
-wiatraczek do dolotu
-nitroczip do zapalniczki
-wlepy sponsorów: biedronka, obi, castorama oraz grycan

Re: mysz

: 2017-02-02 18:09
autor: duracell
Co za typ :D zaoszczędził grosza, nauczył się, posiadł wiedzę dla nielicznych i jeszcze kumpla ruga że mu dobrze doradził....
Dokąd zmierza ten świat?

Re: mysz

: 2017-02-02 18:09
autor: Benet
mysz pisze: Na montaż czekają w tej chwili:
-gwizdek na wydech
-wiatraczek do dolotu
-nitroczip do zapalniczki
-wlepy sponsorów: biedronka, obi, castorama oraz grycan
Jeszcze do tego super zestawu dorzuć sobie to:
http://allegro.pl/stop-korozji-esa-zabe ... 60118.html
:twisted:

Re: mysz

: 2017-02-02 18:17
autor: spopielar
Według komentarzy na dole aukcji to cudowne urządzenie. Po przyczepieniu do samochodu nie dość że usuwa istniejącą już korozję to jeszcze samochód sam się ponownie maluje :D . A co do blacharki to znam ten ból, mojego Probka czeka na dniach rozbiórka dosłownie całego zawieszenia z tyłu żeby porządnie zrobić podłużnice #-o

Re: mysz

: 2017-02-02 18:54
autor: mysz
duracell pisze:Co za typ :D zaoszczędził grosza, nauczył się, posiadł wiedzę dla nielicznych i jeszcze kumpla ruga że mu dobrze doradził....
Dokąd zmierza ten świat?
Taa, ale dwa tygodnie bez samochodu, gnaty obolałe, człowiek zmęczony- wiesz, ja już mam swoje lata :mrgreen:
Benet pisze: Jeszcze do tego super zestawu dorzuć sobie to:
http://allegro.pl/stop-korozji-esa-zabe ... 60118.html
:twisted:
Odpada. Masa wrogiem osiągów- ruda musi być.

Re: mysz

: 2017-02-03 10:09
autor: KrecioPL
mysz pisze: Na montaż czekają w tej chwili:
-gwizdek na wydech
-wiatraczek do dolotu
-nitroczip do zapalniczki
-wlepy sponsorów: biedronka, obi, castorama oraz grycan
Myszaty, daj znać jak zainstalujesz te swoje tunningi to wtedy zrobimy kreskę o bak paliwa - tak jak to kiedyś z Batigolem chciałeś.

Przy tak konkretnych modach u Ciebie, zaczynam się obawiać, że mnie wyprzedzisz.

Re: mysz

: 2017-02-03 11:55
autor: abramowicz
mysz pisze:... jedynie hamowania silnikiem prawie nie ma (po montażu lekkiego koła pasowego)...
Cześć, o które koło pasowe chodzi? Przepraszam za mój brak elementarnej wiedzy, ale chcę znać takie szczegóły.

Re: mysz

: 2017-02-03 12:11
autor: KrecioPL
Koło pasowe wału korbowego.

Re: mysz

: 2017-02-03 13:08
autor: abramowicz
KrecioPL pisze:Koło pasowe wału korbowego.
i to wystarczy dla zmniejszenia bezwładności silnika, żeby prawie nie było hamowania silnikiem? Więc również niesamowicie zwiększa start, ale odbija się czkawką w górnych granicach prędkości?