Robo-prob Swap FE3
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Zechcielibyście wykłócać się na temat i nie odchodzić od meritum?Robert pisze:Zmieniając temat...
Gdyby ktoś nie zauważył: wątek Bogdana jest tu!
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Pelot nikt mi tego nie robił bo mnie na taką przyjemność nie stać musiałem wszystko sam nocami dawać.
Kalii teraz wiem że masz tylko pewnie 4 razy więcej wiadomości odemnie niż ja od ciebie bo sam możesz przyznać że odpisywałeś na średnio co 4 wiadomość a czytać w twoich myślach nie umiem. Pozdr. Sorka Robert że min. i ja zasrałem ci twój temat.
Kalii teraz wiem że masz tylko pewnie 4 razy więcej wiadomości odemnie niż ja od ciebie bo sam możesz przyznać że odpisywałeś na średnio co 4 wiadomość a czytać w twoich myślach nie umiem. Pozdr. Sorka Robert że min. i ja zasrałem ci twój temat.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Dziękuję. Skoro zakończyliśmy poboczny wątek to może jutro pojawią się jakieś nowe fotki mojej jedyneczki - wszystko przed nami...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Tu są fotki wspomnianej jedyneczki, aczkolwiek nie mojej.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Może jakiś ogólnopolski u Was, bo na innym się Sącza nie doczekamy.Drzymek pisze:A jak się to ma do naszych 2.2 Turbo na 12 PSI?
Pelot: Z opisu naszego CPU: Turbocharger overboost alarm -- This alarm will sound when an overboost condition is sensed by the Electronic Control Assembly (ECA). In conjunction with the alarm, the ECA will cutoff fuel operation until the overboost condition is eliminated.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Dawno nic nie pisałem w temacie Roberta więc postanowiłem coś niecoś skrobnąć.
Ostatnio trochę eksperymentowaliśmy z doładowaniem co skończyło się wydmuwaniem seryjnej uszczelki i kilkukrotnym wystrzeleniem bagnetu rx chciał nawet gasić Postanowiliśmy z Robertem przygotować silnik do większego doładowania .Wymienione zostały tłoki na seryjne z F2 na korby z FE3[ nie ukrywam że była to ciężka przeróbka ] do tego nowe pierścienie ,panewki główne i korbowe,nowe uszczelniacze zaworowe + sprawdzenie szczelności i na koniec uszczelka pod głowicę 1,8mm po skręceniu .Ta modyfikacja pozwoli nam wdmuchać 1,2bara bez obawy o silnik.
Bogdan9999
Niemożliwe a jednak zawleczki na sworzniach też się zmieściły
Ostatnio trochę eksperymentowaliśmy z doładowaniem co skończyło się wydmuwaniem seryjnej uszczelki i kilkukrotnym wystrzeleniem bagnetu rx chciał nawet gasić Postanowiliśmy z Robertem przygotować silnik do większego doładowania .Wymienione zostały tłoki na seryjne z F2 na korby z FE3[ nie ukrywam że była to ciężka przeróbka ] do tego nowe pierścienie ,panewki główne i korbowe,nowe uszczelniacze zaworowe + sprawdzenie szczelności i na koniec uszczelka pod głowicę 1,8mm po skręceniu .Ta modyfikacja pozwoli nam wdmuchać 1,2bara bez obawy o silnik.
Bogdan9999
Z wsadzeniem tłoków z F2 chłopaki nie przejdzie na początku też o tym myślałem ale korbowody nie wejdą znaczy się korbowód przy sworzniu jest dużo większy w FE3 bo sworzeń obraca się w korbowodzie a w F2 sworzeń obraca sie w tłoku. I przez to jest w F2 zrobione miejsce dla zagłębienia w tłoku. A już nie wspomnę że w tłoku F2 nie ma miejsca na zapinki aby sworzeń nie wyleciał ale to akurat najmniejszy problem. A korbowody sam wiesz Kalii że od F2 są dłuższe o 2 cm i cieńsze. Jak byłem w w sklepach to chciałem właśnie tłoki przystosowane do turbo ale nigdzie nie było i nie mieli nawet w ofercie tłoków do silnika F2 Turbo.
Niemożliwe a jednak zawleczki na sworzniach też się zmieściły
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
No w takim razie gratuluję Szkoda tylko ze tłoki nie są nowe. Co do mnie to u mnie już to nie wypali silnik po szlifie więc kicha a takich tłoków nowych nie mogłem dostać. Co prawda główny problem z tłokami to były tylko zawleczki co pewnie tokarz sprawę załatwił. A tak w ogule to jakie on ma ciśnienie w cylindrach teraz ?? 9 barów ?? To juz chyba max. nie przy małe ?? A przy wymianie uszczelniaczy wymieniliście prowadnice zaworów ?? Jeśli nie to długo szczelności nie zachowa. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Dziś spróbuję kupić stroboskop i ustawić zapłon, bo po drodze do Sącza i potem do Krakowa przyspieszałem go na oko - trochę pomogło, ale daleko nawet do poprawnej jazdy.
Strober - mimo ksywki - wczoraj nie miał
Strober - mimo ksywki - wczoraj nie miał
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696